Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-09, 21:03   #1
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default e 30 1,8 l i

intrebare .... am un e 30 1.8l i m40 masina este serie , inafara de suspensie si evacuare, cum as putea scoate putin mai mult decat 115 cai care ii are?
nu imi propuneti motoare de 2.5 sau alte alea , vreau sa pastrez motorul asta . multumesc
lau4rally is offline   Reply With Quote
Old 21-12-09, 15:46   #2
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: e 30 1,8 l i

Din motorul asta nimic. N-are rost sa te agiti.
316i is offline   Reply With Quote
Old 21-12-09, 20:49   #3
AutoMatt

Stage 1
 
AutoMatt's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 12
Default Re: e 30 1,8 l i

sunt de acord cu "316i" , dar daca tii neaparat sa il pastrezi, atunci incearca sa ii pui turbo...
AutoMatt is offline   Reply With Quote
Old 21-12-09, 22:36   #4
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: e 30 1,8 l i

Quote:
Originally Posted by AutoMatt View Post
sunt de acord cu "316i" , dar daca tii neaparat sa il pastrezi, atunci incearca sa ii pui turbo...
Foarte multi bani cheltuiti inutil sa pui turbo pe un motor ca asta ... cel mai bine schimba-l !
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 07:05   #5
AutoMatt

Stage 1
 
AutoMatt's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 12
Default Re: e 30 1,8 l i

Guwy, am si eu un 318i, achizitionat acum cateva luni, pana acum a muncit foarte mult la tinichigerie/vopsitorie, urmand ca in primavara sa ma bag si lapartea de motor. Eu am ales varianta cu 2.5 pentru inceput, iar daca mai tarziu voi avea posibilitate financiara , mai fac un pas si ma arunc la un V8. lau4rally a zis din start ca nu vrea sa schimbe motorul, ci doar idei si sfaturi cum sa scoata mai mult din m40-ul ala, bineinteles mai sunt si alte variante inafara de turbo, ca sa mai scoti ceva, bineinteles mai putin dar la fel de costisitor (ax cu came sport, admisie , evacuare, supape marite, injectie, soft, si multe altele care cer multi bani. Decizia ii apartine, numai ca eu am si o intrebare pentru lau4rally, care e motivul pentru care vrei sa pastrezi acest motor pe masina?
AutoMatt is offline   Reply With Quote
Old 24-12-09, 20:09   #6
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: e 30 1,8 l i

multumesc mult baieti simplul motiv pentru care vreau sa pastrez acest motor este ca este foarte usor spre deosebire de 2,5 , vreau sa va mai spun ca eu stiu foarte bine ce se poate scoate din acest motor sau daca nu stiu eu stie cel mai bine gabi tiura de la x motors dar asta era asa pt cunostintele mele generale , oricum multumec
lau4rally is offline   Reply With Quote
Old 26-12-09, 10:02   #7
fastbiker

Stage 5
 
fastbiker's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,326
Default Re: e 30 1,8 l i

m40 este un motor bunicel daca il lasi asa cum este,cai scoti din el cu o turbosuflanta ,sa zicem teoretic 170cp,dar pt asta ai nevoie de o investitie ce depaseste cu mult 1000euro saptamani multe de munca si nu ai siguranta ca faci un motor fiabil avand distributia pe curea si se stie ca este un motor care face repede uzura la axa cu came,probleme cu tachetii,probleme cu pana de la axa cu came...nu prea este un motor facut sa tragi de el cu un turbo.
asa un 2.5 12v are 170 cp il gasesti la 600e poate si mai jos...ai 6 cilindri,un cuplu frumusel...

daca te apuci sa-l faci turbo pune si tu niste poze sa vedem cum arata lucrarea.bafta
__________________
Reconditionari profesionale de jante auto/moto,tot ce tine de jante,Roluit,Sudura,Vopsit,Polishat,Prelucrari prin aschiere
tel.0766220909
https://www.facebook.com/ReconditionariJante
https://www.youtube.com/watch?v=W844nZBwD94
https://forum.4tuning.ro/459-jante-an...ine-jante.html
fastbiker is offline   Reply With Quote
Old 26-12-09, 14:17   #8
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: e 30 1,8 l i

nu nu o0 sa il fac turbo , oricum multumeesc
lau4rally is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 19:52   #9
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: e 30 1,8 l i

se poate inchide .... multumesc
lau4rally is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -