Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-09, 22:11   #1
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default BMW E30 ! Am cateva intrebari

Mai am un an pana imi iau permisul de conducere, si cum am mai vazut pe forum o sa imi sariti in cap ca nici 18 ani nu am si vorbesc de masini, sau ma rog alte faze...asa ca cine doreste sa ma ajute ii multumesc cine nu la fel tot ii multumesc... Pana implinesc 18ani ma documentez despre masina care masina care ma intereseaza, adica un BMW E30, stiu ca tot bucurestiul e plin de "ursi" , dar asta este, din momentul in care ma vazut-o ...hu...dragoste la prima vedere...deci sa lasam vorbaraia.... Prima intrebare este, ce rol are diferentialul autoblocant?
B XX ADI is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 01:21   #2
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: BMW E30 ! Am cateva intrebari

Intrebarea asta am pus-o si eu,si vad ca nu te-a lamurit nimeni.
Vezi ca am pornit si eu un topic pe tema asta aici : https://forum.4tuning.ro/27-discutii-...blocabile.html

Din pacate nici la mine nu prea s-a omorat lumea sa imi raspunda,ci doar sa ma indrume spre diverse alte surse.

Hai ca iti explic eu pe scurt. Cand iei o curba roata din interiorul curbei executa mai multe rotatii decat cea din exterior.
In cazul in care ai diferential cu alunecare limitata (LSD = Limited Slip Differential) rotile se invart aproape la fel. Asta ajuta roata din interior sa derapeze si sa impinga spatele masinii spre exteriorul curbei. Daca nu ai inteles da-mi un PM si iti explic mai pe larg.


P.S.: Sper ca nu ti-am raspuns prea tarziu,dar avand in vedere ca nu ti-a raspuns nimeni,consider ca am facut ce trebuia.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 08:08   #3
fastbiker

Stage 5
 
fastbiker's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,321
Default Re: BMW E30 ! Am cateva intrebari

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Intrebarea asta am pus-o si eu,si vad ca nu te-a lamurit nimeni.
Vezi ca am pornit si eu un topic pe tema asta aici : https://forum.4tuning.ro/27-discutii-...blocabile.html

Din pacate nici la mine nu prea s-a omorat lumea sa imi raspunda,ci doar sa ma indrume spre diverse alte surse.

Hai ca iti explic eu pe scurt. Cand iei o curba roata din interiorul curbei executa mai multe rotatii decat cea din exterior.
In cazul in care ai diferential cu alunecare limitata (LSD = Limited Slip Differential) rotile se invart aproape la fel. Asta ajuta roata din interior sa derapeze si sa impinga spatele masinii spre exteriorul curbei. Daca nu ai inteles da-mi un PM si iti explic mai pe larg.


P.S.: Sper ca nu ti-am raspuns prea tarziu,dar avand in vedere ca nu ti-a raspuns nimeni,consider ca am facut ce trebuia.
total gresit ce ai scris.in primul rand roata din exteriorul curbei are mai multe rotatii decat cea din interior.in al doilea rand blocantul se comporta pe strada in regim normal la fel ca si un diferential open..daia se si numeste cu alunecare limitata,doar in momentul in care una din rotile motoare rupe aderenta trimite energie egala catre ambele roti.
__________________
Reconditionari profesionale de jante auto/moto,tot ce tine de jante,Roluit,Sudura,Vopsit,Polishat,Prelucrari prin aschiere
tel.0766220909
https://www.facebook.com/ReconditionariJante
https://www.youtube.com/watch?v=W844nZBwD94
https://forum.4tuning.ro/459-jante-an...ine-jante.html
fastbiker is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 12:16   #4
SiloS@1300

Stage 5
 
SiloS@1300's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
Default Re: BMW E30 ! Am cateva intrebari

Quote:
Hai ca iti explic eu pe scurt. Cand iei o curba roata din interiorul curbei executa mai multe rotatii decat cea din exterior.
Spui prostii. Mai bine taci din gura decat sa aberezi.

Quote:
.in primul rand roata din exteriorul curbei are mai multe rotatii decat cea din interior
Exact!
Quote:
.in al doilea rand blocantul se comporta pe strada in regim normal la fel ca si un diferential open
Exact!

Quote:
doar in momentul in care una din rotile motoare rupe aderenta trimite energie egala catre ambele roti.
In momentul in care o roata rupe aderenta si incepe sa patineze intra in actiune miezul; uite aici un tip de diferential :
https://www.youtube.com/user/Silvrach...20/KbMZ9vcYVSg

Se poate observa diferenta intre tipul de diferential de mai sus si unul open :

https://www.youtube.com/watch?v=9rlGa...eature=related

Quote:
aderenta trimite energie egala catre ambele roti.
Cred ca aici gresesti! Cuplul motor nu este impartit egal.
__________________
Calitatea esentiala nu consta in a conduce incet , ci in a conduce bine !
O masina performanta nu te face sofer bun.

1988 E30 325i Coupe M20 Europe Left hand drive Manual
19** BMW E30 3** UNDER CONSTRUCTION
SiloS@1300 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 13:10   #5
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: BMW E30 ! Am cateva intrebari

Imi cer scuze pentru faza cu roata din interior care executa mai multe rotatii!
Sincer,stiam ca nu e asa,e la mintea cocosului,dar m-am incurcat.
Era o ora tarzie,eu eram obosit,si asa mai departe.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 11:42   #6
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: BMW E30 ! Am cateva intrebari

Multumesc baieti..intre timp am inteles ce si cum...
B XX ADI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -