Salutare.
Am un bmw 320i / e36 Coupe / din 1993 motor m50b20...
Am relanti scazut la 500-600 cand e rece si dupa ce se incalzeste imi scade sub 500.. aprox 300-400 ...
Am schimbat bujiile - bobinele de la buji functioneaza / filtru aer nou .. am curatat clapeta acceleratie ...
Am gasit o fisura la furtunu de la debimetru (furtunu cel mai gros care merge la clapeta de acceleratie) ..
Fisura era la 1 din cele 2 iesiri.. si era destul de mare..
Urmeaza sa schimb furtunu.. insa am o intrebare ,,
Din cauza ca primea aer fals ... De la fisura asta ar putea fi un motiv ca mergea motorul asa si tinuta vreo 2 minute la 2.500 turatii (dupa ce avea motorul cald !) pe toba finala era benzina ?.. (nu era ulei sau condens--era putina unsa cu benzina) si mirosea a benzina prea tare...
Ce'ar putea sa mai fie problema ???
Multumesc