Observand o pierdere de antigel la motor si detectand cauza acesteia am trecut la remedierea problemei . Problema a fost oringul 8 din prima poza care era ciupit. Insa pentru a demonta piesa respectiva a trebuit sa desfac conducta EGR dintre valva si racitor, atunci am vazut o mizerie ce semana cu zaharul caramelizat. Tin sa precizez ca tot ce tine de EGR ,intercooler, furtune de la intercooler si galerie de admisie a fost curatat perfect cu benzina si cu pompa de inalta presiune cu apa fiarta in urma cu cca 2000km a trebuit sa desfac motorul.
Atunci am demontat si valva EGR sa vad cum arata si aceasta . La interior era murdara de aceeasi chestie ce semana cu zaharul caramelizat dar doar de la valva inspre ineriorul galeriei de admisie, furtunul de la intercooler fiind curat luna. Am curatat valva EGR si am luat decizia sa anulez EGR-ul . Am confectionat 2 capace pentru fiecare capat al tevii urmand sa vad pe care il voi lasa pe masina. In timpul montajului au ramas ambele pe masina deoarece banutul de la valva il montasem cu piesele date jos de pe masina .