Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-06-11, 18:22   #1
picasso22

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 224
Default probleme relanti si consum e30

sal, am si eu un e30, 325i din 89 achizitionat recent si am cateva probleme pe care as vrea sa le rezolv personal cu ajutorul vostru daca se poate.
- nu sta relantiul, fluctueaza intre 600 - 1300, nu constant, mai sunt momente cand sta, dar in 1400 ture ceva de genu.
- consumul pe obc este de 21 L/100km, iar in bord ar fi normal dar buzunarul ii da crezare obc ului cu 50 lei merg max 50km
- cand o accelerez incet e ok cand fortez parca se supraalimenteaza si merge intrerupt, miroase si a benzina dar totusi merge, trage, are forta, parca ar merge in 5.
Daca aveti idei sau daca aveti si voi nebunia sa va murdariti pe maini cu masinile voastre ne putem intalnii in timpul liber sa le "reparam".

ati fi de un mare folos pt ca nu vreau sa risc mergand la un service unde sa zica mecanicu ca tre sa fac segmentare sau mai stiu eu, sa schimb chiulasa, am mai avut neplaceri.

(am avut un golf 3 care pornea ff greu dimineata si cand pornea trezeam cartieru si fum maxim, 6 luni m-am plimbat prin service uri schimband fel de fel de piese, la final am gasit pe cel mai meserias care mi a zis sa i fac segmentare la motor, am facut devizul tot si in drum spre service cu gandul sa i las sa se apuce de treaba, vad un service pe o straduta mica zic hai sa mai incerc o data, intru si vine domnu meserias, ii explic problema si zice ia ridica capota, o ridic imi arata o mufa si zice maine dimineata inainte sa pornesti masina scoti asta de aici si o pornesti sa vezi daca merge. Am anulat la service operatia si a doua zi am scos mufa si a luat o la sfert fara nici o bubuiala si fara fum, era sonda de temperatura = 35 lei, m am intors la meseriasu si l am cinstit, sper ca nu v-am plictisit)
E o masina pe care vreau sa o folosesc doar pt distractie, seara in weekend si vreau sa mi o fac eu cum vreau si in primul rand cum trebuie.

va multumesc
picasso22 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 19:58   #2
zku76

Stage 5
 
zku76's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 967
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme relanti si consum e30

din ce stiu eu sonda lamda influenteaza mult consumul dar si relantiul.incearca sa o schimbi si vezi daca se schimba ceva.
zku76 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-11, 17:28   #3
picasso22

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 224
Default Re: probleme relanti si consum e30

Quote:
Originally Posted by zku76 View Post
din ce stiu eu sonda lamda influenteaza mult consumul dar si relantiul.incearca sa o schimbi si vezi daca se schimba ceva.

cum as putea sa verific daca e de la ea fara sa o cumpar inainte? se poate testa cea veche cumva

merci
picasso22 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-11, 17:37   #4
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: probleme relanti si consum e30

Quote:
Originally Posted by picasso22 View Post
cum as putea sa verific daca e de la ea fara sa o cumpar inainte? se poate testa cea veche cumva

merci
Pai scoti mufa de la sonda.
Daca merge la fel, e stricata.
Valabil si pentru debitmetru, iar "smecheria" merge si la bujii.
Sa cureti clapeta de acceleratie, daca e foarte jegoasa vei intalni probleme la ralanti si la acceleratiile partiale.
Bujiile cum se prezinta? Sa te uiti si la fise si la capacul de la delcou, preventiv.
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 23-06-11, 18:00   #5
picasso22

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 224
Default Re: probleme relanti si consum e30

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
Pai scoti mufa de la sonda.
Daca merge la fel, e stricata.
Valabil si pentru debitmetru, iar "smecheria" merge si la bujii.
Sa cureti clapeta de acceleratie, daca e foarte jegoasa vei intalni probleme la ralanti si la acceleratiile partiale.
Bujiile cum se prezinta? Sa te uiti si la fise si la capacul de la delcou, preventiv.


merci sebaaa, o sa incerc in weekend, daca fac rost de o cheie de bujii, am imrumutat una acum cateva zile dar nu am putut sa desfac nici o bujie parca s-au sudat, o sa incerc sambata mai cu suflet si cu o teava o sa comand maine un set de bujii NGK sa le schimb.
Debitmetru nush unde e, la fel nici clapeta de acceleratie si cum o curat, tre sa dau jos capacul de deasupra?

salut
picasso22 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -