Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 23-12-09, 00:27   #1
magnum730

Stage 2
 
magnum730's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 31
Default Ulei cutie e46

La 320 d 136 cai (e 46 din 2000) se schimba uleiul in cutie sau se completeaza daca e cazul? Intra greu in a I a, chiar si dupa ce se incalzeste, uneori daca nu bag a 2 a sau dublu ambreiaj nu intra deloc.
Mentionez si ca are o mica infima pierdere de ulei la grup pe la semering, am verificat si e inca la nivel, la service au zis ca nu merita schimbat semeringul ca pierde putin.
Cand bag in viteza se aude un clonc in puntea spate, dar cel mai jenant e ca intra f f greu in a I a, cei drept, nu mereu.
Deci, care-i buba? Poate fi uzura(195,ooo km) sau lipsa de ulei in cutie?
magnum730 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 22:34   #2
eqilibruee

Stage 5
 
eqilibruee's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by magnum730 View Post
La 320 d 136 cai (e 46 din 2000) se schimba uleiul in cutie sau se completeaza daca e cazul? Intra greu in a I a, chiar si dupa ce se incalzeste, uneori daca nu bag a 2 a sau dublu ambreiaj nu intra deloc.
Mentionez si ca are o mica infima pierdere de ulei la grup pe la semering, am verificat si e inca la nivel, la service au zis ca nu merita schimbat semeringul ca pierde putin.
Cand bag in viteza se aude un clonc in puntea spate, dar cel mai jenant e ca intra f f greu in a I a, cei drept, nu mereu.
Deci, care-i buba? Poate fi uzura(195,ooo km) sau lipsa de ulei in cutie?
nush daca e bine ce spun dar poate te ajuta, eu aveam un e36 si avea ambreiaj hidraulic, cred ca si asa este si la tine , acesta pe cutie avea cilindru de ambreiaj prin care treca lichid de frana... se dusesera garniturile la cilindrul ala de ambreiaj si pierdeam lichid de frana, si tot asa mi se intampla si mie, intra doar cu dublu ambreiaj, sau fortam putin... am schimbat cilindrul, am pus lichid de frana, am aerisit si a mers.......... daca si la tine merge pe acelasi princiu cred ca ar trebui sa te uitzi la lichidul de frana sau sa verifici cumva cilindrul de ambreiaj! sper sa fie si la tine ca la mine ca altfel nu are rost ce ti-am zis eu! bafta!
eqilibruee is offline   Reply With Quote
Old 26-12-09, 21:52   #3
ssorindaniel

Stage 4
 
ssorindaniel's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 189
Default Re: Ulei cutie e46

1.Uleiul la cutiile manuale doar se completeaza.
2.Cred ca colegul eqiulibree are dreptate cu ambreiajul.Fa o aerisire prima data.
3.Sunetul de la punte poate fi si de la un foarte mic joc la flansa cardanului cea de la cutie(sau poate ma insel).
ssorindaniel is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 06:03   #4
seliuc daniel

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 138
Default Re: Ulei cutie e46

am avut o problema asemanatoare, dar era problema presului, nu debraia pana la fund. incearca sa scoti presul, nu costa nimic. daca gresesc ,scuze.
seliuc daniel is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 08:08   #5
hanneman

Stage 5
 
hanneman's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,019
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by magnum730 View Post
La 320 d 136 cai (e 46 din 2000) se schimba uleiul in cutie sau se completeaza daca e cazul? Intra greu in a I a, chiar si dupa ce se incalzeste, uneori daca nu bag a 2 a sau dublu ambreiaj nu intra deloc.
Mentionez si ca are o mica infima pierdere de ulei la grup pe la semering, am verificat si e inca la nivel, la service au zis ca nu merita schimbat semeringul ca pierde putin.
Cand bag in viteza se aude un clonc in puntea spate, dar cel mai jenant e ca intra f f greu in a I a, cei drept, nu mereu.
Deci, care-i buba? Poate fi uzura(195,ooo km) sau lipsa de ulei in cutie?
Bmw are 3 categorii de cutii de viteze:
-mai vechi care merg pe ulei vascozitate mare 80w90
-cutii care merg cu lichid ATF
-cutii lifetime in care nu se schimba uleiul!
Acum trebuie vazut ce tip de cutie ai!
Pt problema cu intrat greu in viteze trebuie verificat tot traseul hidraulic al ambreiajului!Pompa de ambreiaj care este angreanta de pedala,cilindru ambreiaj care este montat pe cutie care este angrenat de pompa de ambreiaj!In cazul in care aceste doua componente sunt ok,nu prezinta scurgeri,problema este la kitul de ambreiaj placa disc rulment uzura mare!
Problema cu zgomotul pe puntea spate Incearca sa strangi toate prinderile grupului pe punte!
Bafta!
__________________
Hail to the king V12
www.costi-tattoo.com
hanneman is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:27   #6
JD_RFTR

Stage 5
 
JD_RFTR's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
Default Re: Ulei cutie e46

Buna, eu am o problema asemanatoare, acel sunet in spate, la service au fost verificate bucsele si mi s-a zis ca sunt ok, dar oricum se aude, la fiecare cuplare/decuplare pe langa bataia din spate am se aude parca in cutie cum se cupleaza/decupleaza. Help please ca nu mai stiu unde sa ma adresez si ma dispera. Bafta tie si sorry de off.
__________________
www.BMWPower.md
JD_RFTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 05:40   #7
hanneman

Stage 5
 
hanneman's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,019
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by JD_RFTR View Post
Buna, eu am o problema asemanatoare, acel sunet in spate, la service au fost verificate bucsele si mi s-a zis ca sunt ok, dar oricum se aude, la fiecare cuplare/decuplare pe langa bataia din spate am se aude parca in cutie cum se cupleaza/decupleaza. Help please ca nu mai stiu unde sa ma adresez si ma dispera. Bafta tie si sorry de off.
Degeaba sunt bucsile bune daca suruburile nu sunt stranse!
hanneman is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 13:01   #8
ElPadrino

Stage 2
 
ElPadrino's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 54
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by magnum730 View Post
La 320 d 136 cai (e 46 din 2000) se schimba uleiul in cutie sau se completeaza daca e cazul? Intra greu in a I a, chiar si dupa ce se incalzeste, uneori daca nu bag a 2 a sau dublu ambreiaj nu intra deloc.
Mentionez si ca are o mica infima pierdere de ulei la grup pe la semering, am verificat si e inca la nivel, la service au zis ca nu merita schimbat semeringul ca pierde putin.
Cand bag in viteza se aude un clonc in puntea spate, dar cel mai jenant e ca intra f f greu in a I a, cei drept, nu mereu.
Deci, care-i buba? Poate fi uzura(195,ooo km) sau lipsa de ulei in cutie?
schimba-i uleiul la cutie o sa simiti o diferenta in bn dar tot o sa intre putin greu asta e de la ambreiaj sau de la cutie .accelasi lucru am patit si eu si am schimbat uleiu si e mai bn dar are momente cand nu intra in viteza cum trebui oricum masina mea are 300 de mii de km ...
ElPadrino is offline   Reply With Quote
Old 19-05-10, 15:01   #9
Costantino

Stage 5
 
Costantino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,037
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by JD_RFTR View Post
Buna, eu am o problema asemanatoare, acel sunet in spate, la service au fost verificate bucsele si mi s-a zis ca sunt ok, dar oricum se aude, la fiecare cuplare/decuplare pe langa bataia din spate am se aude parca in cutie cum se cupleaza/decupleaza. Help please ca nu mai stiu unde sa ma adresez si ma dispera. Bafta tie si sorry de off.
in legatura cu bataia aia am avut-o si eu(e46 coupe) si este o problema des intalnita la toate e46-le coupe!
schimba bucsa de la grup...grupul are 2 bucsi mai mari...u sa o cumperi pe cea mai mare dintre cele mari(daca ma intelegi)sau daca ai bani,cumpara-le pe aman2 ca e mai bine!dar cel mai des se duce cea mare!
eu am dat pe ea 80 ron aici in craiova si schimbatul a fost 150 ron la un prieten care se pricepe foarte bine la bmw-uri!dupa ce schimbi bucsa aia n-o sa mai ai probleme!

in legatura cu intratul in viteze...si mie in face la fel...dar sunt sigur ca dupa ce voi schimba ambreiajul,uleiul in cutie si timoneria nu voi mai avea probleme...
si cat am citit la voi,voi verifica si cilindrul ala care e pe cutie,pt orice eventualitate!

Bafta!
__________________
Feel free to shut the fuck up.
Costantino is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 19:26   #10
tudorcotet

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1
Default Re: Ulei cutie e46

la schimbarea uleiului la cutie automata de bmw e46 330i , chit ulei trebuie sa torn ? am si o problema cu cutiea automata se aude un sunet la pornire ?

Last edited by tudorcotet; 11-10-11 at 19:38.
tudorcotet is offline   Reply With Quote
Old 12-10-11, 00:07   #11
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Ulei cutie e46

la cutiile manuale ai o gaura sus alta jos.... Desfaci surubul din gaura de jos si iese uleiul. Strangi surubul de jos si-l defaci pe cel de sus... Pui ulei pana se umple si incepe sa dea pe afara ... La manuala intra vreo 2 litri... La automata vreo 3 litri...

La automata cred ca e la fel dar am senzatia ca mai trebuie schimbat si un filtru de ulei aflat in cutie...


Intra pe siteul asta baga ultimele caractere din VIN si o sa-ti arate cat ulei intra...

http://www.e34.de/vin/


Exemplu :

VIN-Decoder für alle BMW Fahrzeuge
von 01/1928 bis 01/2006 (inkl. Motorrad und Mini)

Fahrgestell-Nr.:
(die letzten 7 Stellen)

Daten für die Fahrgestell-Nr. 'BK84213'
Baureihe: E34
Fahrzeugtyp: 525i
BMW-Typschlüssel: HD61
Motor: M50
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Automatik
Produktion: 07/1992
Füllmengen
für die BJ von 01.04.1990 bis 31.08.1995
Motor M50 B25: 5.75 Liter Öl
Getriebe A4S 310R (Automatik): 3.00 Liter Öl
Differenzial: 1.70 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 11.00/10.50 Liter


Unde nu intelegi cuvintele dai translate pe google...

Last edited by the_rifle; 12-10-11 at 00:13.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 12-10-11, 00:45   #12
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Ulei cutie e46

Quote:
Originally Posted by Costantino View Post
in legatura cu bataia aia am avut-o si eu(e46 coupe) si este o problema des intalnita la toate e46-le coupe!
schimba bucsa de la grup...grupul are 2 bucsi mai mari...u sa o cumperi pe cea mai mare dintre cele mari(daca ma intelegi)sau daca ai bani,cumpara-le pe aman2 ca e mai bine!dar cel mai des se duce cea mare!
eu am dat pe ea 80 ron aici in craiova si schimbatul a fost 150 ron la un prieten care se pricepe foarte bine la bmw-uri!dupa ce schimbi bucsa aia n-o sa mai ai probleme!

in legatura cu intratul in viteze...si mie in face la fel...dar sunt sigur ca dupa ce voi schimba ambreiajul,uleiul in cutie si timoneria nu voi mai avea probleme...
si cat am citit la voi,voi verifica si cilindrul ala care e pe cutie,pt orice eventualitate!

Bafta!
eu din cate stiam sunt 3 bucsi, 2 mici si 1 mare, si eu am cumparat-o ca la fel se aude un bum cand bag in viteza, dar nu am schimbat-o inca .. trebuie data jos toata puntea si dureaza destul de mult, dar da, cea mare se duce cel mai repede, e "buba" la e46
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
plictisit is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -