Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Zona tehnica Peugeot

Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 19-12-08, 22:58   #1
GAHU

Stage 5
 
GAHU's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 876
Default garnitura de chiuloasa arsa?

Sal tuturor,cam asa incepe povestea mea,urc la balea(drumu cu ceva zapada)urc putin mai greu dar pana la urma ajung sus,cand ajung sus fara nici un motiv ma uit in vasul de apa,care mai avea apa doar pe sfert,complectez la loc si seara plec acasa,ajung si vasul din nou aproape gol,verific totul si nu se vede ca ar pierde apa pe undeva,la vreo 4 zile imi apare apa sub bord si se aude in radiatorul din bord bolborosind pe acceleratie iar pe deceleratie nu se mai aude nimica,motorul functioneaza perfect,apa ajunge la 95 de grade si coboara la 90 ramanand acolo,clar radiatorul de caldura spart dar intrebarea mea este ce ar mai putea fi afectat pe langa asta?garnitura de chiuloasa?pompa de apa?termostatu?
GAHU is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 21:07   #2
Zigghy

Stage 1
 
Zigghy's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 11
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: garnitura de chiuloasa arsa?

Quote:
Originally Posted by GAHU View Post
Sal tuturor,cam asa incepe povestea mea,urc la balea(drumu cu ceva zapada)urc putin mai greu dar pana la urma ajung sus,cand ajung sus fara nici un motiv ma uit in vasul de apa,care mai avea apa doar pe sfert,complectez la loc si seara plec acasa,ajung si vasul din nou aproape gol,verific totul si nu se vede ca ar pierde apa pe undeva,la vreo 4 zile imi apare apa sub bord si se aude in radiatorul din bord bolborosind pe acceleratie iar pe deceleratie nu se mai aude nimica,motorul functioneaza perfect,apa ajunge la 95 de grade si coboara la 90 ramanand acolo,clar radiatorul de caldura spart dar intrebarea mea este ce ar mai putea fi afectat pe langa asta?garnitura de chiuloasa?pompa de apa?termostatu?
Salut! Sa le luam pe rand, (dar invers) termostatul - spui ca apa ajunge la 95 apoi coboara la 90 si ramane acolo asta inseamna ca termostatul functioneaza, pompa de apa - daca nu ai pierderi de apa pe la motor si avand in vedere ca termostatul functioneaza inseamna ca ai circuit de racire deci pompa buna.ramane garnitura de chiuloasa, verifici simplu: primele simptome motorul nu mai are putere(pierde presiune), apoi verifici joja de ulei sa vezi daca ai apa in baia de ulei, sau invers in vasul de expansiune sa vezi daca ai ulei. Daca apa din vasul de expansiune este curata(nu prezinta urme de ulei) sau uleiul este curat(nu prezinta urme de apa) si motorul toarce bine ai scapat doar cu radeatorul de caldura.

PS: totusi nu ezita sa-i faci un consult la un mecanic
Zigghy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -