Si eu cred ca e din diferential... dar nu-ti zic sa te apuci sa-l dai jos ca e floare la ureche...
Daca n-ai rampa sau elevator, sa te tavalesti pe sub masina cu diferentialul pe burta nu e o chestie prea placuta... Daca aveai pe cineva sa te ajute si elevator nu era in teorie mare inginerie dar nu te apuca singur daca nu stii...
Verifica nivelul de ulei din grup sau pune pe cineva care stie... In diferential ai doua suruburi unul sus unul jos... Cel de sus e pt umplere , cel de jos pt golire.... Nivelul uleiului trebuie sa fie la gaura de sus ( zic unii...) . Vezi cat ulei iti trebuie in grup... Intra pe
http://www.e34.de/vin/ baga ultimele 7 caractere din VIN si o sa-ti listeze cat ulei iti intra...
Nu inteleg expresia " diferentialul nu se misca din suruburi"... Ar fi trebuit sa se miste ? Din care suruburi nu se misca ? Din care ar fi trebuit sa se miste ?
Exemplu de listare de pe e34.de/vin
Baureihe: E34
Fahrzeugtyp: 525i
BMW-Typschlüssel: HD61
Motor: M50
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Automatik
Produktion: 07/1992
Füllmengen
für die BJ von 01.04.1990 bis 31.08.1995
Motor M50 B25: 5.75 Liter Öl
Getriebe A4S 310R (Automatik): 3.00 Liter Öl
Differenzial: 1.70 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 11.00/10.50 Liter
E foarte probabil sa nu mai ulei in grup... Deloc , sau partial... La mine n-a mai fost ulei deloc cand s-a spart si cu toate astea nu a huruit inainte sa se sparga dar lumea zice ca ar trebui sa huruie cand n-ai ulei... Itelegi si tu ce poti de pe forum , asculti ce zice unu' sau altu' iar decizia iti apartine...
Nu completa uleiul din grup ci schimba-l in totalitate... Iti recomand sa folosesti indicativul uleiului dat de producator cu toate ca eu de pilda ii pun ulei de cutie in grup... Dar nu face ca mine. Fa ce spune producatorul...
Daca desfaci diferentialul si nu stii cat sa-l strangi si de unde sa-l desfaci nu il mai pui corect niciodata in viata ta... O sa-ti huruie forever...