Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Zona tehnica Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 01-04-10, 23:44   #1
Comenzi SUA

Stage 5
 
Comenzi SUA's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 452
Member of:
[Honda]
Default Conversie discuri spate EJ1 --- nelamuriri

Salut,
Am cumparat zilele astea piesele necesare conversiei tamburi -->> discuri. Am primit ambele brate , cu discuri si etrieri, repartitor, pompa frana , servo si o bara stabilizatoare .

Insa am niste nelamuriri legate de repartitor si cilindru ... si pe forumuri gasesc numai pareri contradictorii pe acest subiect.

Repartitorul care mi-a venit este 3030 (exact asa am si eu pe masina in momentul de fata) si cilindrul este stantat 13/16".
Cilindrul meu de pe masina este 7/8", (al meu este oricum mai mare decat cel pe care l-am primit, si putin mai mic decat cel "recomandat", cel de 15/16")

Multi spun ca am nevoie de repartitorul( prop valve ) 4040 si de cilindru(master cylinder) 15/16" ,.. altii spun ca nu trebuie sa mai schimb astea 2 piese.

Am facut in State comanda sa imi aduc si un repartitor 4040. Si ma gandesc sa iau si pompa 15/16. Dar chiar e necesar ??

Baiatul care mi le-a vandut zice ca au fost pe un Vti montate , si ca au functionat exact in configuratia pe care mi-a trimis-o, cu repartitorul 3030 si cilindrul 13/16". Insa am citit pe multe forumuri , si am vazut f multe pareri diferentiate , si nu stiu pe ce configuratie sa merg acum.

Pareri ceva? Care a mai facut conversia asta , bagati aici niste informatii.
Comenzi SUA is offline   Reply With Quote
Old 02-04-10, 12:19   #2
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: Conversie discuri spate EJ1 --- nelamuriri

da... am si eu aceasi problema care inca nu am rezolvat-o ca nu am avut timp.
Am luat discurile, repartitorul si cilindrul de pe un civic cu discuri si am pus decat cilindrul si discurile. rezultatul este ca nu merge cum trebuie, imi franeaza farte jos si parca franea mai mult stinga fata cu spate dreapta... franele mergeau bine inainte pe ambele masini, deci posibilitatea vre-unei piese defecte este exclusa. nu mai stiu cat este cilindrul dar este 13/16 sau 15/16... o sa verific zilele astea cind o sa mai am timp si iti spun cum am rezolvat, daca am rezolvat.
bafta si astept sa vad ce ai facut si tu.
__________________

\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
fanete is offline   Reply With Quote
Old 02-04-10, 15:08   #3
Comenzi SUA

Stage 5
 
Comenzi SUA's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 452
Member of:
[Honda]
Default Re: Conversie discuri spate EJ1 --- nelamuriri

Si ce repartitor ai cumparat?
Sunt curios si de cilindrul ala cat e, ce marime...
Comenzi SUA is offline   Reply With Quote
Old 07-04-10, 02:21   #4
Comenzi SUA

Stage 5
 
Comenzi SUA's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 452
Member of:
[Honda]
Default Re: Conversie discuri spate EJ1 --- nelamuriri

Am citit pe un forum pe afara, ca JDM SIr ar avea 7/8 pompa si valva 3030 din fabrica. Discuri fata si spate.
Stie cineva daca asa este masina, in configuratia asta?

Ca mi-ar simplifica situatia , si nu ar mai trebui sa schimb pompa si valva...(care e oricum cumparata, si e pe drum)
Comenzi SUA is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -