Quote:
Originally Posted by mastersync
....caseta are aceiasi prindere ? doar tija aia difera ? e ceva de munca ..iti tre un strungar bun .
|
Eu nu inteleg de ce nu te abti daca habar nu ai despre ce este vorba....peste tot iti dai cu parerea aiurea....poate mai au si altii nevoie de aceste informatii si nu v-or intelege nimic.
Deci: -pt cine are servo pe e30 nu ii trebuie decat caseta de e36 de pe care se demonteaza racitorul (deoarece nu mai are loc de baia de ulei, cel putin asa e la M20, la restul nu stiu) si niste saibe distantiere care se pun intre caseta si jugu motor ( ramane spatiu cam 5mm), in rest totul se potriveste la fix fara nici o modificare.
-pt cine nu are servo pe e30 in plus de ce am scris mai sus trebuie si cardanul dintre axul volan si caseta de directie de pe un e30 cu servo, + pompa de servo cu suport pt motorul pe care se monteaza cu vas si furtune + curea.
in ambele cazuri se face unghiul dupa montare.
asadar operatia nu este f complicata pt cine are habar sa stranga o piulita si sa tina o cheie in mana si nu dureaza mai mult de 2 ore.