Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 29-03-07, 00:45   #1
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default help:!: probleme de demaraj

salut la toata lumea.sper ca cineva sa ma pooata ajuta cu un sfat.
Acum 5 luni am cumparat un bmw 320 D anul 2000. Am dat destul de mult pe el dar ce pot sa spun... m a vrajit aceasta mashina.mentionez ca asta este prima mea mashina deci experientza la cumparat mashini nu aveam.persoana de la care am achizitzionato nu mi dadea deloc incredere dar cum am spus..lipsa de experientza , vrajeala masinii si a persoanei resp cumulate m au facut sa o cumpar(sa pun botul).
De atunci si pina acum am bagat vreo 2 miutze de euro in ea,in fine...problema acum e ca nu are sprint,nu a avut de cand am luato dar atunci nu shtiam cum trebuie sa fuga la ai sai 136 de cai..i am scos mufa de la debilmetru sa vad daca e dusa rezistentza...si cand sa plec de pe loc se inneca motorul dadea sa se opreasca ...asta in viteza intai de la a 2 a in sus..abia mergea eu acceleram, ea decelera. am prins mufa la loc,si am facut iar o tura sa vad cum se comporta si imi mergea ca inainte ...ca atunci cand am cumparato.dupa 10 minute am incercat sa plec cu scartziit de rotzi si uimire masina rupea pamantul parca dadea sa se ridice de bot in sus ,nu mai traisem aceasta senzatzia cu mashina mea .mai plec de vreo 2 3 ori de pe loc asha ii dau treapta 2 ,3 merge bine...a 4 a oara canc incercam sa plec...se tura pina in 4500 si de plecat..abia pleca mult mai rau ca inainte.am incercat iar..la fel ....nu tragea deloc in viteza a 2 a la fel se tura tare dar de fugit ...foarte putzin ..nu am vazut sa depasheasca 4500 de turatzii scoatea un zgomot aiurea. pe urma un miros groaznic in mashina...a ars a incins, nu shtiu exact
rog persoanele care shtiu sa ma ajute cu un sfat
imi cer scuze pt mesajul asta asha lung, dar de cand am mashina asta nu mai dorm bine stau intr un stres contunuu
mc anticipat
llucius is offline   Reply With Quote
Old 29-03-07, 00:57   #2
b_13_wrc

Stage 4
 
b_13_wrc's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 285
Default Re: help:!: probleme de demaraj

http://jokeonlineworld.com/gift.html



Motoarele de BMW de 2.0 136 cp nu prea au sprint din fabrica st masini care merg ff bine la drum dar nu fac traba buna la liniutze.....cat despre problemele pe care le ai acum la ea si din cate ai descris tu este ambreaju dar vezi sa nu fie si volanta stricata pt ca va trebui sa scotzi ceva mai multzi banutzi din buzunar.....
b_13_wrc is offline   Reply With Quote
Old 29-03-07, 01:06   #3
Alex-Rahova

Stage 5
 
Alex-Rahova's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Quote:
Originally Posted by llucius View Post
salut la toata lumea.sper ca cineva sa ma pooata ajuta cu un sfat.
Acum 5 luni am cumparat un bmw 320 D anul 2000. Am dat destul de mult pe el dar ce pot sa spun... m a vrajit aceasta mashina.mentionez ca asta este prima mea mashina deci experientza la cumparat mashini nu aveam.persoana de la care am achizitzionato nu mi dadea deloc incredere dar cum am spus..lipsa de experientza , vrajeala masinii si a persoanei resp cumulate m au facut sa o cumpar(sa pun botul).
De atunci si pina acum am bagat vreo 2 miutze de euro in ea,in fine...problema acum e ca nu are sprint,nu a avut de cand am luato dar atunci nu shtiam cum trebuie sa fuga la ai sai 136 de cai..i am scos mufa de la debilmetru sa vad daca e dusa rezistentza...si cand sa plec de pe loc se inneca motorul dadea sa se opreasca ...asta in viteza intai de la a 2 a in sus..abia mergea eu acceleram, ea decelera. am prins mufa la loc,si am facut iar o tura sa vad cum se comporta si imi mergea ca inainte ...ca atunci cand am cumparato.dupa 10 minute am incercat sa plec cu scartziit de rotzi si uimire masina rupea pamantul parca dadea sa se ridice de bot in sus ,nu mai traisem aceasta senzatzia cu mashina mea .mai plec de vreo 2 3 ori de pe loc asha ii dau treapta 2 ,3 merge bine...a 4 a oara canc incercam sa plec...se tura pina in 4500 si de plecat..abia pleca mult mai rau ca inainte.am incercat iar..la fel ....nu tragea deloc in viteza a 2 a la fel se tura tare dar de fugit ...foarte putzin ..nu am vazut sa depasheasca 4500 de turatzii scoatea un zgomot aiurea. pe urma un miros groaznic in mashina...a ars a incins, nu shtiu exact
rog persoanele care shtiu sa ma ajute cu un sfat
imi cer scuze pt mesajul asta asha lung, dar de cand am mashina asta nu mai dorm bine stau intr un stres contunuu
mc anticipat

mai mult ca sigur acum e ambreiajul.. patineaza.. posibil sa fie defecta placa de presiune sau discul.. nu stiu ce sa zic exact, trebuie sa vada cineva.. { de unde venea sunetul ?? din ce zona/parte a masinii? }
cati km are masina? posibil sa fi fost schimbat discul pana acum, iar cine l-a montat si-a batut joc de el ... sau masina a fost chinuita rau pana acum,cu discul original.. sau pur si simplu a cedat
ziceai ca nu fugea.. ai scos mufa de la debiTmetru.. hmm ce sa zic posibil - filtru aer extraordinar de murdar..
mai bine ar veadea-o cineva intr-un service
succes !
__________________
2011 Bayerische Motoren Werke AG E92
Alex-Rahova is offline   Reply With Quote
Old 29-03-07, 18:40   #4
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default

multzumesc mult pt mesajele voastre,...miine dimineatza am programato la mecanic..sper sa nu ma coste prea mult
llucius is offline   Reply With Quote
Old 03-04-07, 20:31   #5
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

SAlut,fi atent aicea ,daca vrei sa-ti faci masina sa mearga bine iti recomand sa mergi in Jud Suceava in localitatea Marginea,eu astazi am fost cu masina mea BMW 320d din 2001,in Botosani numai "profesionisti" astia ma puneau sa schimb Debitmetrul dar problema era alta,este langa turbina (tre sa dai capacul de plastic de la motor jos si sa scoti si protectia de la filtrul de aer) o valva care este legata cu un furtun de REzervorul de vacum(o chestie cilindrica are cam de 12 cm lungime si vreo 7cm diametrul)si cu un furtun este legata de vacuumul ce comanda geometria variabila de pe turbina.Aceasta valva se numeste CONVECTOR DE PRESIUNE daca pui masina pe calculator o sa iasa ca este defect debitmetrul ,asa dadea si la mine,da sa stii ca este foarte posibil sa fie valva aceasta,la mine au schimbat valva a costat 250 lei si Diagnoza a mai costat inca 100 lei,masina merge suuuuuperrr.HAi ca tre sa plec urgent undeva revin cu complectari mai tarziu sa dau numarul de tel sa poti suna.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 03-04-07, 21:27   #6
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Am reaparut,uite ce am mai aflat astazi cand am fost la meseriasii de la Marginea,cica este foarte indicat ca atunci cand se face schimbul la ulei sa se schimbe si filtrul la aer,daca filtrul se schimba mai tarziu si este imbacsit se duc pe rand ,DEbitmetrul sau (si) Convectorul de Presiune,asa ca trebuieste sa ai mare grija si sa schimbi cat mai des filtrul de aer,iata numerele de tel la care poti suna:0744191119(Adi)si 0745272369(Mitica),sant tata si fiu(Adi),baietii au facut specializarea in Italia ,toate programele de diagnoza sant cu licenta sa stii ca se pricep,mie mi-au facut treaba buna,in schimb tre sa ai grija cu batranul ,asta incearca sa cam inbarlige sa cumperi una alta de la el.Si sa incerci sa te negociezi un pic acolo la fata locului.BAfta
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 19:27   #7
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default Re: help:!: probleme de demaraj

mc frate dar problema e ca eu acum sunt in italia...si deja i am schimbat debilmetru...ce pot sqa zic mashinamerge mai bine, trage mai bine...dar cum dracu pot sa shtiu daca nu cumva e si turbina dusa...unii zic ca atunci cand f pishti acceleratzia si se aude un fluierat, e dusa turbina...altii zic ca asha trebuie sa fluiere turbina...na' aici am un semn de intrebare...aaa si cateodata probabil cand o turez ...se simte un miros tare urat nush de la ce dracu mai vine si ala sunt terminat cu mashina asta...aaa si referitor la schimbul de ulei, normal ca e indicat sa i schimbi si filtrele de aer thx again
llucius is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 20:42   #8
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

SAlut,mirosul tare urat vine de la AMBREIAJ,din cauza ca tu turezi cam tare masinuta,atunci ambreiajul patineaza foarte tare si iese un miros ca de oase arse(cam asa ceva).Turbina nu are nimic,asa tre sa fluiere ea.Uite daca esti atent cand esti pe strada pieton si asculti o masina TDI cand trece pe strada ceva mai turata o sa vezi ca asa se aude ,un fluierat fin,asa face si masina mea ,si turbina este buna pentruca din cauza problemei pe care am avut-o am dat jos turbina si am curatat geometria variabila si stiu sigur ca turbina este ok,deci asa tre sa faca o turbina e normal doar se invarte si baga niste aer in galeria de admisie ,ce ,nu vezi cand afara bate tare vantul nu se aude ca un fluierat puternic,deci fluieratul este facut de aer care trece spre galeria de admisie.Eu zic sa-ti veerifici Convectorul de presiune.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 20:49   #9
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

REcomandare;daca vrei sa-ti verifici ambreiajul sa vezi de este dus faci in felul urmator,pe un drum drept (nu in panta sau deal)tureaza masina in treapta 3 pana la 3000 de turatii,apesi pedala al ambreiaj sii dai drumul imediat dar ceva mai repede decat atunci cand schiombi vitezele daca masian face ZMUCITURA atunci inseamna ca ambreiajul este OK,daca nu zmunceste de loc sau foarte slab tre sa schimbi ambreiajul caci este dus,si poate de acea masina nu pleaca cum ar trebui,cai atunci cand este dus ambreiajul nu se transmite tot cuplul motor la roti ci o parte se pierde din cauza ca ambreiajul patineaza,DECI,incearca sa vezi de te zmunceste.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 20:49   #10
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

bmw proaste! am si eu unu .. si am senzatia ca se infige mai bine ciribia de opel astra 1.7 dti ! oricum, incearca sa scoti ESP si o eventuala curatare a EGR-ului
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 20:54   #11
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Cunosc pe cineva care a schimbat de pe masina DEbitmetrul,turbina ,mai nustiu eu ce si tot naspa mergea ,si ce crezi problema era convectorul de presiune,SAu VALVULA AUXILIARE cum se spune pe la Italieni,aceasta valva regleaza geometria variabila ,fara ea turbina merge ca naiba ,cand sa dea aer la motor turbina nu da din cauza ca geometria nu se misca in concordanta cu nevoia de aer a motorului,se stie ca o data ce creset turatia motorului creste si nevoia de aer ca sa poata motorul sa arda cat mai mult combustibil si masina sa fuga sde sub tine,Asa ca ai de verificat ,Convectorul de Presiune si ambreiajul.BAfta
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 21:04   #12
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Pai ce spui tu despre Opel s-ar putea adeveri in conditiile in care BMW-ul ar avea ceva probleme,acum ce sa spun ,dar BMW-ul are 1535kg pe langa el Opelul este o musculita care zburda,dar cred ca imediat o ajunge din urma BMW-ul, dupa ce Opelul este posibil sa fi plecat prima de pe loc.Uite eu am condus un VW golf din 2001 de 116cp,vreu sa spun ca parca era un Ferrari pe langa BMW,ce este drept este mai rapid in demaraj,din cauza ca injectoarele sant Pompe Duse,si nu are pompa de injectie ,motorina este injectata direct in capul pistonului si de aici o reactie mai rapida la plecare,dar vezi tu BMW-ul pleaca de pe loc si la 10 sec are 100\h si eu cred ca este suficient,problema se pune in alt mod,Pompe Duse NU SANT FIABILE si se strica relativ repede din cauza motorinei de caca de la noi,iar BMW-ul are pompa clasica ROTATIVA adica da la fiecare injector motorina de aicea rezulta lagul asa de mare la plecarea de pe loc.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 21:20   #13
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Click image for larger version

Name:	133.png
Views:	346
Size:	21.8 KB
ID:	247369aceasta este o imagine cu COnvectorul de presiune
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 21:22   #14
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Quote:
Originally Posted by botosaniciclist View Post
Pai ce spui tu despre Opel s-ar putea adeveri in conditiile in care BMW-ul ar avea ceva probleme,acum ce sa spun ,dar BMW-ul are 1535kg pe langa el Opelul este o musculita care zburda,dar cred ca imediat o ajunge din urma BMW-ul, dupa ce Opelul este posibil sa fi plecat prima de pe loc.Uite eu am condus un VW golf din 2001 de 116cp,vreu sa spun ca parca era un Ferrari pe langa BMW,ce este drept este mai rapid in demaraj,din cauza ca injectoarele sant Pompe Duse,si nu are pompa de injectie ,motorina este injectata direct in capul pistonului si de aici o reactie mai rapida la plecare,dar vezi tu BMW-ul pleaca de pe loc si la 10 sec are 100\h si eu cred ca este suficient,problema se pune in alt mod,Pompe Duse NU SANT FIABILE si se strica relativ repede din cauza motorinei de caca de la noi,iar BMW-ul are pompa clasica ROTATIVA adica da la fiecare injector motorina de aicea rezulta lagul asa de mare la plecarea de pe loc.
da, demarajul este mult mai zvacnos la opel ( cel putin asa am simtit eu ) dar dupa 100 la ora ma rupe nene
dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 21:24   #15
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

eu am observat la 320-u asta Diesel, ca pana sa intre turbo-ul este foarte foarte lenesa, adica frate nu puteam sa depasesc un matiz in pana mea! si era femeie la volanu matizului si nu ii dadea in goarna, si din ce am inteles majoritatea sunt asa! dar consider ca ar trebui curatat EGR si schimbat debitmetru, eventual disc de ambreiaj
pentru ca performantele sa fie remarcate
dolb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -