Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 01-04-12, 11:54   #16
GTII

Stage 4
 
GTII's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 249
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

sincer decat sa te apuci sa faci modificari la M40 mai bine schimbi motorul si stii o treaba... a avut un prieten unul credema ca plecam cu el in limitare si degeaba ) is foarte lenese si consuma enorm de mult...
GTII is offline   Reply With Quote
Old 01-04-12, 20:14   #17
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Consum de 8l ti se pare enorm???o fi puturos dar consumul nu mi se pare enorm cum zici tu.
Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 17:13   #18
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Azi mi-am facut timp si de masina si am mai fost o tura pe la mecanic ca imi incingea roata stanga fata...discu ovalizat iar placutele fiind noi incinge....plec de-acolo ajung la benzinarie sa bag benzina in ea cand ma dau jos m-am trezit cu lichid de frana pe presul de la sofer de la ce sa fie?
Acum legat de sonda lambda:
m-am bagat sub masina cu un cutter si un aparat de masura am dezizolat putin firele albe am pus aparatu pe ele am 12,4 V am dezizolat si si pe cel maro si negru am pus am o varietie intre 0.1 - 0.7 cu motorul pornit si turat deci sonda lambda merge... am izolat toate firele la loc pe fiecare in parte si toate odata am tras varnesu pe deasupra ....( volorile sunt intre 0.1- 0.9 pe autodata )
De la ce ar mai putea fi rateurile :-s sambata viitoare o sa testez si compresia motorului si va tin la curent.
Sunt dezamagit total....am sunat akm in legatura cu lichidu pe pres si a zis ca e posibil sa fie servo frana...
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X

Last edited by mike_4tuning; 07-04-12 at 17:32.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 17:31   #19
kingkahn

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 633
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

salut. ca sa iti traga in ture mai joase. ai putea sa iti pui un diferential cu cele mai scurte rapoarte de pe o automata. eu asa am facut, ce ii drept eu am 1.8 IS M44..dar banuiesc ca tot asa o sa fie diferenta si la tine. si imi trage de la ture joase....+ soft sa fie facut de wpp..si volanta usurata, scos catalizatorul. si eventual poti pune evacuare fortata de gaze. unii zic ca i blasfemie faza cu evacuarea fortata de gaze...eu am pus si se simte diferenta enorm. sa nu mai zic de diferentialul cu raport de 4.44 ( o sa fie limitata viteza. la tine nush la cat dar mie 195 este vit maxima..dar si urca in ture si trage grav)
kingkahn is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 17:39   #20
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by kingkahn View Post
salut. ca sa iti traga in ture mai joase. ai putea sa iti pui un diferential cu cele mai scurte rapoarte de pe o automata. eu asa am facut, ce ii drept eu am 1.8 IS M44..dar banuiesc ca tot asa o sa fie diferenta si la tine. si imi trage de la ture joase....+ soft sa fie facut de wpp..si volanta usurata, scos catalizatorul. si eventual poti pune evacuare fortata de gaze. unii zic ca i blasfemie faza cu evacuarea fortata de gaze...eu am pus si se simte diferenta enorm. sa nu mai zic de diferentialul cu raport de 4.44 ( o sa fie limitata viteza. la tine nush la cat dar mie 195 este vit maxima..dar si urca in ture si trage grav)
Ce zici tu acolo te pregatesti de start dar ia doar ma plimb( strictul necesar, nu intentionez sa o fac pt 402m)....dar dak ma scoate din minti si inca incepe sa ma scoata il trec pe benzina cu decarbusol si ma f... in el de motor ii dau pana i se lipesc supapele si stiu o treaba...dak nu are compresie jar mananca.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 08-04-12, 08:58   #21
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Chiar nu mai stie nimeni nimic sa imi zica si mie la ce sa mai umblu?Deci sa recapitulam:
-sonda lambda verificat ( 0.1-0.7 V)
-furtune de vacuum verificate/schimbat
-admisie data jos si curatata
-masa dintre motor si caroserie verificat si curatat
-senzor de la arbore ( unde este roata aceea dintata) curatat si acela si verificat cu aparatu de masura 520 ohm
-Debitmetru functional (cand scot mufa da sa moara motoru l-am si verificat cu aparatu de masura ( nu mai stiu exact ce valori dar dadea undeva peste 1000 ohm )
-Fisele verificat/schimbat (fisa de la pistonul 4 cea cu senzor fura curent)
-Bujiile aproape noi ( curatate si alea)
-senzorul din admisie curatat si ala.
Mai raman 2 variante:
- Masurat compresia pe fiecare piston in parte (minim 10)
-Planat chiuloasa si fiecare scaun in parte si supape curatate/schimbate dupa caz ( ceea ce nu prea as face pt ca investitia ar fi prea mare)
Faza cu lichidul de frana pe pres sa fie de la pompa de servo?
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 08-04-12, 12:24   #22
bogdan1986

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 329
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Salut,asa ai cumparat masina sau a aparut intre timp problema?1.8 M40 am si eu si nu ma plang de ea,e un motor normal nu mi se pare puturos,mai poti verifica ambreiajul,si sa schimbi rotorul si distribuitorul nu sa le cureti cum ai facut.
bogdan1986 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-12, 14:54   #23
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by bogdan1986 View Post
Salut,asa ai cumparat masina sau a aparut intre timp problema?1.8 M40 am si eu si nu ma plang de ea,e un motor normal nu mi se pare puturos,mai poti verifica ambreiajul,si sa schimbi rotorul si distribuitorul nu sa le cureti cum ai facut.
Masina cand am luat-o nu avea problema asta... a aparut la scurt timp. Ambreajul nu am nici o problema cu el tine la jumatatea pedalei, iar de patinat nu patineaza ( ex 40 km/h treapta 5 pedala la blana si nu se tureaza turometrul si masina sa stea pe loc ....efectul clasic). Rotorul si distribuitorul pareau ok dar o sa iau in calcul si asta. ms
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 13-04-12, 11:16   #24
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Chiar nu mai stie nimeni nimic sa imi zica si mie la ce sa mai umblu?Deci sa recapitulam:
-sonda lambda verificat ( 0.1-0.7 V)
-furtune de vacuum verificate/schimbat
-admisie data jos si curatata
-masa dintre motor si caroserie verificat si curatat
-senzor de la arbore ( unde este roata aceea dintata) curatat si acela si verificat cu aparatu de masura 520 ohm
-Debitmetru functional (cand scot mufa da sa moara motoru l-am si verificat cu aparatu de masura ( nu mai stiu exact ce valori dar dadea undeva peste 1000 ohm )
-Fisele verificat/schimbat (fisa de la pistonul 4 cea cu senzor fura curent)
-Bujiile aproape noi ( curatate si alea)
-senzorul din admisie curatat si ala.
Mai raman 2 variante:
- Masurat compresia pe fiecare piston in parte (minim 10)
-Planat chiuloasa si fiecare scaun in parte si supape curatate/schimbate dupa caz ( ceea ce nu prea as face pt ca investitia ar fi prea mare)
Faza cu lichidul de frana pe pres sa fie de la pompa de servo?
Chiar nu stie nimeni o rezolvare la problemele mele (enumerate la inceputul topicului mai sus sunt incercarile de rezolvare)?
Daca schimb motoru cu unul m42 in afara de motor+ electrica mai trebuie si altceva? Cateva sfaturi ar fi minunate. Stima
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 14-04-12, 09:33   #25
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Mda... se pare ca tot singur imi gasesc rezolvarile pana la urma rateurile provin din cauza unei supape de pe evacuare care nu mai vrea sa etanseze cum trebuie. Unde gasesc un alt ateler unde se planeaza chiuloase in afara de service-ul renault de langa cora pantelimon cat m-ar costa planarea chiuloasei si a scaunelor.
Cat se poate lua din chiuloasa de M40 pt o comprimare optima fara sa ajunga la detonatii ( pe unde am citit am vazut intre 1-1,5 mm).
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 15-04-12, 10:47   #26
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

La cat dai pe planare mai bine iei o alta chiuloasa cu 200 300 ron maxim de aici de pe forum.
Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 15-04-12, 11:14   #27
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by Ingerasul99 View Post
La cat dai pe planare mai bine iei o alta chiuloasa cu 200 300 ron maxim de aici de pe forum.
Singurul lucru care imi este teama este ca dupa o surta perioada sa se buleasca si aia( sincer sunt cam pagubos la lucruri din pacate) si imi place sa stiu ca e facuta si nu ma lasa cine stie pe unde ( ingeneral ma refer)
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 19-04-12, 15:00   #28
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Astazi cand am venit si am verificat masina surpriza circa 50 mil de lichid de frana pe presul de la sofer....am pus mana pe telefon am sunat si am luat una sh aproape noua ( pompa centrala)+servo frana( tulumba aia mare) si akm dilema e alta cam cat lichid de frana am nevoie pt inlocuire, poate cnv sa imi puna si mie o poza pe unde se face aerisira ambreiajului? sau vre-o schema cum as putea sa o schimb ( as vrea sa o fac eu singur in fata blocului).
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 19-04-12, 19:03   #29
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Pai ce treaba are ambreiajul cu frana si de cand se face aerisire la ambreiaj???
Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-12, 21:14   #30
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by Ingerasul99 View Post
Pai ce treaba are ambreiajul cu frana si de cand se face aerisire la ambreiaj???
Eu asa stiam ......dar poate ma lamuresti si pe mn ca vad ca esti mai in tema.Alte pareri sunt foarte bine venite.Luat de pe alt forum:
-"ambreiajul este actionat hidraulic cu ajutorul unui cilindru care se afla undeva in stanga ambreiajului (cutie-ambreiaj-volanta-motor) cilindul functioneaza prin presiunea exercitata de lichidul de frana..de aceea cand exista pierderi de lichid de frana in primul rand ramai fara ambreiaj (cum ai patit tu) si apoi ramai fara frana...posibil sa ti se fi spart vreun furtun de lichid de frana sau cel de la rezervorul de lichid...cu siguranta ca daca verifici rezervorul de lichid e aproape gol...ambreiajul nu are nimic..tracteaza masina la un service si verifica ce anume s-a spart/desfacut..daca e de la cilindru iar nu e o problema..el costa in jur de 170RON si inlocuirea lui nu presupune mult timp insa trebuie sa completezi lichidul de frana si sa aerisesti pedala..Spor"

Last edited by mike_4tuning; 19-04-12 at 21:27.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -