am incercat eu si nu a mers deci trebuie un calculator care are.cica se poate anula.asa am auzit.asta nu am mai incercato dar cat decurand am sa incerc.
Nu cred ca merg pentru ca tu pe masina din 97 ai motor M52 S3 cu instalatie siemens iar pe cel din 94 ai M50 S2 cred cu instalatie Boch si nu se potrivesc.Degeaba schimbi ecu pentru ca nu scapi de ews.Din ce stiu eu din 94 in sus 90% din masini au EWS.Ala se poate anula dar cum nu stiu exact.Teoretic nu ai treaba daca schimbi ecu dar trebuie sa pui altul cu acelasi cod. fie bosch fie siemens.Ews-ul iti citeste cheia pana la urma din ce stiu eu nu influenteaza daca ai schimbat ecu,pentru ca este un sistem complet care isi face programul stabilit...(recunoaste cheia etc...) si apoi ECU isi face programul.
Nu cred ca merg pentru ca tu pe masina din 97 ai motor M52 S3 cu instalatie siemens iar pe cel din 94 ai M50 S2 cred cu instalatie Boch si nu se potrivesc.Degeaba schimbi ecu pentru ca nu scapi de ews.Din ce stiu eu din 94 in sus 90% din masini au EWS.Ala se poate anula dar cum nu stiu exact.Teoretic nu ai treaba daca schimbi ecu dar trebuie sa pui altul cu acelasi cod. fie bosch fie siemens.Ews-ul iti citeste cheia pana la urma din ce stiu eu nu influenteaza daca ai schimbat ecu,pentru ca este un sistem complet care isi face programul stabilit...(recunoaste cheia etc...) si apoi ECU isi face programul.
am incercat eu 12 calculatoare si nu a mers.am pus si calculator cu acelasi cod numai ca era luata de la o masina care nu avea ews si tot nu a mers.masina cu probleme avea ecu ars.pana la urma am reusit sa o fac inlocuid in calculatorul original a masinei piesele defecte.
am incercat eu 12 calculatoare si nu a mers.am pus si calculator cu acelasi cod numai ca era luata de la o masina care nu avea ews si tot nu a mers.masina cu probleme avea ecu ars.pana la urma am reusit sa o fac inlocuid in calculatorul original a masinei piesele defecte.
Puteai schimba tot modulul EWS de pe masina care a fost si ECU.Nici eu nu eram sigur pe raspunsul dat mai sus dar am presupus.Nu am incercat asa ceva.Eu am pus in locul unui 2.0 S3 un 2.0 S1 pe instalatia de la S3 inclusiv sondele lambda galerii fulii senzori si totul absolut totul de la S3 galerie injectoare tot si a mers perfect.A ramas mufa de la vanos nebagata ca S1 e non vanos.Am facut chestia asta tocmai pentru a nu mai umbla la EWS si alte rahaturi.Masina a pornit la prima cheie cum am montat totul fara nici un fel de probleme.Pot pune poze si clipuri daca se doreste.
pe coupe e36 am montat un m52b28 de pe e39 1998 cutie automata.....
cu tot cu instalatie dar instalatia are prea multe lipituri , vine foarte aiurea..
cu o 2 saptamani in urma am cumparat instalatie complecta de e36 320 1997 si pastrez injectoarele mele debitmetrul +sonde lambda...pt a ramane in parametrii.
Ma gandeam ca o sa scap sa nu fac alte aiureli pe la ingineri .
Nu cred ca merg pentru ca tu pe masina din 97 ai motor M52 S3 cu instalatie siemens iar pe cel din 94 ai M50 S2 cred cu instalatie Boch si nu se potrivesc.Degeaba schimbi ecu pentru ca nu scapi de ews.Din ce stiu eu din 94 in sus 90% din masini au EWS.Ala se poate anula dar cum nu stiu exact.Teoretic nu ai treaba daca schimbi ecu dar trebuie sa pui altul cu acelasi cod. fie bosch fie siemens.Ews-ul iti citeste cheia pana la urma din ce stiu eu nu influenteaza daca ai schimbat ecu,pentru ca este un sistem complet care isi face programul stabilit...(recunoaste cheia etc...) si apoi ECU isi face programul.
Nu ai inteles ce am zis.Am spus ca in cazul in care isi cumpara un motor care pe masina nu a avut EWS de fabrica automat EWS-ul de pe masina lui cea care va primi motorul se anuleaza!Asta am vrut sa zic.
Nu ai inteles ce am zis.Am spus ca in cazul in care isi cumpara un motor care pe masina nu a avut EWS de fabrica automat EWS-ul de pe masina lui cea care va primi motorul se anuleaza!Asta am vrut sa zic.
daca masina lui are ews si ii pune un motor cu tot cu dmw si nu are ews merge.trebuie modificata instalatia masinii putin.