Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
02-01-12, 21:55
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
@florin: am vazut, chinurile ghenei si pe capul tau. Te inteleg insa, si eu sunt lafel, n'am liniste pana nu ii dau de cap. Macar sa ma conving ca nu se poate mai bine, dar sa nu mai existe dubii cu senzorii.
@ridetheriddle: o sa il pun si pe asta pe lista de cumparaturi, ce sa fac. Eu as inclina totusi mai mult spre senzorul de la axa, care e responsabil cu benzina. Eu stiam ca ala de la vilbrochen, daca se duce, e dus. Adica nu mai porneste deloc masina. Dar daca zici castii din propria experienta, o sa il pun si pe ala pe lista. Treaba nasoala e ca din cate stiu, senzorii aftermarket snt praf, iar oem sunt destul de scumpi. Dar asta e.
__________________
From WTF to DIY to OMG
|
|
|
02-01-12, 21:59
|
#17
|
Pole Position Racers Member
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE] [Pole Position Racers]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
lagul acceleratiei se poate remedia cu un filtru k&n in carcasa originala.daca este vorba aici strict de lagul acceleratie, pe langa asta ar fi bine sa incerci o harta tunata dar nu cipuri de pe ebay sau alti tuneri romani.singurul din romania care face softuri custom e catalin wpp sau daca vrei poti face si la amc motorsport la Brasov sau AA tuning SUA dealer ionut nsl/catalin ctl.eu sunt de parere ca,cu astea doua solutii scapi de problema.
ar fi bine sa inlocuiesti si bujiile cu unele ngk iridium.solutii sunt multe,bani sa ai!
|
|
|
02-01-12, 22:10
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Masina a avut si soft pe ea, si CAI cu scut de caldura. A scos 220 de cai pe dyno, deci o masina in mintile ei. Totusi, raspunsul la acc sub 3000 a fost intotdeauna praf. Plus ca ma distrugea consumul. Asa ca deocamdat, calcul softat si admisia snt pe banca de rezerve. Nu cred ca e o problema de soft, pt ca acum am un calc stock, neumblat in el. Sunt sigur ca situatia s'ar imbunatati cu un soft custom, s'ar putea sa o fac si pe asta la vara, cand vin acasa, totusi asta nu rezolva cauza lagului, doar minimizeaza efectele. Pe mine ma intereseaza de ce face ea figurile astea, de ce e asa puturoasa jos. Nu pot sa cred ca asa e ea de fabrica.
|
|
|
03-01-12, 03:13
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
daca zici ca si consuma mult ai toate simptomele pe care le-am avut si eu. eu am luat after senzorul, se comporta ok momentan, mai vedem in timp, are doar vreo 2 luni
__________________
|
|
|
03-01-12, 05:08
|
#20
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Am avut E36 325i NV cu evacuare schimbata de fostul proprietar,fara catalizatoare,2 tevi direct conectate la o finala mare si goala,sub 3000rpm masina era moarta,am crezut ca e 2.0L cumva sau alte probleme de tragea de parca avea astm,insa dupa 3000rpm tragea foarte bine,parca invia motorul,urca bine rau in turatii si suna foarte bine motorul dar numai dupa 3000rpm. Acum am un 325i NV cu evacuarea de fabrica,motorul asta trage mult mai bine la turatii joase decat precedentul E36,nu mai simt la picior "pierderea" aia pana in 3000rpm. Eu te sfatuiesc sa iei toti senzorii la mana,sa-i verifici,cureti si sa le pui "vaselina" electrica, verificata si clapeta de acceleratie, furtunele de la admisie de crapaturi sau defecte,nu strica,ajuta mai ales ca motoarele noastre eu ceva ani vechime. Nu cred ca este senzorul de la axa cu came ci doar din evacuare.
|
|
|
03-01-12, 08:12
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by Seryoga
Am avut E36 325i NV cu evacuare schimbata de fostul proprietar,fara catalizatoare,2 tevi direct conectate la o finala mare si goala,sub 3000rpm masina era moarta,am crezut ca e 2.0L cumva sau alte probleme de tragea de parca avea astm,insa dupa 3000rpm tragea foarte bine,parca invia motorul,urca bine rau in turatii si suna foarte bine motorul dar numai dupa 3000rpm. Acum am un 325i NV cu evacuarea de fabrica,motorul asta trage mult mai bine la turatii joase decat precedentul E36,nu mai simt la picior "pierderea" aia pana in 3000rpm. Eu te sfatuiesc sa iei toti senzorii la mana,sa-i verifici,cureti si sa le pui "vaselina" electrica, verificata si clapeta de acceleratie, furtunele de la admisie de crapaturi sau defecte,nu strica,ajuta mai ales ca motoarele noastre eu ceva ani vechime. Nu cred ca este senzorul de la axa cu came ci doar din evacuare.
|
Aceleasi dubii le-am avut si eu cu masina, cand am luat-o, am crezut ca e de 2.0. Te te inteleg. Insa nu cred ca e vb de evacuare la mine, din doua motive:
1. Masina are si toane bune (foarte rar, ce-i drept) cand trage de jos excelent. Daca ar fi evac, nu ar trebui sa aiba, nu? E aceiasi evac pe masina.
2. Asa tragea si inainte, cand era perfect stock.
RidetheRiddle: ce firma ai luat?
|
|
|
03-01-12, 10:54
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Este topic cumva, cum a facut operatiunea ?
Am bobina de m44, si parca as face operatiunea !
Voie buna !
|
Nu cred ca a facut topic. Intreaba-l in P.M. ca sigur ii place sa-ti dea detalii .
De fapt are un Z3 ( nu 318is ) cu motor M44...
Last edited by the_rifle; 03-01-12 at 10:56.
|
|
|
06-01-12, 09:08
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by mistreku
@ridetheriddle: o sa il pun si pe asta pe lista de cumparaturi, ce sa fac. Eu as inclina totusi mai mult spre senzorul de la axa, care e responsabil cu benzina. Eu stiam ca ala de la vilbrochen, daca se duce, e dus. Adica nu mai porneste deloc masina. Dar daca zici castii din propria experienta, o sa il pun si pe ala pe lista. Treaba nasoala e ca din cate stiu, senzorii aftermarket snt praf, iar oem sunt destul de scumpi. Dar asta e.
|
La mine cand s-a dus senzorul nu s-a dus intr-o zi ci dadea semne si avea toane de mers rotund sa zic asa, oscila la relati, si nu tragea constant si cand a murit am dus masina pe platforma la Mihaitzaa , aveam cateva zile de cand aveam masina si a murit senzorul.
In legatura cu raspunsul la turatii pana in 3000, am fost si eu mai atent la a mea (tot 2.5i 06/1993 fab - sedan) si intradevar si la mine are toane cand nu trage decat dupa 2.500 3.000 mai tare, insa in general trage bine bine.
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
06-01-12, 18:29
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Am mai citit tot felul de posturi, unii zic ca si senzorul de temperatura face o diferenta, mai ales daca trage mai bine la rece decat la cald. O sa-l schimb si pe ala, l-am gasit pe bosch, oem, la £5, deci nu am nimic de pierdut.
Cand o sa am bani, o sa iau si senzorul de la vilbrochen, tot oem. Si daca tot nu se rezolva, si cel de la axa. Asta e, masini vechi.
|
|
|
06-01-12, 20:28
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
poti sa i verifici rezistenta senzorului de la vibrochen mai intai
-desfaci borna de la baterie +
-scoti ecu afara ii scoti mufa si cu aparatul de masura bagi unul din electrozi in pinul 16 al mufei de le ecu si unul in 43 (eu am legat 2 agrafe cele pt acte de electrozi apatatului de masura pt ca nu intrau) si ii verifici rezistenta care trebuie sa fie intre 1152-1468 ohmi aproximativ. Bafta
__________________
|
|
|
07-01-12, 01:38
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by bebe no1
poti sa i verifici rezistenta senzorului de la vibrochen mai intai
-desfaci borna de la baterie +
-scoti ecu afara ii scoti mufa si cu aparatul de masura bagi unul din electrozi in pinul 16 al mufei de le ecu si unul in 43 (eu am legat 2 agrafe cele pt acte de electrozi apatatului de masura pt ca nu intrau) si ii verifici rezistenta care trebuie sa fie intre 1152-1468 ohmi aproximativ. Bafta
|
Multam fain pt sfat, o sa incerc maine sa vedem ce zice. Mereu vii cu cate o solutie buna pe partea electronica! Ma gandeam sa ma tavalesc pe sub ea, sa dau senzorul jos, sa-l masor, pun la loc.. ce mai! Chinuiala!
Excelenta varianta asta a ta! Mersi inca o data!
|
|
|
07-01-12, 09:24
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
nu mai suntem si noi prieteni ) m am gandit la varianta cea mai simpla sa nu te murdaresti
|
|
|
07-01-12, 14:43
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Raportez de sub capota: rezistenta intre 16 si 43 - 580 ohmi. Inseamna ca e dus pe coasa?
|
|
|
07-01-12, 15:15
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Wow. masor si eu cat de curand.Am schimbat toti senzorii dar cu altii tot SH...
|
|
|
07-01-12, 18:18
|
#30
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by bebe no1
poti sa i verifici rezistenta senzorului de la vibrochen mai intai
-desfaci borna de la baterie +
-scoti ecu afara ii scoti mufa si cu aparatul de masura bagi unul din electrozi in pinul 16 al mufei de le ecu si unul in 43 (eu am legat 2 agrafe cele pt acte de electrozi apatatului de masura pt ca nu intrau) si ii verifici rezistenta care trebuie sa fie intre 1152-1468 ohmi aproximativ. Bafta
|
Posibil sa zic vre-o prostie dar : valorile astea sunt valabile doar pentru 2,5 sau si pentru alte motorizari ?
|
|
|
|
|