Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-13, 22:16   #1
zen0

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 2
Exclamation Problema BMW e34 525 TDS

Mi-am cumparat de curant un E34 si am niste mici probleme "estetice"

1. Nu functioneaza Turometrul (Sta cam pe la jumate din cat ar fi trebuit)
M-am gandit sa fie problema de la alternator sau senzor diferential Sau ar mai putea fi bordul oare?

2. Vitezometrul aceeasi problema (Indica ex. 80 km/h dar eu merg cu 70 km/h)
Masina din cate stiu a mers o perioada mai mare (5-6 ani) cu aceleasi roti 225/55/16 si m-am gandit ca de asta.. Ce ziceti?
zen0 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-13, 13:39   #2
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: Problema BMW e34 525 TDS

Quote:
Originally Posted by zen0 View Post
Mi-am cumparat de curant un E34 si am niste mici probleme "estetice"

1. Nu functioneaza Turometrul (Sta cam pe la jumate din cat ar fi trebuit)
M-am gandit sa fie problema de la alternator sau senzor diferential Sau ar mai putea fi bordul oare?

2. Vitezometrul aceeasi problema (Indica ex. 80 km/h dar eu merg cu 70 km/h)
Masina din cate stiu a mers o perioada mai mare (5-6 ani) cu aceleasi roti 225/55/16 si m-am gandit ca de asta.. Ce ziceti?
masina merge bine , ai probleme cu turatia?
probabil ceasurile nu mai merg, trebuie calibrate.

ps: fai si un test, cel mai simplu
turmentatu is offline   Reply With Quote
Old 08-01-13, 18:29   #3
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema BMW e34 525 TDS

Quote:
Originally Posted by turmentatu View Post
probabil ceasurile nu mai merg, trebuie calibrate.

ps: fai si un test, cel mai simplu
Chiar asa ?
Am auzit sa se calibreze de la 4 la 6 pistoane sau invers... Sa-l calibreze sa-ti indice corect pt ca " s-a stricat " n-am mai auzit... L-o fi tras curentul si s-o fi slabit de nu mai indica bine. O fi racit softul...

Last edited by the_rifle; 08-01-13 at 18:38.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 08-01-13, 20:08   #4
zen0

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 2
Default Re: Problema BMW e34 525 TDS

Masina merge foarte bine, nu inteleg ce legatura are asta? Si, cum se calibreaza?
zen0 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-13, 09:35   #5
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: Problema BMW e34 525 TDS

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Chiar asa ?
Am auzit sa se calibreze de la 4 la 6 pistoane sau invers... Sa-l calibreze sa-ti indice corect pt ca " s-a stricat " n-am mai auzit... L-o fi tras curentul si s-o fi slabit de nu mai indica bine. O fi racit softul...
la seria 5 se mai duc pixelii din bord. daca s-au schimbat ceasurile atunci trebuiesc calibrate. nu conteaza daca a fost pe 4 sau pe 6 cilindrii. conteaza doar daca a fost pe alta masina.
ironic fail, nu?

@zen0: te-am intrebat daca iti merge motorul la turatie corecta (la ralanti ~800 rpm), la cum ai scris tu inteleg ca turometrul iti arata undeva la 400 rpm.


ai aceeasi marime de anvelope fata/spate?
__________________
Invart volan de Dacia pe BMW

Last edited by turmentatu; 09-01-13 at 09:40.
turmentatu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -