Revin cu ceva actual:
tot nu iam dat de cap inca, am cumparat un spray pentru curatat carburator ca sa testes daca trage aer fals asa ca am pornit motorul lam lasat la relanti si am dat peste furtune, imbinari etc. dar NIMIC nici cea mai mica schimbare macar a sunetului de rulare a motorului si nici a turatiei. semne ca nu ar trage aer fals.
Insa ce am observat:
De exemplu ieri am mers un pic cu ea si am zis ca ii dau asa pana la limita aia de 3500 si am tinut-o cateva secunde asa chiar daca parea ca se inneaca. iar dupa o distanta relativ mica pe urma am parcat si am zis hai sa incerc de curios sa o pornesc sa vad si nu a pornit din prima ca si cum ar fi innecata, deci practic atunci in 3500 efectiv se inneaca nu doar parca.
acu chiar nam idee care sa fie cauza dar poate imi da cineva o idee, la mecanici am duso degeaba nu stie nimic nimeni.
Dar motorul daca il tin sub 3000 rpm nu are nici o probleme merge rotund perfect, nu fluctueaza relantiul, trage normal, porneste la prima si vara si iarna la -25. dar cand ii dau peste 3500 se inneaca efectiv.
Enumar metodele incercate pana acum: Schimbat filtru aer, filtru benzina, Pompa benzina VDO noua complecta cu tot sistemul, schimbat garnitura ce imbinat evacuarea de motor, dat jos catalizatorul, scoasa mufa de la sonda lambda si testat fara dar la fel, scoasa mufa de la debimetrul de aer si testat asa dar la fel se inneaca in 3500. Ulei e unde trebuie sa fie nu consuma ulei, nu scoate fum.
Astept alte idei ca ale mele is cam pe sfarsite chiar va rog