Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-09-12, 12:20   #16
mihaimmm

Stage 5
 
mihaimmm's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 482
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

problemele apar impreuna doar daca nu mai exista curea care de obicei invarte si alternatorul si pompa de apa. separat apar din diverse cauze, dar sa fiarba exact cand nu mai incarca....vezi daca exista cureaua
__________________
mihaimmm@yahoo.com 0721 248233 0768 942500
mihaimmm is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 12:34   #17
Draganely

Stage 2
 
Draganely's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 31
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

Quote:
Originally Posted by mihaimmm View Post
problemele apar impreuna doar daca nu mai exista curea care de obicei invarte si alternatorul si pompa de apa. separat apar din diverse cauze, dar sa fiarba exact cand nu mai incarca....vezi daca exista cureaua
Ms de sfaturi Mihai.

Cureaua cred ca exista, pt ca aseara cand am ridicat capota si m am uitat pe acolo si am vazut ca imi curce likidul de racire pe jos, parca sa zic ca nu era rupta nici o curea si ma gandesc ca imi sarea in ochii daca era rupta si ma mai gandesc ca probabil daca se rupea se si auzea ceva, nush o pocnitura ceva, habar n am. deci cred ca nu este de la curea si incep sa cred ca este cum au spus colegii in posturile anterioare, adica sa fie de la electroventilator pt ca acum incep sa imi aduc aminte ca elicia vine din motor (vascocuplaj) si ma gandesc ca asta ar fi cauza. acum ramane sa vad ce mi a nenorocit la motor. sper sa fie vorba numai de garnitura de chiuloasa + bateria si alternator fara sa imi fi stricat si altele gen pompa de apa, chiuloasa, termostat sau mai stiu eu ce.

Oricum cum o sa ajung acasa o sa ma duc sa ma uit si eventual o sa fac si cateva poze la motor si o sa le pun aici, poate in felul asta o sa va fie mai usor sa ma ajutati pt moment.
Draganely is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 16:44   #18
Draganely

Stage 2
 
Draganely's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 31
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

Am fost si m am uitat sub capota si sa rupt curea de la alternator , am gasit cureaua rupta.
Acum as mai avea iar cateva intrebari pt voi si sper sa ma ajutati cum ati facuto si pana acum.

Ce trebuie sa fac acum in situatia asta, eu ma gandesc ca in primul rand cumpar curea (si aici o sa mai am nevoie de ajutorul vostru pt ca nu ma descurc ce anume trebuie sa iau dar o sa revin eu mai tarziu cu un post pe tema asta), dupa care bag bateria la incarcat, ma duc sa repar alternatorul si skimb likidul de racire precizez ca m am uitat si in vasul de expansiune si mai era likid, mult sub limita da mai era, am verificat si uleiul si am fazut ca nu avea asa numitele spume, ca am inteles ca daca era sa se strice chiuloasa ar fi intrat likid de racire in ulei si sar fi facut o spuma, eu m am uitat acum si nu era, da acum nu stiu exact cand trebuia sa ma uit, aseara sau e bine ca m am uitat si acum.

o sa revin putin mai tarziu si cu niste poze cu motorul, in felu asta poate ma ajutati si ma lamuriti si pe mine ce curele trebuie sa cumpar, pt ca am vazut ca pe langa asta care sa rupt mai este una si as vrea sa o skimb si pe aia.
Draganely is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 21:32   #19
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

1. Este foarte posibil ca alternatorul sa nu bage corect curent dar daca zici ca s-a rupt cureaua e clar ca nu si-a facut treaba. Deci daca schimbi cureaua rupta s-ar putea sa incarce.

2. Nu e o regula ca daca ti-a fiert motorul s-a ars garnitura de chiulasa. Conteaza foarte mult cat timp a fiert. Daca a fiert 5-10 minute ( nu stiu exact timpul ) e foarte posibil sa nu se fi ars... Daca mai aveai lichid in vasul de expansiune nu cred ca s-a ars...

Te duci pe realoem.com sau pe bmwfans.info si bagi datele masinii si iti cauti cureaua. Invata sa folosesti siteurile astea pt ca sigur iti vor pica si alte piese in timp. Sunt niste siteuri extrem de utile. Vei invata si mecanica uitandu-te pe ele.

Oricum daca dai datele masinii orice vanzator de piese va stii ce curea sa-ti dea. Nu-i asta problema.

Sunt 2 curele ... Una e cureaua de acessorii care ti s-a rupt tie iar cealalta e cureaua ce angreneaza compresorul de aer conditionat.

Daca te uiti pe autokarma.ro vei gasi si preturile. Verifica si rolele de la cureaua de accesorii cand schimbi cureaua. O rola e vreo 80 de ron dar daca ai probleme cu rola intinzatoare aia e mai scumpa... E vreo 300-400 de ron...


Iti dau un link cu mai multe preturi si mai multi producatori :
http://autokarma.ro/Grupe.aspx?TipautoId=5412&GrupaId=7

Last edited by the_rifle; 25-09-12 at 21:44.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 08:10   #20
Draganely

Stage 2
 
Draganely's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 31
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
1. Este foarte posibil ca alternatorul sa nu bage corect curent dar daca zici ca s-a rupt cureaua e clar ca nu si-a facut treaba. Deci daca schimbi cureaua rupta s-ar putea sa incarce.

2. Nu e o regula ca daca ti-a fiert motorul s-a ars garnitura de chiulasa. Conteaza foarte mult cat timp a fiert. Daca a fiert 5-10 minute ( nu stiu exact timpul ) e foarte posibil sa nu se fi ars... Daca mai aveai lichid in vasul de expansiune nu cred ca s-a ars...

Te duci pe realoem.com sau pe bmwfans.info si bagi datele masinii si iti cauti cureaua. Invata sa folosesti siteurile astea pt ca sigur iti vor pica si alte piese in timp. Sunt niste siteuri extrem de utile. Vei invata si mecanica uitandu-te pe ele.

Oricum daca dai datele masinii orice vanzator de piese va stii ce curea sa-ti dea. Nu-i asta problema.

Sunt 2 curele ... Una e cureaua de acessorii care ti s-a rupt tie iar cealalta e cureaua ce angreneaza compresorul de aer conditionat.

Daca te uiti pe autokarma.ro vei gasi si preturile. Verifica si rolele de la cureaua de accesorii cand schimbi cureaua. O rola e vreo 80 de ron dar daca ai probleme cu rola intinzatoare aia e mai scumpa... E vreo 300-400 de ron...


Iti dau un link cu mai multe preturi si mai multi producatori :
http://autokarma.ro/Grupe.aspx?TipautoId=5412&GrupaId=7
Multumesc mult pt sfaturi si pt site-uri iar acum as mai avea cateva intrebari (deja clasic la mine sa pun 1231313 de intrebarii, dar nu am ce sa fac momentan, poate in felul asta mai infat si eu cate ceva despre mecanica).

1. dupa toate cele intamplate care ar fi ordinea in care se le iau, adica ma gandesc ca ar trebui mai intai sa incarc bateria (din moment ce are doar 6 lunii ma gandesc ca o mai pot salva, adica daca o bag la incarcat si imi repar si alternatorul ar fi ok), skimb cureaua rupta, skimb si tot likidul de racire (si aici as mai avea o intrebare, pot sa pun doar apa distilata, fara antigel ca sa pot sa vad daca este ok, dupa care daca vad ca totul este in regula si nu s a intamplat si alte belele la motor sa skimb iar likidul de racire de data asta, jumate apa si jumate antigel ?).

2. mai jos o sa pun o poza facuta de mine la motor, unde in prim plan se vede alternatorul care nu mai are curea iar jos, in plan secund se mai vede o curea si sub alternator o piese angrenata de aceasta curea. eu as vrea sa skimb si acea curea si aici nu prea inteleg eu. Am intrat pe site la autotitan (am mai luat de aici piese si ma inteleg si destul de bine cu structura site-ului) si aici apare asa:
- Curea transmisie trapezoidala, si aici sunt de doua feluri, 1Agregate angrenate: agregat antrenat:generator, 2Agregate angrenate: agregat antrenatompa servodirectie.
- Curea transmisie cu caneluri, si aici la fel iar sunt de doua feluri, 1gregate angrenate: agregat antrenat:compresor aer conditionat (asta cade din start, pt ca eu nu am aer conditionat), 2Agregate angrenate: agregat antrenat:generator. Si acum intrebarea este pe care trebuie sa le cumpar
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2012-09-25 16.55.01.jpg
Views:	58
Size:	1.51 MB
ID:	2562637  
Draganely is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 10:13   #21
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

Da poti sa pui doar apa distilata cu toate ca unii or sa sara ca arsi ca nu dom'le pune antigel. Primul rol al antigelului este acela de a nu lasa apa sa inghetze. Pe langa asta actioneaza impotriva depunerilor din circuitul de racire si aigura o mai buna ungere... Nu e indicat sa mergi ani de zile fara antigel dar o luna doua n-ai de ce sa-ti faci probleme. eu am mers vreo 3 luni doar cu apa si nu s-a stricat nici pompa de apa nici nu s-au pus molozuri pe motor nimic... Daca mergi o saptamana n-ai de ce sa-ti faci probleme.... Poti sa pastrezi anigelul care e acum in motor si sa completezi cu apa si ai rezolvat si problema asta. Dupa ce vezi ca nu curge sau nu dispare , schimbi lichidul de racire si iti pui atunci antigel nou cu apa distilata.

Ordinea in care faci operatiunile nu prea are importanta... Important e sa ai piese , sa ai curent in baterie sa-ti incarce alternatorul si mana de lucru sa fie in apropiere...
Decat sa-ti o duci in service mai bine chemi pe cineva sa ti-o faca in fatza blocului ca nu e nicio inginerie sa schimbi curelele alea si sa pui apa in radiator. Sunt o gramada de baieti priceputi pe forum si saritori.
Oricum sunt 2 curele. Le cumperi pe amandoua... Dai vanzatorului seria de pe talon si-ti comanda el ce curele ai nevoie.

Last edited by the_rifle; 26-09-12 at 10:43.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 11:57   #22
Draganely

Stage 2
 
Draganely's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 31
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Da poti sa pui doar apa distilata cu toate ca unii or sa sara ca arsi ca nu dom'le pune antigel. Primul rol al antigelului este acela de a nu lasa apa sa inghetze. Pe langa asta actioneaza impotriva depunerilor din circuitul de racire si aigura o mai buna ungere... Nu e indicat sa mergi ani de zile fara antigel dar o luna doua n-ai de ce sa-ti faci probleme. eu am mers vreo 3 luni doar cu apa si nu s-a stricat nici pompa de apa nici nu s-au pus molozuri pe motor nimic... Daca mergi o saptamana n-ai de ce sa-ti faci probleme.... Poti sa pastrezi anigelul care e acum in motor si sa completezi cu apa si ai rezolvat si problema asta. Dupa ce vezi ca nu curge sau nu dispare , schimbi lichidul de racire si iti pui atunci antigel nou cu apa distilata.

Ordinea in care faci operatiunile nu prea are importanta... Important e sa ai piese , sa ai curent in baterie sa-ti incarce alternatorul si mana de lucru sa fie in apropiere...
Decat sa-ti o duci in service mai bine chemi pe cineva sa ti-o faca in fatza blocului ca nu e nicio inginerie sa schimbi curelele alea si sa pui apa in radiator. Sunt o gramada de baieti priceputi pe forum si saritori.
Oricum sunt 2 curele. Le cumperi pe amandoua... Dai vanzatorului seria de pe talon si-ti comanda el ce curele ai nevoie.
Multumesc mult pt. sfaturi, o sa dau comanda de curele diseara cand ajung acasa pt ca acum sunt la munca si o sa iau de la Contitech ca am inteles ca sunt bune, si o sa iau asa: Curea transmisie trapezoidala, agregat antrenat:generator, 17 RON (adica cureaua care mi sa rupt) si Curea transmisie trapezoidala, agregat antrenatompa servodirectie, 11 RON.

Acum sa vad daca o sa gasesc pe cineva sa vina sa mi le si puna, ca nu as vrea sa imi bag eu nasul ca cine stie ce draq mai fac si pana la urma daca nu gasesc o sa kem o rampa ceva, ca am inteles ca este in jur de 50 RON sau sa ma traga cineva vad eu.

Oricum va multumesc la toti pt sfaturi, indrumari si pentru ajutor la multele mele intrebari puse da kiar m am speriat putin ca prea a facut urat masina si nu stiam ce sa fac si nici nu aveam pe cine sa intreb.

O sa va tin la curent cu ce am rezolvat si daca o sa mai am intrebari, tot aici o sa sar dupa ajutor
Draganely is offline   Reply With Quote
Old 28-09-12, 02:47   #23
bix

No Speed Limit

Stage 5
 
bix's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 470
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Ajutor !! Urgent am mare nevoie de ajutor

din poza reiese ca ai motor m40 nu m42..
bix is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -