La un Peugeot 206 cu motor 1.1 am intalnit urmatoarea faza: are aprindere pe cilindrul 2 si 4, pe 1 si 3 parca ar da scanteia numai in momentul evacuarii. Motorul a fost reconstruit, injectoarele functioneaza, bujiile sunt noi, compresie super pe toate 4 pistoanele, supape noi, distributia reglata stas, dar .... rateuri pe evacuare cat cuprinde! Culmea, in momentul pornirii se comporta normal, merge vreo 10 secunde in 4 pistoane, apoi incepe si da rateuri si se opreste. Senzorul de pe volanta e in stare buna (zic cei de la reprezentanta), ECM-ul la fel e ok (aparent), insa... motorul nu merge
si nimeni nu-i da de cap. Datorita faptului ca apare scanteie in momentul evacuarii, catalizatorul devine incandescent daca turez motorul. Sa fie oare scurt in blocul de distributie a aprinderii?
Help pls!
Edit: Se pare ca ori nu a patit nimeni asa ceva pana acuma, ori nu vrea nimeni sa-mi raspunda
Mai astept un pik