Re: Arcuri sport
Ceea ce voi scrie este parerea mea din cunostintele pe care le posed eu despre mecanica. Nu am studiat nici pe net si nici practic care ar fi diferenta. Cred ca daca exista una, aceasta este duritatea arcurilor. Nu au aceeasi greutate motoarele deci si sarcinile la care trebuie sa reziste arcurile sunt diferite. Insa atata timp cat arcurile sunt la fel pentru 6 cilindrii, adica de la 320 la 325, nu vad de ce nu ar merge si invers. Totusi cred ca nu ar trebui sa fie prea mare diferenta. Un producator care se respecta are coduri diferite pentru fiecare motorizare, deci......??????
Amortizoarele sunt gandite sa lucreze la anumite curse, in anumite regimuri. Un amortizor normal cu un arc sport nu va lucra la cursa lui normala, va avea o cursa redusa de lucru. Deci o uzura prematura. Plus ca un amortizor sport este mai tare, mai rigid, in concordanta cu arcul. De aici iar uzura prematura pentru unul normal. Pe langa aceasta teorie este demonstrat si in practica. Deci recomand sa schimbati tot pachetul arc-amortizor.
|