Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
09-11-10, 06:42
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
.. asa, fa-ma sa-mi dau planurile peste cap, si sa cumpar acum motorul de 1.8is, inainte de sarbatori .. si pe urma sa vezi ce mi-o i-au ca nu o duc pe doamna de revelion unde a dorit, si alea-alea ) Stai putin sa treaca luna decembrie )
Dar revenind la subiect, sunt deja hotarat, 1.8is am sa i-au pe masinuta, e si usor de omologat, mersi pt. intarirea increderii in decizia ce am luat-o, ca sa spun asa
Si in alta oridine de idei, oricine e binevenit sa mai spuna ceva despre 1.8is si 2.0, se pare ca e un subiect interesant
|
|
|
09-11-10, 09:26
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 617
Member of: [VW]
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
nu te grabi sa iei motorul, lasa sa treaca sarbatorile, sa fie lumea cu foamea in glanda, si cel mai important sa il iei de pe una in stare de functionare, sa vezi si tu cum trage, sa nu fie cazan. si nu numai ca se poate omologa mai usor un 1.8is la tine, dar si de nu il omologhezi, poti ridica lejer capota ca sunt tot 4 cilindri, si nu scrie nici unde pe motor 1.8 asa daca pui 2000 ii ceva mai mare motorul si bate la ochi, dar pana la urma pt ce sa pui 2000 )
__________________
DEZMEMBREZ BMW E39 525 TDS , 0766731893
|
|
|
09-11-10, 13:35
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
eu nici atat n`as schimba 320 cu 318 ...tot asa 325 daca nu chiar 328 .
|
|
|
09-11-10, 16:18
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
sirbennimiles , nu ma grabesc, astept sa treaca sarbatorile, si pe urma vedem
As prefera sa fie motorul de pe o masina adusa din Anglia, si da, clar ca-l voi lua cu proba !
In ceea ce priveste omologarea .. da, sunt 4c, nu se observa diferenta, insa .. totusi, pt. 600-700 RON .. mai bine sa ma stiu impacat
|
|
|
09-01-11, 10:02
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Mai tarziu .. dar a venit mosul` si la mine, in sfarsit !
Ieri l-am dat jos, iar luni urmeaza sa-l montez pe a mea :X https://www.youtube.com/watch?v=9PInT_L1raY
|
|
|
09-01-11, 11:42
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
e 1.8is sau ma inseala vederea ? ai avut 316 nu ? si`l schimbi cu 318is nu ? succes . cat te costa montajul ?
sfaturi : ai grija la schimbatorul de viteze daca bagi motoru cu tot cu cutie odata , da vascul jos , eu l`am rupt la montajsi tre sa dai toata fata jos , si capota de preferat , ca sa poti lucra lejer .in rest ,n`ar trebui sa dureze mai mult de 2 zile . apoi tre aerisit ambreiajul , daca nu stii cum iti spun eu aici :>
Last edited by mastersync; 09-01-11 at 11:44.
|
|
|
09-01-11, 11:50
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Nu te inseli Am avut (inca mai e pe masina pana maine dimineata) 316i, iar acesta e un 318is (m42). Aseara l-am dat jos de pe masina donatoare. De scos .. l-am scos cu cutie cu tot, fara sa dam jos fata masinii, cu doar capota .. si tot asa am sa-l scot si pe al meu, si tot asa sper sa-l si pun pe asta nou, fara sa dau jos fata ..
Montajul e facut la un amic de-al meu, ce e mecanic, impreuna cu niste prieteni, iar in ceea ce priveste costul manoperei .. 150 euro (deci : dat jos doua motoare, pus unul inapoi).
Asa .. si acum, e randul tau sa-mi spui acele sfaturi, ca sunt binevenite )
gabi.zama@yahoo.com e ID-ul meu de mess ..
|
|
|
09-01-11, 11:53
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Quote:
Originally Posted by abby3325
Nu te inseli Am avut (inca mai e pe masina pana maine dimineata) 316i, iar acesta e un 318is (m42). Aseara l-am dat jos de pe masina donatoare. De scos .. l-am scos cu cutie cu tot, fara sa dam jos fata masinii, cu doar capota .. si tot asa am sa-l scot si pe al meu, si tot asa sper sa-l si pun pe asta nou, fara sa dau jos fata ..
Montajul e facut la un amic de-al meu, ce e mecanic, impreuna cu niste prieteni, iar in ceea ce priveste costul manoperei .. 150 euro (deci : dat jos doua motoare, pus unul inapoi).
Asa .. si acum, e randul tau sa-mi spui acele sfaturi, ca sunt binevenite )
gabi.zama@yahoo.com e ID-ul meu de mess ..
|
eu n`am stiut cum se aeriseste ambreiajul , tre sa ai vasul de la lichidul de frana plin ochi , pt ca gaura pt frana e undeva la jumate ,iar cea de ambreiaj , e sus de tot , in buza vasului , nu mi`am dat seama pana n`am suflat pe jos pe la supapa de la ambreiaj , si am auzit sus unde iese aerul nu e greu de dat fatza jos , ai o bara , 2 suruburi , un tragar vreo 8 suruburi , farurile si inca ceva inca ceva plastice . eui am scos motorul cu stivuitorul . o sa pun ceva poze ...
Last edited by mastersync; 09-01-11 at 11:57.
|
|
|
09-01-11, 11:55
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Uhh ..
Eu si cand trebuie sa dau un singur surub jos ma ingrozesc, dar daca trebuie sa scot toata fata )
Last edited by abby3325; 09-01-11 at 12:10.
|
|
|
09-01-11, 21:53
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Quote:
Originally Posted by sirbennimiles
sa nu uitam ce are 318is de fabrica nu are 320, adica interne forjate si serpisori.
|
da,4 cilindri forjati,pe langa inca 2 cilindri,8 valbe in plus,10 cai,10 cuplu + fata de m44 sau 15 la m42.. Cam multe avantaje deja,plus sunetul care pur si simplu te face sa uiti de tot ce incepe cu 4..
Deaia ai asteptat tu sa treaca sarbatorile sa sa ma prinda foamea ? ))
|
|
|
10-01-11, 07:24
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
LoL =)) Nici de cum, ca nu aveam sanse )
P.S. - am facut o lista cu ce-mi mai trebuie de la tine ;
|
|
|
10-01-11, 08:41
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Quote:
Originally Posted by abby3325
LoL =)) Nici de cum, ca nu aveam sanse )
P.S. - am facut o lista cu ce-mi mai trebuie de la tine ;
|
ce mai astepti,trimite-o pe fax
|
|
|
10-01-11, 20:55
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
Astazi nu am reusit sa pun noul motor .. ci doar sa il dam jos pe al meu ..
Se pare ca "borcanasul" de la pompa de servo directie, e amplasat inspre parbriz (sa spun asa) la motorul de 1.6, iar la 1.8is e amplasat in fata, spre radiator .. deci nu imi erau bune conductele de la pompa de servo directie, nu ajungeau .. In fine, prostia a fost a mea, ca nu am fost atent cand am dat primul motor jos, si nu am observat ca trebuia sa-l i-au cu acele conducte cu tot
Aici e si clipuletul cu scoaterea motorului : https://www.youtube.com/watch?v=LN8sVC5lU7s
Maine sper sa pun sus motorul .. Doamne` ajuta
P.S. sa nu uit de un mini clipulet, inainte de a iesi motorl de tot, unde trebuie remarcata piesa pe care se lucreaza =)) plus inca un mini clipulet de la scoaterea primului motor =))
1) https://www.youtube.com/watch?v=PTA9fVqMyCY
2) https://www.youtube.com/watch?v=tB31pZKYNEs
Last edited by abby3325; 10-01-11 at 21:04.
|
|
|
10-01-11, 22:08
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
va chinuiti ff mult fara sa da`ti fatza jos la masina . riscari sa zgariati spargeti cate ceva .
si merge si vasul vechi , daca`l prinzi pe oala de la amortizorul din dreapta . jos la conducte sunt la fel ,una mai mare si una mai mica .
spor incontinuare
|
|
|
11-01-11, 00:28
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Swap de la 4 cilindri, la 6 cilindri (proceduri, acte)
mai ai nevoie de ceva ? da-mi un telefon si iti dau orice nu se potriveste..
|
|
|
|
|