Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 07-04-07, 22:52   #16
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

SA-ti mai spun ceva ,in fata EGR-ului este o chestie ca un tub de fier dupa acela cum mergi de la EGR spre galeria de evacuare mai este un racitor al gazelor de evacuare,ala la mine era SUPER INFUNDAT ala are in el niste tevisoare de diametrul cam 6 mm si in ele se aduna calamina din gazele de evacuare ,degeaba cureti EGR daca nu curati chestia acea,incearca sa o curati cu DICARBOSOLV,matizul no poate sa te ia,sigur este ceva la masina si cand vrei sa pleci mai tare incearca sa turezi motorul sa aiba peste 1500 rot si api da drumul la ambreiaj tre sa plece tare ,pai cartea spune ca BMW 320d tre sa aiba in 3 sec 50km/h si la urma urmei nu numai demarajul conteaza la o masian,ca Matizul dupa 50km/h se plafoneaza dar BMW-ul mai poate inca.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:00   #17
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Poate cineva ma crede nebun dar trebuie sa vezi ce este si cu Convectorul de Presiune,ca ala este de multe ori dus si nu este din cauza debitmetrului ,ca atunci cand meri si pui masina pe tester iese ca ar fi debitmetrul asa iesa si la mine ,si cand colo era de la valva asta de caca,cica spunea ala de la service, ca daca aceasta valva lucreaza in proportie de 15% calculatorul nu o vede ca fiind stricataci vede DEbitmetrul ca fiind dus ,desi el este bun,Eu am avut aceasi problema am pus DEbitmetrul nou si ce crezi masina mergea mai rau si nu stiam ce avea si asta avea Convectorul de Presiune dus.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	133.png
Views:	163
Size:	21.8 KB
ID:	247417  
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:07   #18
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

uite o schema ca sa stii unde gaesti racitorul de gaze la masinutza ta
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:08   #19
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

uite o schema ca sa stii unde sa gasesti racitorul de gaze la masina ta
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	199.png
Views:	169
Size:	22.7 KB
ID:	247424  
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:09   #20
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Racitorul de gaze la unele modele este cilindric nu patrat ca in imagine
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:17   #21
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Quote:
Originally Posted by botosaniciclist View Post
SA-ti mai spun ceva ,in fata EGR-ului este o chestie ca un tub de fier dupa acela cum mergi de la EGR spre galeria de evacuare mai este un racitor al gazelor de evacuare,ala la mine era SUPER INFUNDAT ala are in el niste tevisoare de diametrul cam 6 mm si in ele se aduna calamina din gazele de evacuare ,degeaba cureti EGR daca nu curati chestia acea,incearca sa o curati cu DICARBOSOLV,matizul no poate sa te ia,sigur este ceva la masina si cand vrei sa pleci mai tare incearca sa turezi motorul sa aiba peste 1500 rot si api da drumul la ambreiaj tre sa plece tare ,pai cartea spune ca BMW 320d tre sa aiba in 3 sec 50km/h si la urma urmei nu numai demarajul conteaza la o masian,ca Matizul dupa 50km/h se plafoneaza dar BMW-ul mai poate inca.
omule! un batran nu sta el sa dea liniute, sa tureze si apoi sa dea drumu la ambreiaj, un batran a calcat-o si se asteapta sa suporte masina! acu ce facem , incepem toti sa turam masinile ( unele de sute de cai ) ca sa ne bagam in trafic? trebuie sa existe un defect pentru care masinuta aia nu se infige indeajuns 50-u la ora il ia in 4 - 5 secunde, ( la opel desi pare dubios am scos 2 secunde SI NU MINT )
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 15:27   #22
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default Re: help:!: probleme de demaraj

nici a mea nu pleaca cu scartait de pe loc neturata bine...eu ma gandesc sa vand panarama asta de mashina...la saptamana cade cate ceva...am bagat 2000 de euro in ea pana acum...nu mai pot acu s ar putea sa fie si ambreiajul(
llucius is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 17:58   #23
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

ai incercat sa apesi pe butonul ASC ?? si sa pornesti apoi cu scartait
dolb is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 19:06   #24
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default Re: help:!: probleme de demaraj

da pleaca bine cu asc ul anulat, dar tot asha putzin turata.
apropo de discul de ambreaj tzi am urmat sfatul botosani ciclist si in treapta a 3 a la 3000 de turatzii am apasat amreajul si l am lasat brusc, sw a simtzit destul de tarishor acea "bruscare" acum nu shtiu...cat de tare ar trebui simtzita
llucius is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 21:48   #25
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

daca s-a simtit ca bruscheaza totul este ok,ambreiajul ar trebui sa fie bun.Iar la ce spuneau baietii mai sus referitor la demaraj ,eu cred ca o masina are si alte calitati inafara demarajului,BMW-ul este greu,demareaza mai lent,dar daca o fi sa luam masinile dupa cum demareaza ..... eu cred ca nu acesta este cel mai important lucru la o masina,stiti ceva,si ce spun este adevarat,daca ai o cursiera super,la o plecare de pe loc ea (cursiera )pleaca mai repede dar dupa 3 m este deja depasita de masina,asa ca eu cred ca chestiile cu bagatul in scaun sant niste chestii relative atunci cand vorbim despre calitatile unei masini,acum ce sa credem,cele mai tari masini pe care si le doresc multi soferi sant Opelurile,hai sa fim seriosi.EU spun ca un BMW320d care merge cum trebuieste este o masina buna ,fiabila in care te plimbi cu placere.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 21:55   #26
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

SI iarasi referitor la plecarile de pe loc ale BMW-ului 320d,el are pompa rotativa,este un TD clasic nu este TDI,TDCI,TDC,deci este o masina care este facuta sa indure multe si sa fie fiabila ,nu sa pleca cu scartait de roti,pentru senzatii tari luati o masina BMW pe benzina ,alta este senzatia,aia chiar trage,pai benzina este pentru SPORT,dieselul este pentru ECONOM,asa ca daca vrem sport ne luam o masina care este facuta pentru asa ceva,adica BENZINARA.
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 08-04-07, 22:16   #27
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

da, pai sa sti am plecat odata dupa loc cu bmw-ul .. si nuj cum am facut dar mai aveam un pic si imi rupea capu .. a avut un zvac extraordinar.. zici a atins 100 intr-o secunda
dolb is offline   Reply With Quote
Old 09-04-07, 20:57   #28
botosaniciclist

Stage 2
 
botosaniciclist's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Salut,daca ai plecat asa de tare de pe loc cu BMW-ul tau diesel,inseamna ca ai turat ceva ma i tarut motorul (cam de la 1750rot/min intra TUrbina)si a avut un ZVAC puternic,sau cel putin asa cred .Si apoi am mai auzit ca motoarele BMW sant si ele cam CAPRICIOASE,adica mai merg aiurea cate o data,sau merg de nu iti vine a crede de ce sant in stare.Dar raman la idea ca nu cumperi o masina DOAR pentru ca are un suer demaraj,au ele si alte calitati,stabilitate,siguranta (activa si PAsiva),putere,si imaginea pe care ti-o da o masina de firma,ca daca demaraza mai greu tot o sa mergi cu 210 daca este nevoie si o sa ajungi in conditii de siguranta pentru ca este o masina fiabila si destul de sigura,na,asa spun si eu,
botosaniciclist is offline   Reply With Quote
Old 09-04-07, 21:52   #29
llucius

Stock
 
llucius's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 8
Default Re: help:!: probleme de demaraj

ai dreptate spunand ca sunt capricioase.....asha patzesc si eu...dar eu marele "shtiutor " ma gandeam ca mai are ceva mashina..))
llucius is offline   Reply With Quote
Old 09-04-07, 22:25   #30
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: help:!: probleme de demaraj

Quote:
Originally Posted by DirectHIT View Post
Din ce ai explicat tu aici.. e clar ca patineaza discul de ambreiaj.... intereseaza-te cat te costa un kit de ambreiaj nou si da-i bice nu mai sta.... daca la primele 2-3 plecari rupe aderenta iar apoi la umatoarea nimik e clar ca s-a incins si e pe duca.... mult nu te va mai tine.... daca vrei sa faci mai departe liniutze i-ti recomand un kit de ambreiaj sport... dar ca si durata de viatza e redusa la jumate... dar se simte diferenta... Bafta... (Este doar o opinie nu esti obligat sa o iei in calcul... oricum poti sa mai ceri cateva pareri)
am patit si eu treaba asta! si nu am facut nimic la disc, l-am lasat 5 minute.. s-a racit! si nu am mai avut problema asta dar este f posibil ca discul lui sa fie cu adevarat distrus.. si eu il sfatuiesc pt un kit sport
dolb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -