Salutare,
Dupa 4 ani mi-a dat o problema mai grea
Simptome, pica turatia in mers, da in nas,in mers moare motoru cand apas ambreiaju, dar reuseam dupa ce se racea sa o pornesc.
Ieri a picat de tot, aceleasi simptome dar nu a mai vrut sa porneasca.
Pe loc am verificat sigurante/relee. Releu de la pompa de benzina tzacanea, l-am scos l-am bagat sa oprit din tacanit, dar tot nu pornea. Apoi releul DME (cel alb la mine) incepuse sa "piuie", l-am scos si pe asta, l-am bagat inapoi, a piuit putin si sa oprit, dar masina tot nu mai pornea. De data asta am fost atent si daca pompa lucreaza dar nu se auzea nimic.
Am cedat, am lasat masina acolo, m-am dus in casa,(noroc ca picat aproape) am facut putin research sa depistez problema.
Am inceput cu pompa de benzina, nu primea curent deloc. am verificat releele, fucntionau, verificat voltaje pe la relee, am inceput cu releul dme si in loc de 12 permanent avea 10 volti. Am facut un jumper de la cablul rosu din cutia cu sigurante pana la pinul 86 de la releul dme si au inceput sa lucreze toate, iar masina a pornit.
Acum vin cu dilema, de ce imi da doar 10 volti, sa fie firu impuscat undeva? pe schema electica teoretic vine de la plusul din cutia cu sigurante, dar la mine pare ca vine din partea cu dme-ul.
Daca are cineva vreo idee sau a patit ceva de genu, va rog postati. Acum masina merge, porneste, dar as vrea sa aflu cauza problemei.