Cand ai 18 ani impozitul este foarte important, una este sa platesti 200 ron pentru un 1,8 si alta este sa platesti 900 ron pt un 2,5 (se aplica si la RCA).
Argumentul cu puterea mai mare a 325-ului TDS nu sta in picioare, daca vrei putere iti iei benzina 2,5i sau 2,8i
Mai departe, daca tot ai 18 ani, consumul lui 318TDS este ideal, cu economia facuta poti scoate si tu o gagica la un suc, oricum ea nu va stii sa faca diferenta de putere intre un 318 si un 325 TDS asa ca... altceva conteaza
De ce vezi 2.5-uri mai ieftine? Pentru ca toata lumea vrea sa scape de ele din cauza impozitului
Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, la 18 ani mi-as cauta un E36 318TDS compact, are doar doua usi (potrivite cu varsta) si este mai scurt (ideal pentru un incepator cand vine vorba de parcari dar nu numai).
E30 nu cred ca se potriveste la 18 ani, sau cel putin nu stiu daca l-ai putea aprecia si ingriji ca pe o masina clasica asa cum merita.
Mergi pe E36, o sa ti se potriveasca mai bine
PS: daca intamplator te gandeai la un Golf 3 (si stiu ca o faci) scoateti-l din cap, ramai la BMW si nu o sa regreti