Ce motor vrei sa pui pe civicul tau TheForce? b16a mi se pare cel mai usor,economic,performant si satisfacator la bani putini.Transplanturile pe honda sunt cele mai usoare,ai spatiu mare de lucru,sunt cam 5 suporti motor in generala si cand instalezi un motor vtec utilizezi in mare parte instalatia masinii la care adaugi cele 3 fire magice si mai lungesti cateva.Se lucreaza usor,simplu si eficient.Suportii motor ii folosesti de multe ori pe actualii si mai schimbi 2-3,depinde de swap,dar cum e Honda,mereu gasesti un suport de pe alta serie de motor care se potriveste la transplantul tau,deci nu ai nevoie de suporti speciali sau noi,gasesti uzati de pe alte tipuri de motoare.Singurele motoare care au nevoie de suporti speciali sunt f20,f22,h22,k20.
Iti recomand un b16.Nu te uita la pret si aspect,casca bine ochii si fii baiat destept fa test de COMPRESIE si da jos capacul de la chiulasa sa verifici INTERIORUL.NU te lua dupa motoare curate foc,un motor uzat trebuie sa fie murdar ca nu e bibelou,din experienta proprie am avut o gramada de probleme cu motoarele curate luna,unele erau chiar gripate.
Sau daca vrei un alt motor bun: b18bnumai automate un Japonia,cuplat cu o cutie de b16 trage de minue,desi nu e vtec te va uimi,testa pe propria piele
,ieftin,consuma putin,150cp non vtec,bani sa ai ca faci avion din el,stock merge de minune pus turbo pe el,cauta pe forumurile americane sa vezi.Merge pusa chiulasa de b16,b18 cu calculator resoftat ai cam 180-190 cp.
Alt motor bun si potent este b20,numai automate un Japonia,cuplat cu o cutie buna face minuni,are cuplu bun,iar asa se pot pune o gramade de chiulase vtec pe ele.Am vandut o gramada de b20 anul acesta datorita cresterii preturilor la b16.Majoritatea le transforma in turbo si scot timpi buni pe pista.
Aveam mai multe de spus dar am mai uitat,daca mai ai intrebari nu ezita,as nu-ti fie frica de transplat la Honda caci sunt printre cele mai usoare,de asta si modifica astia in draci la ele.