salut am si eu niste probleme cu pisoiul meu 318 is 94.. varieaza relantiul nu mereu, fum negru nu mereu, consum super marit, putere scazuta .. am incercat alt debimetru am scos mufa de la sonda cum mi'au sp niste prieteni degeaba nu stiu ce sa ii mai fac app toata treaba a inceput cand am bagat niste benzina proasta mia dat un rateu au sarit niste furtunase pe acolo am bagat benzina buna am verificat toate furtunele furtunasele nimic .. azi un prieten mia sp sa scot furtunele de la pompa de benzina sa suflu cu o pompa pe ele cand am dat bancheta din spate jos supriza masina mea are 2 pompe de benzina ..daca se poate un sfat cv sa mai incerc cv ..multumesc
salut am si eu niste probleme cu pisoiul meu 318 is 94.. varieaza relantiul nu mereu, fum negru nu mereu, consum super marit, putere scazuta .. am incercat alt debimetru am scos mufa de la sonda cum mi'au sp niste prieteni degeaba nu stiu ce sa ii mai fac app toata treaba a inceput cand am bagat niste benzina proasta mia dat un rateu au sarit niste furtunase pe acolo am bagat benzina buna am verificat toate furtunele furtunasele nimic .. azi un prieten mia sp sa scot furtunele de la pompa de benzina sa suflu cu o pompa pe ele cand am dat bancheta din spate jos supriza masina mea are 2 pompe de benzina ..daca se poate un sfat cv sa mai incerc cv ..multumesc
ceva nu e ok la amestec daca zici de pierderi de putere si de consum mare - si sint multe piese care contribuie la realizarea unui amestec corect- deci trebuie sa le elimini pe rind
zici ca ai scos mufa de la sonda lamda - normal daca sonda nu citeste bine nu transmite datele corecte si atunci amestecul nu e corect - daca scoti mufa cu siguranta nu are cum sa fie mai bine
daca ii faci o diagnoza poti afla unde trebuie sa cauti problema
una din pompe transfera doar benzina dintr-un compartiment al rezervorului in celalalt
Daca tot ti au sarit furtunasele alea pe acolo, inlocuieste le ... probabil fiecare are cate o pierdere, pt ca sunt imbatranite si nu le schimba mai nimeni.. furtunasele alea au rol de a creea o serie de vacum uri ... daca iti trage aer fals pe vre unul din ele incepi sa ai probleme... variatie de turatie, pierderi de putere partiale/ permanente. Normal astea sunt lucrari de mentenanta ale motorului care se fac din 2 in 2 ani .. mai ales daca vrei sa ti o masina... se curata admisia etc etc
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...