Cand am luat masina statea relantiul la 1200 si la cald/rece non-stop,avea momente cand se oprea ba pe loc ba in mers dar nu mereu. Dupa ce i-am schimbat bujiile,senzorul de la pompa de motorina,filtre,bujii si toate cele nu mai sta la relantiu....i-am schimbat 6 s-au 7 capace de pompa de motorina cu senzor , 2 calculatoare , am fost cu el la electrician etc, nimeni nu ii da de cap. Acum, dimineata cand il pornesc merge "rotund" (cat de cat bine), sta la relantiu. Merg cu el pana se incalzeste si il apuca iar damblaua, nu mai sta la relantiu, oscileaza intre 500-1000 relantiu si da un fel de rateu...merg cu el cu de ex 40-50 km/h, il scot din viteza si se opreste motorul in mers. Are momente cand porneste imediat alte ori cand ii dau cate 10-15 secunde la automat. Stie cineva de la ce ar putea fi ?
Vreau sa precizez ca masina trage normal pentru un diesel nu este puturoasa, da cu fum foarte putin.
Am auzit ca s-ar putea sa fie din instalatia electrica, altu ca este de la pompa de motorina,distributie etc.