Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-13, 10:28   #16
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Stai ca incep sa ma prind dar nu sunt sigur...

Deci ;
La carter ai un furtun gros prin care ies vaporii si ajung in baia de ulei iar o parte din vaporii de ulei sunt recirculati inspre conector.... ( piesa 9 )

Asa vine schema ?

Deci in cazul asta am un decantor.... deci ce nevoie am de altul ?

Last edited by the_rifle; 12-04-13 at 10:32.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:28   #17
gaby0606

Stage 3
 
gaby0606's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 129
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Fratilor sa ne intelegem ;

Eu vorbesc despre piesa pe care am incercuit-o in poza ! DA ?

Acolo nu ajunge ulei. Punct.
Deci despre ce vorbim ca sa ma joc si eu cu voi...
Daca despre acea piesa vorbesti tu, ai dreptate este epuratorul carbon pentru benzina si nu are treaba cu uleiul.
Are si cod OEM si pretul este in jur de 150 Ron pe OEM. Am sa-ti caut codul.

Eu si Dice36 vorbeam despre cu totul alceva, si anume despre "Oil Catch Tank" un dispozitiv aftermarket pt unele masini si stock pentru altele - spre exemplu E39 - 11127799224 OEM

the_rifle Re: admisie

--------------------------------------------------------------------------------
Problema ca n-am epurator de ulei...
Deci am un furtun care aduce vaporii din carter in conectorul de sub galeria de admisie ce se leaga cu regulatorul de relanti iar celalat furtunel e intre galeria de admisie din dreptul parbrizului si ajunge pana in ( sau langa ) supapa de presiune din rampa de benzina...


Am vazut ca ai vorbit si despre acest lucru si ma gandeam ca te joci si tu cu noi

Cand ajung acasa si daca nu uit am sa-ti dau codul pe OEM de la acel fitru de carbon. Si mie mi se pusese pata sa-l schimb, insa am renuntat, caci nu are rost.
gaby0606 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:34   #18
dice36

Stage 4
 
dice36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 293
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Nu scuipa benzina de acolo pe motor ? Benzina aia trebuia sa ajunga din nou in admisie...
Cāt am stat cu el scos nu mi-a scuipat benzina. Ala din rampa e regulatorul de presiune, presupun ca īn el are o membrana și atāt.

Ala de ulei ziceam sa īl faci pentru a nu mai avea atāt ulei și naclaiala īn admisie. Buretele ala de inox e sa treacă uleiul de la vapor la lichid mai repede. Nu are legatura cu ala nemernic īncercuit de tine
Ala nu știu ce face, știu ca ii zice fuel ventilation ceva da ce face el exact nu știu. O ajuta și ala la vacuum.
__________________
Drop, and give me stance!!
dice36 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:37   #19
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Da vorbesc despre doua lucruri si ne-am incurcat in ele...
1. Vorbeam de eliminarea recircularii vaporilor de ulei in admisie
2. de filtrul cu carbon pt benzina...

Bun, asta cu filtrul cu benzina astept sa-mi dai si mie un cod daca nu te deranjeaza , iar in continuare sa vb despre recirularea vaporilor in admisie sau in baie...

In mod cert am un decantor de ulei dar m-am referit la lipsa unui decantor intre carter si piesa 9...

Deci cu ce va comunica acel decantor daca nu cu baia de ulei ? Va trebui sa aiba o intrare si o iesire... Pe unde e intrarea am inteles dar daca nu comunica nici cu baia nici cu admisia cu ce comunica ? Unde e iesirea ?

Last edited by the_rifle; 12-04-13 at 10:44.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:50   #20
gaby0606

Stage 3
 
gaby0606's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 129
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Da vorbesc despre doua lucruri si ne-am incurcat in ele...
1. Vorbeam de eliminarea recircularii vaporilor de ulei in admisie
2. de filtrul cu carbon pt benzina...

Bun, asta cu filtrul cu benzina astept sa-mi dai si mie un cod daca nu te deranjeaza , iar in continuare sa vb despre recirularea vaporilor in admisie sau in baie...

16131180886 OEM insa am gresit la pret este ~250 Ron

In mod cert am un decantor de ulei dar m-am referit la lipsa unui decantor intre carter si piesa 9...

Deci cu ce va comunica acel Oil Catch Tank daca nu cu baia de ulei ? Va trebui sa aiba o intrare si o iesire... Pe unde e intrarea am inteles dar daca nu comunica nici cu baia nici cu admisia cu ce comunica ? Unde e iesirea ?
Se intoarce in admisie, doar ca sunt doar gaze epurate...ceeea ce este fff important

Principui de functionare il ai in schita atasata. Modelul ti-l alegi singur dupa ce te vei documenta mai mult pe net. Eu voi alege cel fara retur in baia de ulei, pt motivele aratate in postul precedent.
Attached Images
File Type: gif theory_oil.gif (34.3 KB, 18 views)

Last edited by gaby0606; 12-04-13 at 11:05.
gaby0606 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:53   #21
dice36

Stage 4
 
dice36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 293
Default Re: admisie

Pai iese din admisie un furtun, ala de sus, de la capacul chiulasei, merge in Oil Catch ala. De acolo din Oil Catch mai pleaca un furtun care intra in admisie ca completeze circuitul(nu mai stiu exact unde intra furtunul ala, ori in admisie ori in furtunul de dupa debitmetru.)

LE: M-am uitat putin pe real oem, si acolo furtunul care iese din regulatorul din rampa si merge admisie are denumirea:
11 VACUUM HOSE BLACK 3,5X1,8 11727545323 $14.82

Si poza cu ala nemernic.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vent.JPG
Views:	48
Size:	37.8 KB
ID:	2746722  

Last edited by dice36; 12-04-13 at 10:59.
dice36 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 10:58   #22
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by dice36 View Post
Pai iese din admisie un furtun, ala de sus, de la capacul chiulasei, merge in Oil Catch ala. De acolo din Oil Catch mai pleaca un furtun care intra in admisie ca completeze circuitul(nu mai stiu exact unde intra furtunul ala, ori in admisie ori in furtunul de dupa debitmetru.)

Si poza cu ala nemernic.
AHA !!!! Deci circuitul va exista deci nu va fi desfiintat , doar ca in schema punem un decantor... CORECT ?

Pfaaaa... Pai asta nu intelegeam... Eu credeam ca uleiul ala decantat trebuie sa curga undeva si ma gandeam ca de ce dracu sa-l mai decantez daca tot curge undeva... si deasemenea credeam ca circuitul de recirculare trebuie desfiintat !

Merci si pt codul " Nemernicului " Pe vremuri am vrut sa il iau si eu nou dar era 4 milioane... M-a linistit pretul...

L.E.
Acum vad ca e 236 ron... Nici acum parca nu e atat de ieftin ...

Last edited by the_rifle; 12-04-13 at 11:13.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 11:00   #23
dice36

Stage 4
 
dice36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 293
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
AHA !!!! Deci circuitul va exista deci nu va fi desfiintat , doar ca in schema punem un decantor... CORECT ?

Pfaaaa... Pai asta nu intelegeam... Eu credeam ca uleiul ala decantat trebuie sa curga undeva si ma gandeam ca de ce dracu sa-l mai decantez daca tot curge undeva... si deasemenea credeam ca circuitul de recirculare trebuie desfiintat !
Corect, recircularea tot va avea loc doar ca fara ulei, care o sa ramana in Oil catch ala.
dice36 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 11:01   #24
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by gaby0606 View Post
Se intoarce in admisie, doar ca sunt doar gaze epurate...ceeea ce este fff important

Principui de functionare il ai in schita atasata. Modelul ti-l alegi singur dupa ce te vei documenta mai mult pe net. Eu voi alege cel fara retur in baia de ulei, pt motivele aratate in postul precedent.
Merg pe mana ta.... Poate ai dreptate cu condensul ala...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 11:02   #25
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by dice36 View Post
Corect, recircularea tot va avea loc doar ca fara ulei, care o sa ramana in Oil catch ala.
Yesssss.... In sfarsit... )
La ora asta sunt mai greu de cap ca n-am dormit ... Acum imi gasesc scuze...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 11:11   #26
dice36

Stage 4
 
dice36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 293
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Yesssss.... In sfarsit... )
La ora asta sunt mai greu de cap ca n-am dormit ... Acum imi gasesc scuze...
Pai am vorbit toti de prea multe chestii in acelasi timp... ))
dice36 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-13, 02:22   #27
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: admisie

Quote:
Originally Posted by by_alex_zeu View Post
ca tot e topicul asta deschis despre admisie am si eu o problema si mai intai de toate scuze rifle ca ma ,,bag" peste topicul tau dar am zis sa nu mai deschid inca un topic inutil...am un bmw e36 318i m40b18 si azi iam desfacut furtunul dintre debitmetru si clapeta de acceleratzie si l.am gasit plin cu benzina...nu stiu de ce!!!!!... am vazut ca imi curge in adevaratul sens al cuvantului benzina de undeva din spatele clapetel pana in furtunul de admisie...de la ce poate sa fie????care ar fi problema unde ar trebui sa umblu in prima faza ca imi e sa nu patesc ceva mai rau sa iau foc Doamne fereste....astept raspunsuri!

Regilatorul de presiune din rampa de injectoare ... Piesa nr 6.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ection_system/
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -