SALUTARE ! Daca cineva a mai patit ce am patit eu cu motorul m 40 este mai ghinionist k mine, sa va si spun de ce:
acum 1 an am reconditionat motoru (tot)
dupa ce l-am luat de la mecanic nu sta la relanti m-am intors si ia legat masa de la motor la caroserie ,dupa o luna iar aceeasi belea i-am schimbat sonda lambda nu mergea...i-am schimbat sondele de temperatura de merge mai bine DAR ACUM CADE RELANTIUL...NORMAL M-AM GINDIT LA DEBITMETRU SI VALVA DE RELANTII am luat de la un baiat cu acelasi motor piesele si ce sa vezi la el mergea la fel de bine iar la mn NU.
Am mai citit pe forum ca ar mai fi sonda de la vibrochen ,pompa de benzina,filtre...ca sa la schimb pe toate nu-mi permit, RUGAMINTEA MEA ESTE : CINE STIE PE CINEVA CARE SE PRICEPE SA-MI ARATE CE ARE SA ZICA SI SA REZOLVE ....SA MA AJUTE IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI.
P.S. AM INCERCAT TOT CE AM CITIT PE FORUM FARA CITEVA CHIESTII.ENUMERATE MAI SUS.(dupa 4000 ture rupe top speed 200km/h)am poze.
P.S 2. AJUTOR CEL MAI PROST MOTOR DE LA BMW EU IL AM.