Am luat un Bmw E39 M52B28 automat la care i-am schimbat filtrele si ulei cutie si am pus ulei Bmw 10W40 la motor ca am zis ca e mai bun.
Am facut aproximativ 2000 km intr-o luna de zile cu ea si am observat in ultimele 2 saptamani ca a scazut lichidul din vasul de expansiune sub minim iar cand am verificat uleiul de pe joja mi s-a parut ca e prea lichid si picura de pe ea dar nu avea spuma sau ceva culoare ciudata. Nu am prea acordat atentie pana ieri seara cand am dat niste liniute prin oras. Temperatura la apa a stat tot la 90 de grade si prin traficul din oras.
Am verificat apoi si lichidul de racire si am simtit pe degete ca era si ulei in lichidul de racire. Ce sa mai verific ? Sub masina nu a curs nimic de la motor. Pe drum a picurat ceva sub masina pe mijloc sub scaunele din fata dar probabil era apa de la clima. E garnitura de chiulasa sau sa fie ceva infundat la radiator ? Sa mai completez cu apa ? Sa spal furtunele si radiatorul ? Sa fie fisurata chiulasa ?
Va intreb ce sa fac, daca mai pot merge cu ea asa pentru ca sunt in Austria la o nunta si aici preturile sunt mult prea mari pentru mine la service. Daca e nevoie am sa o repar si aici, asta e. Pe drum incoace am mers cu 130-140 km, deci lejer si cu pauze si mi-a si iesit un consum destul de bun.
A-si dori niste pareri daca se poate.