Ca sa-mi dovedeasca ca e cu adevarat posedata, de o saptamana si ceva nu mai face figura.
Singurul lucru pe care i l-am facut a fost sa inlocuiesc releul pompei de benzina (la "ghici") si sa-i dau o banda izolatoare pe burduful de la debitmetru care era crapat (saptamana viitoare ar trebui sa soseasca piesa).
Dar, din cate stiam eu, releul pompei de benzina are legatura doar cu pornirea motorului, nu? S-ar explica oare oprirea motorului in sarcina daca releul ar fi fost oarecum defect? Pe net am gasit doar despre probleme la pornire, ca dupa aceea ar intra in joc pompa de ulei sau ceva de genul...
Daca nu a fost releul, atunci nu pot sa mai cred decat ca e posedata
)
Am verificat masele, le-am demontat, curatat contactele, par solide cel putin pe multimetru. Insa de mai multa vreme (peste 1 an si ceva) consumatorii tind sa ia din turatia motorului la conectare (de exemplu daca pornesc farurile, scade putin turatia si isi revine imediat, sau daca deschid usa - geam de coupe - la fel., sau daca am lumina aprinsa si deschid usa, lumina isi pierde putin din intensitate). Tin sa mentionez ca facea asa si cu baterie noua. Si daca bateria nu ar fi, masa motor-sasiu ar fi OK, atunci, ce ramane? Alternatorul? SI de ar fi el - ar explica ce am patit?