Quote:
Originally Posted by gaby0606
Eu personal l-as face fara recuperator de ulei (cu retur in baie) asta pentru ca acel ulei contine si apa (din condens) deci nu mai are proprietatile uleiului initial.
|
Si ce te impiedica sa scoti furtunul din carter si sa astupi gaurica de la conectorul din admisie ?
In cazul ca nu vrei sa iti mai intre vaporii in admisie si nici in baia de ulei la ce-ti mai trebuie acel "oil catch can/tank"... ?
Scoti furtunul si " La revedere "...
Apropo... Apa nu se amesteca cu uleiul... iar returul se face in galeria de admisie nu in baia de ulei... Am dubii in ceea ce priveste apa existenta in ulei datorita condensului.... Apa aia trebuie sa intre pe undeva ca sa se evapore ulterior iar motorul in principiu nu rasufla incat sa ploua in el... Aici nu discutam de probleme datorate garniturii arse sau alte cazuri in care apa ar intra in ulei...
1.Daca nu astupi gaura de la carter , va face condens...
2.Daca o astupi va face presiune presupun si ar rasufla pe la garnituri sau alte locuri...
3.Daca faci "oil catch " trebuie sa comunice cu ceva... cu galeria de admisie ( nu vrem ) sau cu baia de ulei... ( iar nu vrem )
DECI ?
Piesa 9 - gaurica...