de ceva timp relantiul incet incet a inceput sa urce in ture momentan e pe la 1500-1600 el normal statea pe la 900....am curatat tot ce tinea de admisie,acum nu stiu ce ar trebuii sa mai verific...are cineva vreo idee?
de ceva timp relantiul incet incet a inceput sa urce in ture momentan e pe la 1500-1600 el normal statea pe la 900....am curatat tot ce tinea de admisie,acum nu stiu ce ar trebuii sa mai verific...are cineva vreo idee?
de ceva timp relantiul incet incet a inceput sa urce in ture momentan e pe la 1500-1600 el normal statea pe la 900....am curatat tot ce tinea de admisie,acum nu stiu ce ar trebuii sa mai verific...are cineva vreo idee?
daca este d13b2 carburatie:scoate filtru de aer de deasupra carburatorului incat sa ai acces la toate mecanismele.in stanga mecanismului care iti actioneaza clapeta de aer de deasupra(stanga carburatorului cum privesti masina din fata) ai o tija,un soc secundar.verifica tija aia daca isi face cursa completa si in mod normal cu motoru cald cum indica si acu din filmuletu postat de tine clapeta aia de aer trebuie sa fie deschisa la maxim,si eu am patit la fel. felverifica tijele si arculetele ce tin de cele doua clapete....si vezi cand ai umblat sa nu fi pus arculetu de la soc pe mecanismu de la clapeta!ele trebuie sa actioneze independent nu sunt legate una de alta!
Problema cu tacanitul la rece pe partea cu dustributia o am si eu, dar nu asa de tare cum se aude in video. Am inteles ca ar fi intinzatorul de la curea, ca e pe duca.