Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-11, 20:30   #1
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default problema dubioasa 2,0 24v vanos

Va salut,am un e34 din 1994 520i 24 valve vanos si azi am intampinat o problema care nu ii dau de cap.
Am pornit-o azi dimineata sa plec cu ea si masina merge foarte intrerupt ca si cum ar fi mers in 4-5 pistoane.Am plecat asa cu ea pana la un garaj sa verific bujii,fise.Bujiile aveau ceva ulei pe ele pentru ca am garnitura de la capacul tacheti nasoala.Am curatat bujii,fise,si merge la fel de prost.Am schimbat bobinele cu altele si la fel..nici o schimbare. deja am terminat toate incercarile. Am primit un sfat de la un prieten ca ar fii ECU de vina.Daca o accelerez usor pe loc sau in sarcina merge normal,daca o accelerez brusc merge la fel intrerupt. A intampinat cineva vreodata problema asta? Masina pana azi a functionat perfect...

Last edited by Gti_edition; 06-12-11 at 20:38.
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 20:49   #2
gigcutzu

Stage 5
 
gigcutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 602
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Incearca debitmetru sa nu aibe ceva,,in general de la el mai face asa sa intrerupa...manaca mult benzen...
gigcutzu is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 20:57   #3
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Quote:
Originally Posted by gigcutzu View Post
Incearca debitmetru sa nu aibe ceva,,in general de la el mai face asa sa intrerupa...manaca mult benzen...
debitmetru lucreaza si el..este ceva din electrica
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 21:06   #4
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

si a mea a facut ceva in genul si a fost senzorul de la volanta. pune-o pe tester si vezi ce spune, altfel ajungi sa schimbi o gramada sa iti dai seama ca e o porcarie
__________________
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 21:11   #5
bebe no1

Stage 5
 
bebe no1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

senzorul de la vibrochen ar trebui sa l verifici.bafta
bebe no1 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 21:12   #6
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle View Post
si a mea a facut ceva in genul si a fost senzorul de la volanta. pune-o pe tester si vezi ce spune, altfel ajungi sa schimbi o gramada sa iti dai seama ca e o porcarie
mi-a mai dat cineva sugestia cu senzorul de impulsuri volanta. maine ii fac o diagnoza
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 21:15   #7
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Quote:
Originally Posted by Gti_edition View Post
mi-a mai dat cineva sugestia cu senzorul de impulsuri volanta. maine ii fac o diagnoza
ai fi surprins sa vezi cat de mult poate influenta porcaria aia de senzor....
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 22:48   #8
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

da cam senzorul de la volanta ar fi. tester cel mai bine.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 19:49   #9
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Am rezolvat problema. Am schimbat doar bujiile cu unele noi.
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 11:06   #10
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

salut. uite exact aceeasi problema am patit eu acum de 2 ore la E36 nepornita de vreo 4 zile am pornit-o ieri pentru 5 minute si mi se parea ca dupa 1 minut 2 de mers la relanti trpideaza si nu merge rotund dar acul turometrului nu fluctueaza deloc.Astazi dau sa plec pornesc merge bine 2 minute adica 100 de metri apoi abea se tura ca si cum ar merge in 4. nici macar in 5.Am ajuns cu masina inapoi acasa.de unde ai luat bujiile si ce tip?Trebuie sa imi iau si eu.Nu am la ce umbla debimetre,ecu senzori pentru ca i-am schimbat de mai multe ori pentru niste teste.Oricum ii am toti in portbagaj dar sigur si la mine este aceasi problema.De unde ai luat bujiile?de care sunt? si la ce pret daca se poate.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 11:24   #11
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

bujii BOSCH 17 lei bucata
te duci la magazin si ceri bujii pentru tipul tau de motor..
eu am pus cu 2 electrozi

Last edited by Gti_edition; 08-12-11 at 11:27.
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 11:36   #12
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Ooo bun. eu oscilam intre bosh cum spui tu gasisem la autokarma sau beru platium acceptabile ca pret,sau ngk dar putin mai scumpe.Masina se comporta ok cu astea noi zici?Acum ma duc si eu sa le curat pe astea sa le dau jos si sa vad ce zice apoi, ma duc sa imi iau altele dar poate o mai duc cu astea 2-3 zile pana saptamana viitoare.O sa postez un filmulet cum merge motorul acum inainte sa dau bujiile jos in maxim 1 ora.Eu am lasat masina mergand duminica seara si ieri am pornit-o pentru 5 minute si imi parea ca nu merge rotund.Am lasat-o ca nu trebuia sa plec si ma gandeam ca isi revine.Azi dimineata pornesc plec merge ok pana ies din parcare apoi dupa 500 m incepe sa mearga ca dracu si sa se tureze greu.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 11:38   #13
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Ooo bun. eu oscilam intre bosh cum spui tu gasisem la autokarma sau beru platium acceptabile ca pret,sau ngk dar putin mai scumpe.Masina se comporta ok cu astea noi zici?Acum ma duc si eu sa le curat pe astea sa le dau jos si sa vad ce zice apoi, ma duc sa imi iau altele dar poate o mai duc cu astea 2-3 zile pana saptamana viitoare.O sa postez un filmulet cum merge motorul acum inainte sa dau bujiile jos in maxim 1 ora.Eu am lasat masina mergand duminica seara si ieri am pornit-o pentru 5 minute si imi parea ca nu merge rotund.Am lasat-o ca nu trebuia sa plec si ma gandeam ca isi revine.Azi dimineata pornesc plec merge ok pana ies din parcare apoi dupa 500 m incepe sa mearga ca dracu si sa se tureze greu.
nu te mai chinui sa le cureti...le-am curatat eu destul si degeaba.
pune-i direct bujii noi
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 13:45   #14
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Salut.
Am rezolvat si eu problema.Tot la bujii era si la mine dar numai ca nu erau duse bujiile la mine a intrat apa la pistoanele 4 5 si 6 acolo la fise si a inundat complet bujiile respective.Masina mergea aproape normal cateva minute apoi gata in 3-4 pistoane si se tura greu.Am dat bobinele jos si cand sa desfac bujiile gasesc alea pline de apa pe langa buji.Verific sa nu fie antigel si era apa de ploaie.Scot apa de acolo cu o carpa inainte sa desfac bujiile dar nu am reusit sa o dau complet afara, si a mai scapat ceva si in cilindri dar nu e problema.bujiile aratau bine culoare maronie dar alea inundate nu au mers prea ok atunci.Le curat si montez totul la loc,apoi dau sa pornesc.Pornea se oprea dupa 2 secunde nu sarea de 400 rpm.Am dat de vreo 3 ori si s-a stabilizat.Pesemne a fost apa cazuta in cilindri.A mers putin mai aiurea pana s-a dus apa aia.Am dat o tura cu ea cam 3-4 km si merge ok.Nu mai face figuri si se tureaza bine,exact cum o lasasem.Acum nu stiu cum a ajuns apa acolo dar cine stie...
Oricum ii voi cumpara si un set de bujii noi.Am de schimb si fise si bobine si senzori si tot,nu imi faceam probleme dar nu a fost nevoie.Pun ceva filmulete sa vedeti cum se comporta si ce am scos de la bujii.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 08-12-11, 14:43   #15
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: problema dubioasa 2,0 24v vanos

Pornita dupa ce a stat aproximativ 2 ore, si lasata mergand prost: https://www.youtube.com/watch?v=N1ayze-4YiY
Dupa circa 5 minute de mers a inceput balamucul https://www.youtube.com/watch?v=qajnEu2BYmY
Am dat bujiile jos si uitati cum iesea apa din locasul bujiilor(inca nedesfacute):
https://www.youtube.com/watch?v=oYZygwMWCbY
Pe final culoarea si tipul bujiilor:
https://www.youtube.com/watch?v=HxgKS18kbZc
florineluspr is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -