Verifica apa in vasul de expansiune si vezi de asemenea sa nu fi ars garnitura de chiuloasa daca ai mers fara apa. Prima iarna am facut si eu frigul pana sa-mi dau seama ca-mi lipseau 500ml apa si la fel imi baga caldura doar peste 3000rpm.
Daca ai nivelul apei ok atunci mergi mai departe si verifica daca robinetul caloriferului functioneaza si nu este blocat (il gasesti in compartimentul motor pe langa servo frana). In mod normal el primeste impuls de deschidere imediat cand misti rotita spre aer cald.
Daca nu este nici asta abia atunci demonteaza caloriferul din poza ta si vezi sa nu fie infundat. Du-l acasa si umple-l cu apa calda de la dus si vezi daca se incalzeste pe toata suprafata lui (daca toti elementii lui functioneaza).
Dupa ce scoti caloriferul verifica si daca parghia aerotermei care separa camera aerului cald (locasul unde sta calorifelrul) se inchide si se deschide cand misti de rotira care comanda aerul rece - cald (presupunand ca ai clima manuala).
Apropo, inundatia de unde a venit? De la ploaie sau mai grav a fost antigel in interior (caz in care logic, caloriferul este spart)
... PS: acum am vazut ca ai decapotabila, e clar atunci de unde a venit inundatia