Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-13, 01:19   #1
devi162

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 200
Default problema

problema sta in felul urmator:am cumparat un 318is de la un prieten(care a luat aceeasi teapa ca mine,(o sa intelegeti de ce).masina figureaza in acte 318ti,dar de fapt este IS,eu am crezut ca este o greseala in acte pana am bagat vin-ul pe net si am vazut ca masina mea este un compact cu pachet m interior-exterior,suspensie m,blocant,etc(nu am asa ceva pe masina).eu conduc un 318 coupe.pararea mea este ca cel care a adus masina doar a schimbat actele.prietenul de la care am cumparat masina a inscris-o pe numele lui si la RAR a fost totul ok,seria motorului fiind stearsa.fiind seria stearsa si nemaiavand bmw pana acum am postat aici pe forum pentru ca nu stiam ce tip de motor am,m42b18 sau m44b19,si in urma raspunsurilor primite am inteles ca am m42.in urma cu cateva zile am schimbat debitmetrul(second),si cand l-am pus pe masina am vazut ca nu se potriveste,gura care intra in cot este mai mica.al meu era de 6,5cm iar cel pe care l-am pus are 6cm(aproximativ in ambele cazuri).ce parere aveti?la debitmetrul pe care il aveam se vede ca a fost schimbata gura care intra in cot(taiata si sudata),cel pe care l-am pus acum provine tot dupa un m42b18.asa arata motorul cu debitmetrul neschimbat.rog sa se stearga unul din posturi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 003.jpg
Views:	39
Size:	280.7 KB
ID:	2706090   Click image for larger version

Name:	Picture 013.jpg
Views:	44
Size:	236.6 KB
ID:	2706091   Click image for larger version

Name:	Picture 014.jpg
Views:	37
Size:	261.9 KB
ID:	2706092  

Click image for larger version

Name:	Picture 015.jpg
Views:	29
Size:	252.9 KB
ID:	2706093  

Last edited by devi162; 02-03-13 at 01:27.
devi162 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-13, 10:59   #2
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: problema

Quote:
Originally Posted by devi162 View Post
problema sta in felul urmator:am cumparat un 318is de la un prieten(care a luat aceeasi teapa ca mine,(o sa intelegeti de ce).masina figureaza in acte 318ti,dar de fapt este IS,eu am crezut ca este o greseala in acte pana am bagat vin-ul pe net si am vazut ca masina mea este un compact cu pachet m interior-exterior,suspensie m,blocant,etc(nu am asa ceva pe masina).eu conduc un 318 coupe.pararea mea este ca cel care a adus masina doar a schimbat actele.prietenul de la care am cumparat masina a inscris-o pe numele lui si la RAR a fost totul ok,seria motorului fiind stearsa.fiind seria stearsa si nemaiavand bmw pana acum am postat aici pe forum pentru ca nu stiam ce tip de motor am,m42b18 sau m44b19,si in urma raspunsurilor primite am inteles ca am m42.in urma cu cateva zile am schimbat debitmetrul(second),si cand l-am pus pe masina am vazut ca nu se potriveste,gura care intra in cot este mai mica.al meu era de 6,5cm iar cel pe care l-am pus are 6cm(aproximativ in ambele cazuri).ce parere aveti?la debitmetrul pe care il aveam se vede ca a fost schimbata gura care intra in cot(taiata si sudata),cel pe care l-am pus acum provine tot dupa un m42b18.asa arata motorul cu debitmetrul neschimbat.rog sa se stearga unul din posturi.
daca ai luat debitmetru tot de 1,8 is nu inteleg de ce nu iti da cu cotul care clar e de is,sa inteleg ca e mai mica gura debitmetrului si gura de la cotul de cauciuc e mai mare?daca nu e diferenta mare ,strangi colierul mai tare,dar nu imi explic de ce nu potriveste debitmetru de is cu cotul de is.Ciudat.
__________________
TurboMania
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 02-03-13, 15:45   #3
djrooney

Stage 5
 
djrooney's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 605
Default Re: problema

ca sa afli exact ce motor e poti sa te duci la un tester si ai rezolvat problema
djrooney is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 00:52   #4
devi162

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 200
Default Re: problema

Quote:
Originally Posted by djrooney View Post
ca sa afli exact ce motor e poti sa te duci la un tester si ai rezolvat problema
pai stiu ce motor am,problema e ca nu stiu ce debitmetru am...sau de ce nu se potriveste.si ar mai fi o chestie la care nu m-am gandit(pana acum).e posibil sa fie motorul de 318ti dupa compact?
devi162 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -