Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-10, 13:58   #1
DaNnY690

Stage 1
 
DaNnY690's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 20
Question intrebari multiple e36 325i an 92

1- schimbare garnitura capac culbutori/sau/utilizare de gasket.(eu azi pusei un strat subtire de gasket si astept rezultate.Inainte "curgea" pe galerie si mirosea urat+scadea nivelul de ulei)

2- pe unde se mai poate face aerisirea in afara de radiator(treapta 1 caldura la max)?

3- la cate rpm trebuie sa stea la relanti motorull??acum mie imi sta la 1500.In trecut imi facea probleme debitmetrul,acum vad ca s-a cumintit.

4- uneori mi se mai blocheaza acul turometrului si vitezometrului.Vechiul proprietar zicea ca e din cauza plasmelor si ca ar mai trebui slabit putin "plasticul" alb din componenta acestora.

5- imi trage putin stanga.imi pare ca una dintre roti e mai inclinata decat cealalta. au aproximativ forma asta/ \.cineva imi zicea ca s-ar putea sa ma traga intr-o parte rotile din spate.Precizez ca am roti -fata 215/40/ZR17 88W
-spate235/40/ZR17 88W
iar roata din stanga fata este uzata pe interior.

6- unde se gaseste filtrul de benzina.

Last edited by DaNnY690; 07-08-10 at 14:03.
DaNnY690 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-10, 07:47   #2
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: intrebari multiple e36 325i an 92

1 - nici o inginerie in mod special, dai jos capacele de plastic (rampa + capac culb), desfaci toate suruburile de la capac (alea de 10) si il dai jos. schimbi garnitura, reiei operatia in ordine inversa. gasketul nu stiu cat o sa tina, cred ca mai bn schimbi garnitura.

2 - doar la radiator, din cate stiu eu.

3 - 700-750rpm (cel putin mie acolo imi sta, si cam la toate cu care am mers, pe acolo statea. s-ar putea sa trebuiasca curat ICV-ul (valva de relanti).

4 - plasmele alea snt o porcarie, si-a mai ars un prieten bordul cu ele. parerea mea, stick to eom.

5 - geometria eu as zice sa o faci la un garaj specializat, e destul de importanta. dar sa te uiti inainte la ce trebuie schimbat, daca trebuie (gen capete de bara, pivoti, bucse etc), altfel il faci degeaba. treaba e ca pt unghiul de cadere pe fata ti-ar trebui niste camber plates. da un google, snt pe ebay cam la 4 mil + shipping.

6 - e sub galeria de admisie, spre spatele motorului, nu catre bot. aproape de panoul ignifug al masinii (firewall). dar e un chin sa-l schimbi.

bafta
mistreku is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -