Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-07, 10:21   #1
dodoka

Stock
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
Question probleme la amestec la e 30

am un ursuletz la care am schimbat motoru de 1.8 cu 2.0 de 140cp si un super mecanic mi-a fu... reglajul la amestec si mi se tot ineaca. cred ca baga la benzina de se bucura petromul . nu am gasit nicaeri un tester pt sa mi-l regleze ca zic ca nu ma au pt masina mea. stie careva cum as putea sa o reglez ? a dereglat de la surubul ala din carcasa debitmetrului. acolo nu stiu cat sa-i dau in rest am avut facute semne. PLS HEELP PS. SUNT DIN REGHIN.
dodoka is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 10:43   #2
iustin_x

Stage 5
 
iustin_x's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 893
Member of:
[Extreme Racing]
[Opel]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: probleme la amestec la e 30

salll...vezi sa nu fie debilmetru dus ......intra si u pe mess si vb:iustin_200
iustin_x is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 12:12   #3
colegutu_2005
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
colegutu_2005's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,658
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: probleme la amestec la e 30

"debitmetru"---este dereglat tiar trebui altul ok sau sal reglezi pe al tau cum trebuie..bafta!!!
colegutu_2005 is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 12:32   #4
dodoka

Stock
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
Default Re: probleme la amestec la e 30

sa zicem ca strang surubul din carcasa la maxim... atunci ce se intampla? inchid aerul si intra numai benzina sau invers?
dodoka is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 22:19   #5
GiGiCarbiT
BMW Driver

Stage 5
 
GiGiCarbiT's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,422
Default Re: probleme la amestec la e 30

inchizi aerul..si logic amestecul se face mult mai bogat in benzina...deschizi aerul...apropo...reglajul nu prea se poate face de cineva care nu are idee cum se deschide si inchide "un robinet", deobicei...debimetrul umblat in el...greu se regleaza..eu la mine am preferat sa il schimb cu unul "nereglat" din interior!
Multa bafta
GiGiCarbiT is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -