Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Alte discutii Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 16-04-08, 19:30   #1
T0mcrafT
Banned

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default 944 S2 vs. Turbo vs. Turbo S

As dori sa-mi schimb jucaria, dar nu ma pot hotari cu ce. As opta pentru un S2, turbo sau turbo S. Doar ca nu prea stiu dupa ce sa ma iau. Ce performante au fiecare, ce consum, care se merita cel mai mult si care e mai fiabila din punct de vedere al componentelor? Cati cai are fiecare si ce fel de motor aia stiu, dar restul?

Astept opinii si pareri argumentate. Merci
T0mcrafT is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 19:54   #2
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: 944 S2 vs. Turbo vs. Turbo S

S2 are un motor de 3L DOHC 16V 210 cai 280 Nm cuplu consuma mult...trage bine e destul de fiabila shi in mare parte sunt cabrio...ceea ce le duce la ~1400 de Kg..un shasiu mai gumat pt gusturile unora shi partea nasoala cu copertina care in general e coapta shi costa mult sa cumperi alta noua.

Turbo S are motor de 2.5L SOHC cum ai shi tu acuma, 247 de cai cuplu 350Nm shi. E scump de tzinut consuma enorm dar trage super bine. Astea sunt coupe deci foarte rar dai de unu cabrio. ~1200 Kg 1/4 mile sub 14 secunde...e destul de rapida zic eu

0-100 pt S2 ar fi un 6.2s
0-100 pt turbo S 5.6s
Ambele au LSD ambele au cam aceleash suspensii.

S2 costa mai mult taxele shi asigurarea shi ai shanse relativ mici sa gaseshti unul care nu e cabrio.
Turbo S costa cat a ta in privintza taxelor dar ai de furca cu turbina care e o consumabila in plus.
S2 are piese super rare shi nasoale(nu se potriveshte nimic de la 924) de la ushi,parbriz...aproape totul e diferit fatza de 924/944.
Turbo S cam aceeassh treaba cu piesele...sunt mashini mai exclusiviste. costa mult shi papa enorm.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 19:59   #3
T0mcrafT
Banned

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Red face Re: 944 S2 vs. Turbo vs. Turbo S

Quote:
Originally Posted by morghen View Post
S2 are un motor de 3L DOHC 16V 210 cai 280 Nm cuplu consuma mult...trage bine e destul de fiabila shi in mare parte sunt cabrio...ceea ce le duce la ~1400 de Kg..un shasiu mai gumat pt gusturile unora shi partea nasoala cu copertina care in general e coapta shi costa mult sa cumperi alta noua.

Turbo S are motor de 2.5L SOHC cum ai shi tu acuma, 247 de cai cuplu 350Nm shi. E scump de tzinut consuma enorm dar trage super bine. Astea sunt coupe deci foarte rar dai de unu cabrio. ~1200 Kg 1/4 mile sub 14 secunde...e destul de rapida zic eu

0-100 pt S2 ar fi un 6.2s
0-100 pt turbo S 5.6s
Ambele au LSD ambele au cam aceleash suspensii.

S2 costa mai mult taxele shi asigurarea shi ai shanse relativ mici sa gaseshti unul care nu e cabrio.
Turbo S costa cat a ta in privintza taxelor dar ai de furca cu turbina care e o consumabila in plus.
S2 are piese super rare shi nasoale(nu se potriveshte nimic de la 924) de la ushi,parbriz...aproape totul e diferit fatza de 924/944.
Turbo S cam aceeassh treaba cu piesele...sunt mashini mai exclusiviste. costa mult shi papa enorm.
cat e enorm? ca si a mea papa si.. nici nu prea pot sa zic ca merge. Aia e problema mea, daca tot consuma si bag benzina ca si cum as avea peco, atunci sa si plece cand ii dau o talpa! in rest.. nu mi-ai zis nimic de turbo normal, eu si de ala eram curios, stiu ca are 220 de cai, dar.. cu ce e mai smecher turbo s inafara de 30 cai in plus? ceva performante suplimentare ceva?
T0mcrafT is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 20:48   #4
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: 944 S2 vs. Turbo vs. Turbo S

da...turbo normal scoate peste 6 secunde 0-100 shi posibil sa aiba chestii minore diferite.

consum enorm...pai oricum mai mult decat a ta nush ce sa-tzi zic ca nu am 944....dally are un 944 supercharged shi...hmm...parca zicea ca minim 16 ii consuma
deci oricum la consum te arzi. piese scumpe. intretzinere scumpa. trebe ca ai primit un job beton 944 turbo S e la un pas de supercar...are un potentzial imens...dar are shi un cost de intretzinere gen supercar
morghen is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -