Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 02-05-04, 15:59   #1
vladenko

Stage 1
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 16
Default bmw e30 sugestii idei discutii

salut ...uite. .tocmai am ceva banuti ( vreo 4000 de PARA) si vreau sa i-au un ursulet. .sunt la curent cu preturile .chiar nu inteleg de ce au crescut in halul asta...pt cunoscatori .. pana acum 1 an si ceva. ...un ursulet era pe la 2000 de dolari ..ceva decent pe la 2500 de dolari ..iar de la 3000 in sus erau ori cele super misto ..un 325ix ceva.. ori dieselurile
ei bine acum un ursulet cat de cat decent ..adica intretinut dar fara modificari ..sunet etc.. vad ca iti iei pe la 2500 de euro

so .. in primul rand vreau sa aflu si parerea voastra...sa i-au un urs pe la 2000-2500 de euro ..eventual motor mic .intretinut ..dar chel ..fara nici un fel de optiuni si modificari ..sau sa mai strang un pic ..si sa ma arunc direct la un 325 ...cu un kit exterior pe el ...cu ceva optiuni .. ???

nu neg si de fapt stiti si voi ca. .. a face tu modificarile ..ei bine ..e un farmec aparte ...

ce vreau sa mai stiu ...: se poate face chiptuning pe ursulet. . ? imi inchipui ca da. ..dar chiar si pe alea de prin 83-84 ???
ce motor ar fi ideal sa i-au ? tinand cont de alte caracteristici ( care poate mie imi scapa ) nu neaparat de capacitate ...nu prea ma intereseaza consumul ( adica sa fie intr-o medie de maxim 15 in oras.. nu 25 ) ..
oricum consider ca motor mai mare de 2.8 pe urs e deja de prost gust .. nu e de mers zi de zi cu masina aia ..etc...deci un 2.3 , 2.5 .. sau maxim 2.8 m-ar atrage ...spuneti-mi si treaba cu chiptuning-ul ....stiu ca se castiga putin....bla bla ..dar vreau sa stiu ...

in rest .. pt cine stie clar si ..dati-mi si mie niste oferte de preturi pt un kit exterior si in caz ca i-au unul chel si ma apuc apoi sa-l fac ..dati-mi niste idei eventual oferte concrete pt AC . INTERIOR ( ma gandesc poate gasesc direct scaune si bancheta piele misto ..decat sa fac eu de la 0) ..orice altceva INTERESANt ..inca odata ..am pe la vreo 4000 de para deci daca i-au un ursulet la vreo 2500 de euro .. mi-ar ramane vreo 1000 de para de bagat in el ... stiu ca nu se pot face multe lucruri ..dar totusi 1000 de para sunt 1000 de para .....astept un semn . multumesc ...
vladenko is offline   Reply With Quote
Old 03-05-04, 10:20   #2
Tiru'

Stage 3
 
Tiru''s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 141
Default

Salut. In primul rand la ursuletii de prin 83-84, nu se poate face chip-tunnig din simplu motiv ca nu au injectie controlata electronic. Ori au carburator, ori injectie mecanica(323).
In al doilea rand, incearca sa gasesti unul cu mai multe optiuni si de fabricatie peste 85, pt. ca daca iti i-ei unul chel, degeaba ai tu 1000$, pt. daca te apuci sa-i pui aer conditionat, care se gaseste f.rar pe la noi si costa de te rupe 500-600$, deja ai ramas cu o suma modica..... .Mai ai de schimbat niste rulmenti si amortizoare, rulmentul e numai 100$, sau dus banii.... Asa ca, parerea mea este sa nu te grabesti, cauta, controleaza serii!!!!!!!! si poate vei gasi ceva bun. Multa Bafta...
Tiru' is offline   Reply With Quote
Old 10-05-04, 12:13   #3
hwx

Stage 4
 
hwx's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 177
Default

ultimul BMW cu injectie mcanica a fost E23 323 (rechin) cu motor de 2.3 si 141 CP si s-a facut pana in 1982 si putin din 1983. toti ursuletii (e30) au injectie electronica multipunct. Si asta este de 2 feluri la 320 2000 cm- 1983-1987 - a fost L-Jetronic 125 cp si dupa 87 a fost Motronic (avansul controlat electronic) si a avut 129 de cp - oricum toate motoarele de pe urs suporta chip (nu stiu exact de 316 dar nu cred ca te intereseaza asta) . cat despre piese si manopera pot sa-ti recomand un tip - Dan sau Piticu cum il stie lumea. are super preturi, o mana execelenta si este recomandat de multa lume printre care si TXA-ul pe care cred ca il stiti. incearca sa-l suni si vb cu el si vezi ce-ti recomanda sau te sfatuieste.

Dan (Piticu) - 0721.515.826 - spui ca ai vb cu Catalin cu ursuletul gri - 36-HUT
P.S. daca are tel inchis inseamna ca are foarte multa treaba si il inchide. incerca mai pe seara.
hwx is offline   Reply With Quote
Old 11-05-04, 09:38   #4
guest

Stage 4
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 292
Default

yeah right. vreau sa-l vad si eu pe ursuletul ala l-jetronic cu chiptuning. poate omiti faptul ca l-jetronic de fapt nu are un \"ECU\", ci o placa cu niste componente pasive.

de asemenea s-a fabricat e30 cu carburator, si cu vreo 3 sau 4 feluri de injectie (bosch l-jetronic, siemens, bosch motronic si sigur mai e una dar imi scapa acum modelul si asta fara sa amintim de diesel), si nu se poate face chiptuning la toate. in plus, nici nu se merita pentru ca hotii de la noi cer minim 300 EUR pe un chip care pretinde ca iti da 10-16 cai in functie de motorul de plecare.

pacat ca in romania toata lumea e experta in bmw-uri si face afirmatii categorice
guest is offline   Reply With Quote
Old 11-05-04, 12:22   #5
hwx

Stage 4
 
hwx's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 177
Default

trebuie sa recuonsc ca guest-ul de mai sus are dreptate: - nu toate motoarele de pe urs suporta chip tuning - m-am interesat si are dreptate . Dar asta este viata, cat traiesti inveti chiar daca afli ca lucrurile pe care le stii de la altii nu sunt chiar asa. Oricum sunt convins ca nici el nu le stie pe toate. Cat despre subiectul forumului asta o alta ideea ar fi sa cumpere un ursulet inscris de aici chiar cu mai putine dotari, pe la 2500-3000$ si unul care nu poate fi inscris, mai nou din 87, 88 care are tot ce-i trebuie si este intr-o stare buna (daca cauti gasesti, mai ales in Tim, Arad, ) si sa muti de pe unul pe altul motor, articulatii ce se potriveste si corespunde cerintelor tale. Un urs neinmatriculat gasesti de la 500 euro in sus, pana pe la 1000. deci ti-ar ajunge banii.
hwx is offline   Reply With Quote
Old 12-05-04, 15:21   #6
vladenko

Stage 1
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 16
Default re nissan 200sx 1.8 16v turbo 170cp 1992

baieti ..am facut altceva ..
am zis ca ursuletii sunt cam terminati majoritatea...am vazut ca preturile au luat-o razna ....am luat altceva ...3700 e ..nissan 200sx din 1991 1.8 16v turbo 170 de cai
sunt multumit de masina de pret ....e ingrijita ...AC electric totul servo abs dar niste probleme
si anume : 1. turbina e stricata a fost data jos de mult ..trebuie sa pun alta ..am un mecanic am niste preturi .. ma duce la 200 de euro turbina + intercooler _ manopera zic ca nu e mult
acuma pe spate am niste troncanituri ciudate ( amortizoarele sunt noi noute mi-a dat omul factura la ele ) ...si la gropi fuge de cur intr-un mod ciudat ( am mai avut masina cu tractiune spate deci nu e de la asta.. nu fuge de cur ca si cum ar fi pe ud sau zapada ) ...am luat-o acum 3 zile ....si alaltaieri pe la mcdonalds la victoriei ( spre matache) m-a oprit un tip de la vulcanizare de acolo care se parea ca se pricepe ..daca nu vreau piese ca are una neinmatriculata bla bla ...ma rog. . important e ca mi=a zis ca puntea spate e stramba. .ca ce-am facut am lovit-o ????
acuma el sa fie specialist sa o vada asa la ochi nu stiu ..ce parere aveti ce poate fi ? date fiind si simptomele ..

acuma cum merge ....fara turbina ..un motor de 1.8 16v din cate stiu io tre sa aiba pe la 115 cai ( vezi astra vecra etc ) dar la admisia e aer ...daca pui cap la cap toate furtunele alea insumeaza vreo 2 metri ( pe traseu era si intercoolerul in mod normal ) si io de aia cred ca trage destul de prost ..trage mult aer si super incalzit ...

are cutia super lunga ..i-am dat 110 in a 2-a. ..nu stiu pe unde are punctul de cuplu maxim ..am cautat pe net si n-am gasit ..dar pleaca super prost. .dupa 3500-4000 de ture ii place ei .....i-am dat 7000 de ture fara probleme ..zona de rosu este de la 8000 la 9000
so ..dati-va si voi cu parerea ..sfaturi ..etc.....

inca o chestie ...in prima seara mi s-a aprins becul de ulei ( numai la relanti )..deci ..ori e sonda dusa ori presiunea mica ceea ce inseamna motor varza ( cu presiunea asta nici turbo nu pot pune ca pun de pomana ) i-am pus un aditiv ...de 3 zile nu mai zice nici pas !!!
vreau sfatur idei pareri propiretari de nissan .fosti proprietari ..daca mai stiti lume cu masina asta. ( eventual 240 sx ca e aceeasi caroserie doar ca motorul de 2.4 normal aspirat ) ..
astept vesti .. merci anticipat tuturor
vladenko is offline   Reply With Quote
Old 12-05-04, 16:10   #7
hwx

Stage 4
 
hwx's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 177
Default

eu unul nu stiu ce sa zic de ceea ce ai achizitionat tu. parearea mea este ca trebuie sa vezi neaparat ce este cu puntea spate, sa nu fi fost lovita si sa fi ramas stramba caroseria iar cat despre motor parerea mea este sa schimbi uleiul prima data si daca tot face asa sa mergi la cineva care se pricepe la motoare. de obicei in cazurile aste este linia dusa cuzineti, etc (nici eu nu stiu exact). sa ai mare grija pt ca masinile japoneze au in general piesele scumpe la noi. cred ca tot mai bine ai fi iesit cu un ursulet, sunt inca multe masini de vanzare in Germania, se aduc in continuare in rom si sunt destule piese de schimb la preturi rezonabile. Cam asta este parerea mea.
hwx is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -