944 modelele dupa 86 sunt clar superioare unui 924.
dar issues are un punct...944 pana in 85 nu sunt foarte mult diferite de un 924 si de aia zice Issues ca 944 nu se prea merita....si sincer la ce le folosim noi...nu prea simti diferenta.
Evident 944 S2 sau Turbo sunt modele de varf si eclipseaza orice(chiar si unele 911)....dar nu din orice punct de vedere.
In romania punctul de vedere numit taxe si intretinere...este foarte important...pt ca suntem saraci...si stim asta cu totii.
Am condus orice 924 si orice 944 si pot sa spun clar ca orice 944 e mai finutz decat orice 924 cu motor de 2.0L(dar sa nu uitam ca exista si 924S 2.5L)
daca finetea si rafinamentul e ceea ce cauti atunci 924 nu intra in joc.
sincer m-am distrat la fel de bine si cu 125 de cai si cu 160 de cai si cu 200+
diferenta e ca atunci cand aveam 125 de cai eram mai relaxat daca stricam ceva la masina..era ieftin..si usor....pe cand la 2.0T sau 2.5 preturile cresc si nu ma mai bucur atat de mult de masina.
punctul de vedere pe care vreau eu sa pun accentul este senzatia..feelingul.
Conducand toate modelele din gama...pot sa spun ca 924T si 944T iti ofera cele mai tari senzatii....si S2-ul e foarte tare...dar nimic nu se compara cu Turbo.
diferenta intre un 944T si un 924T(putin lucrat) e clar 924-le e mai tractor si mult mai brutal.
pentru condus zi de zi 944 bate....dar pentru adrenalina...nu as putea spune ca vreuna dintre ele castiga....chiar as inclina sa spun ca 924T te sperie mai tare decat 944T.
PS: sa incercam sa purtam o discutie calma...sa nu ne agitam