Motorul este un D13B2 cu injectie multipunct de pe un D15.. (asta ca sa eliminam speculatiile cum ca ar fi de la carburator problema)
Probema principala este sunetul pe care il are motorul de ceva timp in coace, este asemanator cu "bataia" unui diesel.
Problema a parut la scurt timp dupa schimbul de ulei, schibare filtrului de benzina si de ulei. Uleiul este acelsi cu cel care a fost in masina si in ultimii 30.000km, filtrul de benzina este de la alt producator fata de ultimul, iar filtrul de ulei este mai mic ca dimensiune(diametru si lungime) fata de fostul filtru.
Acesta este un filmulet facut dimineata la rece, daca o sa fiti atenti dupa ce o pornesc a 2-a oara se aude un sunet ca si cum as tine in continuare mana pe cheie chiar daca a pornit (min. 1:21), desii eu iau mana de pe cheie imediat cum "a luato".
https://www.youtube.com/watch?v=Rb73s...ature=youtu.be
Aici este un filmulet facut seara dupa ce am mers cu ea si s-a incalzit. Se aude sunetul acela deranjant cel mai clar de la min 1:40
https://www.youtube.com/watch?v=THu1t...ature=youtu.be