1 - nici o inginerie in mod special, dai jos capacele de plastic (rampa + capac culb), desfaci toate suruburile de la capac (alea de 10) si il dai jos. schimbi garnitura, reiei operatia in ordine inversa. gasketul nu stiu cat o sa tina, cred ca mai bn schimbi garnitura.
2 - doar la radiator, din cate stiu eu.
3 - 700-750rpm (cel putin mie acolo imi sta, si cam la toate cu care am mers, pe acolo statea. s-ar putea sa trebuiasca curat ICV-ul (valva de relanti).
4 - plasmele alea snt o porcarie, si-a mai ars un prieten bordul cu ele. parerea mea, stick to eom.
5 - geometria eu as zice sa o faci la un garaj specializat, e destul de importanta. dar sa te uiti inainte la ce trebuie schimbat, daca trebuie (gen capete de bara, pivoti, bucse etc), altfel il faci degeaba. treaba e ca pt unghiul de cadere pe fata ti-ar trebui niste camber plates. da un google, snt pe ebay cam la 4 mil + shipping.
6 - e sub galeria de admisie, spre spatele motorului, nu catre bot. aproape de panoul ignifug al masinii (firewall). dar e un chin sa-l schimbi.
bafta