Anul trecut prin vara mi-a pocnit o flansa ce vine prinsa pe motor,piesa numarul 7 de aici
http://www.realoem.com/bmw/showparts...93&hg=11&fg=35
Pana sa mi dau seama am pierdut ceva antigel,cam cu 3 degete sub nivelul KALT marcat pe vasul de expansiune.
Am cumparat alta noua si am montat-o,dar n am mai completat cu antigel,fiind vara am zis ca merge si asa.
A venit iarna si de aici au inceput problemele.
Baga caldura foarte greu,trebuia sa astept sa urce apa normal si sa ii trag in gura a 2 ,a 3 a si a 4 a pana la 4500 de ture si apoi baga caldura de lesinai in masina.
Acum 3 saptamani a inceput sa urce apa destul de mult si ca sa isi revina dadeam drumu la caldura,iar in 2 minute revenea la normal.
Ieri cand mai aveam 3 kilometri pana acasa a luat o razna rau,a inceput sa urce apa,dadeam drumu la caldura,dar degeaba,nu avea niciun efect.
Urcase pana dupa penultima gradatie,aproape de rosu,am vazut imediat,am tras masina pe dreapta si am oprit-o.
Am lasat o doua ore sa se raceasca si am venit dupa ea.
Am cumparat 1,5 litri de antigel Glysantin (cel mai scump 15 euro ) si am completat cu motorul oprit putin peste marcajul KALT.Am facut aerisirea,am pornit motorul si am facut cativa kilometri.
Apa urca normal si acul ramanea unde trebuie,baga caldura foarte tare,am zis ca totul e in regula.
Azi dimineata la 7 am verificat nivelul antigelului si e undeva la minim.
UNDE PLM S-A DUS ?
Pata sub motor n am vazut,coturile sunt in regula,uleiul e curat,joja e curata,fum nu da.
Am completat iar pana la nivelul Kalt si acum 15 minute am vazut ca iar a inceput sa scada.
Sa moara ma-sa daca mai inteleg ceva...