Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 28-12-10, 02:31   #1
bbmmwwe34

Stage 2
 
bbmmwwe34's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 33
Default dati-mi o mana de ajutor......multumesc

buna tuturor. am un e34 desfacut la motor ....defapt ii schimb motorul si pe cel care il pun acum nu avea pompa de injectie montata...ei...am pus pompa dar nu vrea sa se invarta motorul la cheie trebuie pusa distributia la punct sau........
ce sa zic la tds nu stiu cum se pune la punct ,am cautat si pe net dar nu vad o schema grafica ceva......precizez ca in momentul montarii pompei am auzit un sunet ciudat ca si cum ar sari ceva dintr-un arc .daca ma exprim bine .o zi buna tuturor.
bbmmwwe34 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 18:54   #2
universcomimpex

Stage 5
 
universcomimpex's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 519
Member of:
[AUDI]
Default Re: dati-mi o mana de ajutor......multumesc

Quote:
Originally Posted by bbmmwwe34 View Post
buna tuturor. am un e34 desfacut la motor ....defapt ii schimb motorul si pe cel care il pun acum nu avea pompa de injectie montata...ei...am pus pompa dar nu vrea sa se invarta motorul la cheie trebuie pusa distributia la punct sau........
ce sa zic la tds nu stiu cum se pune la punct ,am cautat si pe net dar nu vad o schema grafica ceva......precizez ca in momentul montarii pompei am auzit un sunet ciudat ca si cum ar sari ceva dintr-un arc .daca ma exprim bine .o zi buna tuturor.
dute la un mecanic
universcomimpex is offline   Reply With Quote
Old 05-01-11, 06:30   #3
bbmmwwe34

Stage 2
 
bbmmwwe34's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 33
Default Re: dati-mi o mana de ajutor......multumesc

asta nu inseamna ca sunt in plop cu menica ,am cerut un sfat......in fine ok a pornit pana la urma ,a fost sarit si arcul de la intinzatorul de sub axul cu came dar problema e alta acu. am strans surubul de la pompa si idiotul de mine am uitat sa tin contra sus la axul cu came si cred ca a sarit cuun dinte de jos de la arbore.porneste motorul .......mai mult rugat si scoatefum cat un vapor ...sta la relanti se accelereaza constant si corect dar nu trage mai deloc.fara sa dau jos capacul de la distributiemai am vreo sansa sa vina toate la punct cum trebuie ?sau sa nu mai cumpar diesel...glumesc .e prima data cand ma bag la un diesel sant specializat mai mult pe benzinar....pareri va rog si sugestii o zi buna la toti
bbmmwwe34 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 11:56   #4
siminica

Stage 3
 
siminica's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 82
Default Re: dati-mi o mana de ajutor......multumesc

trebuie trasa la punct mai mult ca sigur.doar ca nu stiu cum o sa o tragi la punct fara cale.
siminica is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 00:26   #5
bbmmwwe34

Stage 2
 
bbmmwwe34's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 33
Smile Re: dati-mi o mana de ajutor......multumesc

s-a rezolvat.pentru cei care intampina problema sa stiti...........scoateti servo pompa ,alternatorul intinzatorul de curea,pompa de apa fulia de la vibrochen,adica tot ce este in fata motorului.dupa. desfaceti cele patru suruburi din fata de la baie (care strang baia),dupa aveti de scos suruburile de la capacul distributiei.dupa ce le-ati scos pe toate scoateti capacul distributiei usor prin lovire cu un ciocan de cauciuc.........dupa aceea luati o tubulara de 22 si invartiti de motor pana puteti baga un dorn in spate la volanta ,cand intra dornul atunci motorul este la punct jos.desfaceti capacul de la axul cu came si pompa vacum din cap,si slabiti surubul di capul axului cu came .....in continuare luati o tubulara de 18 si invarti de pompa in sensul de mers al motorului ,nu va speriati ca nu pateste nimic .pe roata dintata de la pompa ve-ti gasi un punct ala e semnul orientativ de la pompa .odata ce jos e la punct veti vedea la vibrochen un punct(mijlocul zalei de la lant trebuie sa cada exact pe punct)......de acolo pana sus la pompa numarati 12 zale ,iar sus la pompa punctul trebuie sa cada automat in mijlocul zalei a 12,daca nu cade punctul pe zala 12 sus la pompa invartiti cu tubulara de 18 si cu putina forta (mai mult fortat9de roata pompei pana cade exact cum am explicat.mai verificati inca o data exact cum cade distributia.va avertizez ca pana de la pompa care intra in roata dintata cand este trasa la punct distributia trebuie sa cada exact pe conducta injectorului 1 adica aprinderea .acum trecem la partea de sus unde e mai simplu axul cu came trebuie sa fie cu primele came de la cilindrul 1 care automat se afla sus cand e la punct motorul ,trebuie sa aiba camele indreptate in sus si daca nu aveti piesa speciala (incercati la ochiul liber).se poate schimba distributia si fara sa dati jos chiuloasa dar nu recomand celor ce vor sa-si repare masina singuri si care nu stiu ce au sub capota .nu jignesc pe nimeni cred ....totul ce am scris e pentru cei care detin 525 tds e34.intretineti motoarele la timp si nu veti avea probleme ....numai bine
bbmmwwe34 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -