Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-10, 11:20   #1
BbMmWw

Stage 5
 
BbMmWw's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,067
Question S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

525d e39 an 2002,Dupa ce am lasat masina nepornita vreo 5 zile nu a mai pornit deloc decat trasa(dadea la automat cum trebuie dar nu pornea)....am dus o la service si mi a spus ca e pompa de inalta presiune stricata......am schimbat-o cu una second hand(250E +100E manopera),am dus masina acasa , am oprit-o am lasat o o juma de ora iar cand am vrut sa o pornesc nu a mai pornit(aceleasi simptome,dadea la automat,dar nu pornea)....am tras-o iar sa porneasca si am dus o din nou la service,la service cand am ajuns masina a pornit imediat dupa ce am oprit motorul,....in fine..... am luat iar masina din serivice dupa ce au zis ei ca i au schimbat din nou pompa si aceiasi chestie,seara cand am ajuns acasa dupa ce am lasat o o juma de ora nu mai pornea, a doua zi a pornit fara probleme(fiind motorul rece) iar pe drum spre service a inceput sa tremure toata si mi a aparut pe bord"FUEL INJECT.SYSTEM".........acum am lasat o la service sa vad ce mai zic baietii

Voi ce parere aveti???
BbMmWw is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 11:33   #2
BbMmWw

Stage 5
 
BbMmWw's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,067
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Quote:
Originally Posted by BbMmWw View Post
525d e39 an 2002,Dupa ce am lasat masina nepornita vreo 5 zile nu a mai pornit deloc decat trasa(dadea la automat cum ...........acum am lasat o la service sa vad ce mai zic baietii

Voi ce parere aveti???
Nu stiu daca are vreo legatura,dar am si furtunul de la debitmetru spart!
BbMmWw is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 14:10   #3
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Quote:
Originally Posted by BbMmWw View Post
Nu stiu daca are vreo legatura,dar am si furtunul de la debitmetru spart!
Pompa de motorina nu mai functioneaza, sau ma rog da semne de oboseala... sau daca nu injectoare, dar la injectoare nu cred ca iti dadea eroarea respectiva
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 25-02-10, 01:26   #4
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Hmm foarte curios ceea ce ti se intampla . poti sa spui si ce kilometraj are masina?

Verifica pompa de motorina electrica din rezervor ...apoi cea de sub scaunul soferului [ aia face cele mai multe probleme si mai ales are toane ] pe urma rampa sau injectoarele ..la urma lasi pompa de inalta presiune ...aia cade destul de rar ...si cand cade se datoreaza folosirii motorinei de proasta calitate ! Injectoarele sau rampa la fel pot fi afectate de motorina de proasta calitate !

De obicei cand cade pompa de inalta presiune , prezinta un simptom specific bmw urilor diesel in 6 cilindri [ din cate stiu eu ]. Cand calci pedala de acceleratie la maxim ...chiar daca esti in zona de rotatii unde intra turboul ...masina reactioneaza mai greu ca de obicei.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 19:24   #5
dr_dumi

Stage 5
 
dr_dumi's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 439
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Salutare,

Am si eu simptomul asta pe un e39 525d din 2001, la modul ca atunci cand pornesc masina sa plec cu ea de pe loc, pana ajunge in 2000 ture e foarte lenesa, am accelaratia pana la fund si tot foarte incet merge.
Care este pana la urma pompa asta de inalta presiune? E cumva aia de sub scaunul soferului? Sa stiu ce sa iau. Oricum nu i-a dat nimeni de cap pana acum, cel mai probabil o sa incep sa schimb din piese pana nimeresc pe aia buna..
__________________
Yahoo: dumi_suedezul
Tel: 0761.336.039
dr_dumi is offline   Reply With Quote
Old 05-08-12, 14:09   #6
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Verifica pompa de motorina electrica din rezervor ...apoi cea de sub scaunul soferului [ aia face cele mai multe probleme si mai ales are toane ] pe urma rampa sau injectoarele ..la urma lasi pompa de inalta presiune ...aia cade destul de rar ...si cand cade se datoreaza folosirii motorinei de proasta calitate ! Injectoarele sau rampa la fel pot fi afectate de motorina de proasta calitate !
+1.....
316i is offline   Reply With Quote
Old 06-08-12, 22:55   #7
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Quote:
Originally Posted by BbMmWw View Post
525d e39 an 2002,Dupa ce am lasat masina nepornita vreo 5 zile nu a mai pornit deloc decat trasa(dadea la automat cum trebuie dar nu pornea)....am dus o la service si mi a spus ca e pompa de inalta presiune stricata......am schimbat-o cu una second hand(250E +100E manopera),am dus masina acasa , am oprit-o am lasat o o juma de ora iar cand am vrut sa o pornesc nu a mai pornit(aceleasi simptome,dadea la automat,dar nu pornea)....am tras-o iar sa porneasca si am dus o din nou la service,la service cand am ajuns masina a pornit imediat dupa ce am oprit motorul,....in fine..... am luat iar masina din serivice dupa ce au zis ei ca i au schimbat din nou pompa si aceiasi chestie,seara cand am ajuns acasa dupa ce am lasat o o juma de ora nu mai pornea, a doua zi a pornit fara probleme(fiind motorul rece) iar pe drum spre service a inceput sa tremure toata si mi a aparut pe bord"FUEL INJECT.SYSTEM".........acum am lasat o la service sa vad ce mai zic baietii

Voi ce parere aveti???
nu cred ca este pompa de inalta presiune.verifica pompele de motorina releele care le cupleaza si injectoarele.toate problemele care le am intalnit eu la 2.5 de 163 cp de la asta a fost sau benzina in loc de motorina.pompele cad foarte greu.cele mai problematice pompe sunt cele de pe 2.0 de 136 cp
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-12, 14:59   #8
dr_dumi

Stage 5
 
dr_dumi's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 439
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Si eu care ma gandeam ca am o oarecare certitudine ca este pompa de vina... Am ajuns de unde am plecat
Trebuie sa gasesc pe cineva cu o pompa care sa se potriveasca la a mea sa o imprumut cateva minute sa pot sa exclud asta daca va fi cazul sau nu.
Care se baga? Fac cinste
dr_dumi is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 12:11   #9
dr_dumi

Stage 5
 
dr_dumi's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 439
Default Re: S a dus cu adevarat pompa de inalta presiune sau e teapa de service?

Am rezolvat. Nu era de la pompa era de la Debitmetru. Aviz pt cei care intalnesc aceleasi simptome..
dr_dumi is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -