Salut, nu sunt mester dar nu inteleg, "robinetii de caldura" ce sunt?
Astfel de simptome apar din cauza termostatului sau pompei de apa. Problema se diagnozeaza in citeva teste:
1. Verifici temperatura cind masina sta pe loc
2. Verifici daca temperatura creste sau scade in timpul mersului (cu atit mai mult iarna)
3. Apa nu scade?
4. Abori intens pe esapament?
5. Uleiul nu se brinzeste?
6. Pune mina pe radiator si verifica daca e fierbinte(apa circula prin el), verifica radiatorul de "zone moarte", partea inferioara a radiatoarelor tinde sa se astupe si radiatorul nu se mai descurca cu insarcinarea.
7. Si cred ca in primul rind: Pompa de apa, asta se strica la toate BMW-urile, deoarece vine din fabrica din plastic, si mecanicii recomanda imediat cu procurarea automobilului, schimbarea pe una din aluminiu. Nu stiu cum sa o testezi la prima vedere, probabil trebuie sa fie flux de lichid in rezervoarul de racitor, si uneori se poate auzi si un "suerat" in partea de jos a motorului unde e pompa.
Daca pompa nu lucreaza motorul ar trebui sa se infierbinte repejor, radiatorul sa fie doar putin cald iar in timpul mersului motorul nu se raceste. Daca insa in timpul mersului motorul nu se infierbinta, e clar ca e termostatul care a ramas pe deschis(asa sunt setate ele sa ramina cind se defecteaza, ca sa iti permita sa mergi pina la service cu ea). Daca insa apa din rezervoar dispare... cauta in alta parte ca e grav.
Nu sunt mester, doar pasionat
.
Bafta, si spune-ne si noua cum ai rezolvat.