Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 13-03-11, 21:34   #1
alessandro_a1987

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 69
Default help S.O.S suspensia

spuneti-mi si mie frate care va mai pricepeti cum se explica urmatoarea problema:am un e36 coupe 318is si i-am pus o suspensie sport de la un prieten!el are roti pe 19 si nu ii atingea si eu am roti pe 17 si la viraje imi atinge partea dreapta si fata si spate...ce sa ii fac?(((aceeasi suspensie fara modificari cum am luat-o de la el asa am pus-o pe masina!
alessandro_a1987 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 23:18   #2
Fantomel4u
BMW Driver

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 253
Default Re: help S.O.S suspensia

a umflat aripile (roluit)
Fantomel4u is offline   Reply With Quote
Old 14-03-11, 09:55   #3
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by Fantomel4u View Post
a umflat aripile (roluit)
+1, sau mai poate fi si sistemul de raglare a unghiului rotilor, "adjustable camber" cum zic americanii, dar asta deja e un subiect ce ma depaseste

mai mult ca sigur la 17 se poate rezolva cu roluirea aripilor, desi nu inteleg de ce iti atinge si pe fata...amortizoarele sunt ok? ce J si ET su jantele pe fata? daca ai J mare (8,5/9) si ET mic (15,20) probabil d aia iti atinge..ce cauciucuri? conteaza si ce roti/cauciucuri ai tu...bafta
__________________
maxmartinez is offline   Reply With Quote
Old 14-03-11, 22:07   #4
Fantomel4u
BMW Driver

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 253
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by maxmartinez View Post
+1, sau mai poate fi si sistemul de raglare a unghiului rotilor, "adjustable camber" cum zic americanii, dar asta deja e un subiect ce ma depaseste

mai mult ca sigur la 17 se poate rezolva cu roluirea aripilor, desi nu inteleg de ce iti atinge si pe fata...amortizoarele sunt ok? ce J si ET su jantele pe fata? daca ai J mare (8,5/9) si ET mic (15,20) probabil d aia iti atinge..ce cauciucuri? conteaza si ce roti/cauciucuri ai tu...bafta
pe asta nam mai stiuto +1
Fantomel4u is offline   Reply With Quote
Old 14-03-11, 23:38   #5
alessandro_a1987

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 69
Default Re: help S.O.S suspensia

am 225 45 si pe fata si pe spate....ma duc sambata la un prieten care e tinichigiu si se uita el si vdm ce e de facut!si el a zis k nu intelege de ce imi atinge doar pe dreapta k trebuia sa atinga in aman2 parti!
alessandro_a1987 is offline   Reply With Quote
Old 15-03-11, 08:43   #6
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by alessandro_a1987 View Post
am 225 45 si pe fata si pe spate....ma duc sambata la un prieten care e tinichigiu si se uita el si vdm ce e de facut!si el a zis k nu intelege de ce imi atinge doar pe dreapta k trebuia sa atinga in aman2 parti!
poate amortizorul de pe dreapta e praf, poate nu au fost montate cum trebuie, stiu ca de obicei partea stanga sta un picut mai sus pe fata decat dreapta ptr a fi la nivel cand se urca soferul n masina...desi eu cred ca amortizoarele pe dreapta pot fi in stare nu prea buna...
maxmartinez is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 00:42   #7
21UKS

Stage 5
 
21UKS's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,175
Default Re: help S.O.S suspensia

cum sa stea partea stanga mai sus decat partea dreapta...??? dar ce cand cumperi suspensie ceri arc sau telescop de partea stanga......sau dreapta...??? sau din ce altceva ar putea sa stea mai sus de partea stanga?...sau sa inteleg ca daca se urca soferul se echilibreaza masina si daca se mai urca unul in dreapta se lasa iar mai jos pe dreapta......nu prea cred....parerea mea e ca atinge ori din cauza et-ului jantelor (prea mic) ori suspensia este prea joasa si ar trebui roluite aripile, sau este slaba suspensia si de aia atinge. Faptul ca atinge doar pe o parte cred ca este din cauza uzurii mai mari a suspensiei de pe partea aia....asta daca masina nu a suferit vreun accident major si este stramba...o parere...
21UKS is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 16:55   #8
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by 21UKS View Post
cum sa stea partea stanga mai sus decat partea dreapta...??? dar ce cand cumperi suspensie ceri arc sau telescop de partea stanga......sau dreapta...??? sau din ce altceva ar putea sa stea mai sus de partea stanga?...sau sa inteleg ca daca se urca soferul se echilibreaza masina si daca se mai urca unul in dreapta se lasa iar mai jos pe dreapta......nu prea cred....parerea mea e ca atinge ori din cauza et-ului jantelor (prea mic) ori suspensia este prea joasa si ar trebui roluite aripile, sau este slaba suspensia si de aia atinge. Faptul ca atinge doar pe o parte cred ca este din cauza uzurii mai mari a suspensiei de pe partea aia....asta daca masina nu a suferit vreun accident major si este stramba...o parere...
din cate stiu eu...amortizoarele pe fata nu sunt diferite???!! stanga, dreapta???!! sunt atatea posturi pe net, cred ca si aici pe forum, cu bmw-uri (pisicute) care si-au pus reglabile si stanga sta cu juma' sau chiar 1 cm mai sus decat dr (intre aripa si roata).Si eu am la fel, pe stanga intra 1.5-2 degete intre roata si aripa, pe dreapta unu. la el sigur amortizorul a dus pe dreapta.
maxmartinez is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 19:30   #9
21UKS

Stage 5
 
21UKS's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,175
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by maxmartinez View Post
din cate stiu eu...amortizoarele pe fata nu sunt diferite???!! stanga, dreapta???!! sunt atatea posturi pe net, cred ca si aici pe forum, cu bmw-uri (pisicute) care si-au pus reglabile si stanga sta cu juma' sau chiar 1 cm mai sus decat dr (intre aripa si roata).Si eu am la fel, pe stanga intra 1.5-2 degete intre roata si aripa, pe dreapta unu. la el sigur amortizorul a dus pe dreapta.
am un prieten care si-a pus acum suspensie reglabila pe audi si nu au specificatie de stanga dreapta....adevarul e ca inca nu a gasit pozitia optima.......inca mai coboara..urca...ba stanga ...ba dreapta...iar eu mi-am schimbat acum ceva vreme la bmw arcuri si amortizoare si sigur nu e diferenta intre stanga dreapta. eu cred ca greutatea masinii si a pasagerilor se distribuie uniform pe suspensia masinii...parerea mea
21UKS is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 17:13   #10
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: help S.O.S suspensia

fa-ti unghiul...
si vezi ce jante ai ..specificatii/gume!
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-11, 10:48   #11
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: help S.O.S suspensia

Quote:
Originally Posted by 21UKS View Post
am un prieten care si-a pus acum suspensie reglabila pe audi si nu au specificatie de stanga dreapta....adevarul e ca inca nu a gasit pozitia optima.......inca mai coboara..urca...ba stanga ...ba dreapta...iar eu mi-am schimbat acum ceva vreme la bmw arcuri si amortizoare si sigur nu e diferenta intre stanga dreapta. eu cred ca greutatea masinii si a pasagerilor se distribuie uniform pe suspensia masinii...parerea mea
la e36, sigur sunt diferite amortizoarele cele de pe fata, stabga dreapta:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...17&hg=31&fg=10

doar pe spate sunt la fel.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...86&hg=33&fg=45
si da, posibil sa ai dreptate cu distributia egala e greutatii pasagerilor

sustin si cele spuse de colegul de mai, posibil si unghiul de inclinare al rotii sa trebuiasca ajustat.
maxmartinez is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -