Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 28-11-10, 19:06   #1
VLADVR

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 3
Default salut la toti

am si eu un e 38 din 1998 si am probleme cu incalzirea si racirea motorului si nu pot sa-mi dau seama ce este de vina! la inceput nu a bagat caldura si am descoperit ca a trebuit schimbat robinetii de caldura,acum baga caldura cam greu dar baga,dar se incinge motorul FIERBE,nush ce sa mai fac mi-a mancat zilele HELP ME
VLADVR is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 13:11   #2
LexSanea

Stage 2
 
LexSanea's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 46
Wink Re: salut la toti

Salut, nu sunt mester dar nu inteleg, "robinetii de caldura" ce sunt?
Astfel de simptome apar din cauza termostatului sau pompei de apa. Problema se diagnozeaza in citeva teste:
1. Verifici temperatura cind masina sta pe loc
2. Verifici daca temperatura creste sau scade in timpul mersului (cu atit mai mult iarna)
3. Apa nu scade?
4. Abori intens pe esapament?
5. Uleiul nu se brinzeste?
6. Pune mina pe radiator si verifica daca e fierbinte(apa circula prin el), verifica radiatorul de "zone moarte", partea inferioara a radiatoarelor tinde sa se astupe si radiatorul nu se mai descurca cu insarcinarea.
7. Si cred ca in primul rind: Pompa de apa, asta se strica la toate BMW-urile, deoarece vine din fabrica din plastic, si mecanicii recomanda imediat cu procurarea automobilului, schimbarea pe una din aluminiu. Nu stiu cum sa o testezi la prima vedere, probabil trebuie sa fie flux de lichid in rezervoarul de racitor, si uneori se poate auzi si un "suerat" in partea de jos a motorului unde e pompa.
Daca pompa nu lucreaza motorul ar trebui sa se infierbinte repejor, radiatorul sa fie doar putin cald iar in timpul mersului motorul nu se raceste. Daca insa in timpul mersului motorul nu se infierbinta, e clar ca e termostatul care a ramas pe deschis(asa sunt setate ele sa ramina cind se defecteaza, ca sa iti permita sa mergi pina la service cu ea). Daca insa apa din rezervoar dispare... cauta in alta parte ca e grav.
Nu sunt mester, doar pasionat .
Bafta, si spune-ne si noua cum ai rezolvat.

Last edited by LexSanea; 08-12-10 at 13:17.
LexSanea is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 19:15   #3
VLADVR

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 3
Default Re: salut la toti

Quote:
Originally Posted by LexSanea View Post
Salut, nu sunt mester dar nu inteleg, "robinetii de caldura" ce sunt?
Astfel de simptome apar din cauza termostatului sau pompei de apa. Problema se diagnozeaza in citeva teste:
1. Verifici temperatura cind masina sta pe loc
2. Verifici daca temperatura creste sau scade in timpul mersului (cu atit mai mult iarna)
3. Apa nu scade?
4. Abori intens pe esapament?
5. Uleiul nu se brinzeste?
6. Pune mina pe radiator si verifica daca e fierbinte(apa circula prin el), verifica radiatorul de "zone moarte", partea inferioara a radiatoarelor tinde sa se astupe si radiatorul nu se mai descurca cu insarcinarea.
7. Si cred ca in primul rind: Pompa de apa, asta se strica la toate BMW-urile, deoarece vine din fabrica din plastic, si mecanicii recomanda imediat cu procurarea automobilului, schimbarea pe una din aluminiu. Nu stiu cum sa o testezi la prima vedere, probabil trebuie sa fie flux de lichid in rezervoarul de racitor, si uneori se poate auzi si un "suerat" in partea de jos a motorului unde e pompa.
Daca pompa nu lucreaza motorul ar trebui sa se infierbinte repejor, radiatorul sa fie doar putin cald iar in timpul mersului motorul nu se raceste. Daca insa in timpul mersului motorul nu se infierbinta, e clar ca e termostatul care a ramas pe deschis(asa sunt setate ele sa ramina cind se defecteaza, ca sa iti permita sa mergi pina la service cu ea). Daca insa apa din rezervoar dispare... cauta in alta parte ca e grav.
Nu sunt mester, doar pasionat .
Bafta, si spune-ne si noua cum ai rezolvat.
salut am rezolvat-o in sfarsit am schimbat robinetii de caldura sau ceva de genul asta ,apoi am schimbat termostatul si gata ala era de vina acum sta bine apa temp dar numai ca imi tot zice ca sa verific nivelul am completat dar la fel in sfarsit baga caldura ca draq abia pot sa stau dar in rest binisor multumesc de sfat. dak mai sti pe cineva cu piese de e 38 ajuta-ma si apropo dak sti pe cineva interesat e de vanzare la pretul de 3100 e volan dreapta ms anticipat
VLADVR is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 13:43   #4
LexSanea

Stage 2
 
LexSanea's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 46
Wink Re: salut la toti

Quote:
Originally Posted by VLADVR View Post
salut am rezolvat-o in sfarsit am schimbat robinetii de caldura sau ceva de genul asta ,apoi am schimbat termostatul si gata ala era de vina acum sta bine apa temp dar numai ca imi tot zice ca sa verific nivelul am completat dar la fel in sfarsit baga caldura ca draq abia pot sa stau dar in rest binisor multumesc de sfat. dak mai sti pe cineva cu piese de e 38 ajuta-ma si apropo dak sti pe cineva interesat e de vanzare la pretul de 3100 e volan dreapta ms anticipat
Ma bucur ca ai scapat, referitor la piese, eu sunt din Chisinau, la noi aici se dezmembreaza la tot pasul, ca au facut astia ceva modificari la vama si intri mai usor cu masini vechi. Acuma dezmembrarile sunt pline cu piese de masini vechi de lux.
Sanatate !
LexSanea is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 13:28   #5
VLADVR

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 3
Default Re: salut la toti

Quote:
Originally Posted by LexSanea View Post
Ma bucur ca ai scapat, referitor la piese, eu sunt din Chisinau, la noi aici se dezmembreaza la tot pasul, ca au facut astia ceva modificari la vama si intri mai usor cu masini vechi. Acuma dezmembrarile sunt pline cu piese de masini vechi de lux.
Sanatate !
merci mult de informatie poate ne vom ajuta pe viitor salutare la chisinau
VLADVR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -