Am facut praf motorul si am gasit alt motor si l-am inlocuit...
Dupa ce am schimbat motorul am constatat ca batea si l-am dezmembrat...
Am dezmembrat motorul pe care l-am cumparat si am gasit 2 zale de la lantul de distributie sparte, pinionul de distributie de la pompa de injectie fisurat, 2 cuzineti de palier uzati, pomap de ulei defecta si chiulasa fisurata in 4 locuri...
Am inlocuit piesele defecte si am schimbat chiulasa...
Prima data a pus distributia la punct dupa semnele care erau pe lantul vechi, adica semnele de pe lant sa fie in dreptul semnelor de pe pinioane... Am dat avans la pompa de injectie si a pornit motorul... acum nu mai bate, statea la relanti, nu aveam nicioeroare in bord, dar
nu se accelera mai mult de 2000ture... si nici nu scotea fum!
Am dat jos distributia si am pus-o iar la punct dupa niste scheme dintr-un program de reparatii pt bmw... dar de data asta nu vrea sa mai porneasca motorul asa cum facea inainte...
Adica dau la automat, invarte de 4-5ori si abia porneste... urca pana in 1400ture si cand scade la relanti moare motorul... si nici nu se accelereaza... motorina are acum destula pt ca scoate mult fum negru cand porneste dar nu se accelereaza... faza asta nu tine mai mult de 5 secunde...
Ce sa-i mai fac??? ce sa mai reglez la motor?
Cunoasteti vreun mecanic care se pricepe la diesel?
Am vb cu cineva care are service si numai ca sa regleze distrubutia si sa schimbe garnitura de chiulasa a zis ca imi ia vreo 300-400euro manopera...