Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-01-12, 22:37   #1
vipunderground

Stage 1
 
Join Date: May 2010
Posts: 10
Default diferential autoblocant e36 320i coupe

1. Se merita achizitionarea unui diferential autoblocant in locul celui normal , se pierde din stabilitate pe zapada , pe ud ?

2. Pentru un e36 320i coupe , ce raport sa aleg pentru diferential ? sunt mai mult interesat de demaraj si mai putin de viteza maxima ( dar sa nu scada sub 180 ) . Am inteles ca imi trebuie pentru 320i diferential cu carcasa mica , este corect ?
vipunderground is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 01:24   #2
krone

Stage 4
 
krone's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 200
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by vipunderground View Post
1. Se merita achizitionarea unui diferential autoblocant in locul celui normal , se pierde din stabilitate pe zapada , pe ud ?

2. Pentru un e36 320i coupe , ce raport sa aleg pentru diferential ? sunt mai mult interesat de demaraj si mai putin de viteza maxima ( dar sa nu scada sub 180 ) . Am inteles ca imi trebuie pentru 320i diferential cu carcasa mica , este corect ?
De fabrica pe 2.0 s-a pus 3.45 cu asta atingi aproximativ 216 km si ai si un demaraj decent si normal ca se merita te ajuta mult mai ales acuma iarna
krone is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 02:27   #3
B 58 MAL

Stage 5
 
B 58 MAL's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,332
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by krone View Post
De fabrica pe 2.0 s-a pus 3.45 cu asta atingi aproximativ 216 km si ai si un demaraj decent si normal ca se merita te ajuta mult mai ales acuma iarna
eu am avut normal pe 2.0 si mi-am pus blocant 3.45 , iti recomand , pe ud , pe uscat , pe zapada pe ce vrei tu e foarte bun. te ajuta mai ales pe zapada.
B 58 MAL is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 08:02   #4
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Carcasa mica 3,45 sau mai scurt adica 3.73 sau 3.91

Cu 3.91 ajungi undeva la 180-190... in functie de dimensiunea anvelopelor.
Daca vrei de 3.73 sau 3.64 diferentialul trebuie desfacut si pui pinion de atac si coroana de urs dar trebuie sa ti-l faca cineva care stie altfel iti huruie si se sparge. Eu zic sa nu te complici cu 3.64 sau 3.73...
Aici gasesti un calculator de raport cutie-diferential in functie de specificatiile tale :

http://locost7.info/gearcalc.php

Aici gasesti specificatiile pt cutie-diferential:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

Last edited by the_rifle; 23-01-12 at 08:20.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 18:26   #5
OdorogLGV

Stage 5
 
OdorogLGV's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 587
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

merita blocant!mai conteaza un pic si de dimensiunea jantelor,cu cat jantele sunt mai mari si mai grele,cu atat ar fi mai bun un diferential mai scurt.asta este pura parerea mea!pt ca una face fabrica,cum se spune,si una facem noi...jante late,liniute,cercuri,etc...oricum,3.45 este ok si simplu de luat,montat.
OdorogLGV is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 20:27   #6
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by vipunderground View Post
1. Se merita achizitionarea unui diferential autoblocant in locul celui normal , se pierde din stabilitate pe zapada , pe ud ?

2. Pentru un e36 320i coupe , ce raport sa aleg pentru diferential ? sunt mai mult interesat de demaraj si mai putin de viteza maxima ( dar sa nu scada sub 180 ) . Am inteles ca imi trebuie pentru 320i diferential cu carcasa mica , este corect ?
blocantul a fost oferit de bmw in 'pachetul de iarna'.
deci ajuta in conditii de aderenta scazuta.
pleaca mai repede de spate, dar este mult mai controlabil si previzibil decat openul.
pentru 2.0, si mers normal, un 3.45 isi face treaba cum trebuie.
tine minte, ca odata cu blocantul, va creste si consumul cu 1-2%.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 20:32   #7
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

de ce zici tu ca-i creste consumul presupunand ca merge in conditii normale?
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 00:32   #8
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
de ce zici tu ca-i creste consumul presupunand ca merge in conditii normale?
Transmisia simte blocantul chiar si la mers normal.
Nu sunt singurul care a testat si simte diferenta asta.
Domnul Augustin (tatal lui jumy) isi punea pe urs blocantul doar iarna, pentru ca vara nu avea nevoie de el, si folosea masina zilnic la mers la munca, iar consumul era simtitor mai bun cu open.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 00:40   #9
bebe no1

Stage 5
 
bebe no1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

din cate stiu sunt alte frecari adica mai mari la blocant decat la open. sa ma corectati daca gresesc
bebe no1 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 11:36   #10
krone

Stage 4
 
krone's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 200
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Asa este...am incercat si eu...aveam blocant l-am spart,am pus open a scazut cu ceva consumul sa nu va asteptati la minuni...undeva la 0.5-1 litru/100 km,dar tot la blocant am ajuns ca este foarte imprevizibil openul pe suprafete cu aderenta scazuta,plus ca e mult mai distractiv cu LSD.
krone is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 13:18   #11
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by krone View Post
Asa este...am incercat si eu...aveam blocant l-am spart,am pus open a scazut cu ceva consumul sa nu va asteptati la minuni...undeva la 0.5-1 litru/100 km,dar tot la blocant am ajuns ca este foarte imprevizibil openul pe suprafete cu aderenta scazuta,plus ca e mult mai distractiv cu LSD.
https://www.youtube.com/watch?v=qqnNYUPZkB8

LSD 25% CARCASA MICA

https://www.youtube.com/watch?v=bjn1LY14chY
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 12:16   #12
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Ca tot suntem la capitolul asta , ce raport are diferentialul de 316i si cel de 318is de fabrica? [ ma refer la cel open ] si care ar fi idealul pentru un 1.9l m44 cu conversie kompressor? [ @200 cai ]
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 13:41   #13
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Ca tot suntem la capitolul asta , ce raport are diferentialul de 316i si cel de 318is de fabrica? [ ma refer la cel open ] si care ar fi idealul pentru un 1.9l m44 cu conversie kompressor? [ @200 cai ]
Si pe mine ma intereseaza care este ideal pt un 1.8 is (stock)....

Last edited by bcoupe; 27-01-12 at 13:56.
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 14:30   #14
OdorogLGV

Stage 5
 
OdorogLGV's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 587
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

3.45 din cate stiu eu....
OdorogLGV is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 15:08   #15
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: diferential autoblocant e36 320i coupe

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Ca tot suntem la capitolul asta , ce raport are diferentialul de 316i si cel de 318is de fabrica? [ ma refer la cel open ] si care ar fi idealul pentru un 1.9l m44 cu conversie kompressor? [ @200 cai ]
In situatia ta e un pic delicat. Puterea nu e foarte mare, dar e supraalimentata.
Eu pana in 250 de cai nu as pune un raport mai lung decat 3.45. Exista totusi riscuri sa crape mai repede fiind carcasa mica. Deci tu ar trebui sa ai in vedere o carcasa mare, dar nu mai lung de 3.15 cat are 2.5-ul de fabrica.

Quote:
Originally Posted by bcoupe View Post
Si pe mine ma intereseaza care este ideal pt un 1.8 is (stock)....
Intradevar stock este 3.45. De la 1.6 la 2.0.(sau 3.38 in cazurile de facelift, diferenta fiind foarte mica intre ele)
Skillzu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -