Doar cu 3,91 fara soft am fost nemultumit...
Mi s-a parut ca se agita ca pepsi in sticla... Ea probabil ca trage mai bine dar faptul ca ajungi destul de repede in limitare iti da senzatia de patinare de ambreiaj... Mi-a parut dezamagitor... Vroiam sa-mi pun la loc diff-ul de 3,45 pe care il aveam ( cu toate ca fiind 325i ar fi trebuit sa am 3,15 )
In schimb , dupa ce am pus soft s-a schimbat radical treaba... Am ramas cu diferentialul de 3,91 iar cu soft , treptele par mai lungi ( si chiar cred ca sunt ) decat fara soft si cu diferential de 3,45...
Am niste anvelope cam partzaite pe spate 205/55/16 care trebuie schimbate dar acum pornind de la 1000 de ture pierde aderenta de la 1000 de ture pana in limitare.... Daca nu ii dau treptat cam dau din roti degeaba si pierd mult la demaraj.
Sunt extrem de multumit momentan cu ce am... S-a cam partzait cutia si mi-e frica sa-i dau brusc a doua ca de multe ori caraie dar cat de curand o sa-i pun alta cutie si ambreiaj ceramic pe care am de gand sa mi-l fac.
Deci cum e acum cu serpi , volanta de 6 kg , diferential de 3,91 cu soft si fara catalizatoare eu zic ca incepe sa " aduca " cu ce ar trebui... Asta bineinteles exceptand bestiile cu turbine sau M-urile... Vorbesc de o masina de strada normala si cam atat...
Cred eu in sinea mea ca nu prea discut cu 328-ul stock dar ramane de vazut ...
Am sa ies zilele astea sa ma dau cu un 5-er V8 E34 sa vedem cam pe unde sunt...